Custom Search

11 Δεκ 2013

To HOTDOG, o Άδωνις και το «Θαύμα του Εβραίου»!...

Σήμερα κάνοντας μια βόλτα στην πόλη, είδα κάπου έξω σε σταντ αυτό το συγκεκριμένο τεύχος του HOT DOG. Για το συγκεκριμένο τεύχος είχα ήδη ενημερωθεί από το internet, επομένως μπήκα στον πειρασμό να δώσω τα 2.5€ για να διαβάσω την τρομερή αποκάλυψη που έλεγε πως έκανε!...

Ξεκινώντας νομίζω αξίζει να κρατίσω εδώ δύο screenshots από το twitter του Άδωνι, όπου για το συγκεκριμένο θέμα λέει πως θα καταθέσει μήνυση και αγωγή:

Ως επίσης και το διαψεύδει ευθέως:


Ξεκινώντας λοιπόν με την πληροφορία πως το περιοδικό έχει σαν εξώφυλλο μάλιστα μια ενδεχομένως άκυρη είδηση, θέλω να καταγράψω σε αυτό το σημείο τα λίγα πράγματα που διάβασα σε αυτό και πως αξίζει να σημειωθούν για τους αναγνώστες του blog (ΜΕΡΟΣ Α), μαζί μια δική μου κριτική στο τέλος (ΜΕΡΟΣ Β)!

Στο τέλος δίνω κι έναν επίλογο (ΕΠΙΛΟΓΟΣ) για όσους βαριούνται να τα διαβάσουν!

***** ΜΕΡΟΣ Α *****

---------------
Θα ξεκινήσω από το άρθρο του κ. Βαξεβάνη στην σελίδα 6 (5 Δεκ. 2013), στο οποίο κάνει αναφορά σε ένα ωραίο ανέκδοτο, που αφορά την «πίστη» και τις «αυταπάτες». Είναι λέει ένας Χριστιανός, ένας Μουσουλμάνος και ένας Εβραίος και προσπαθούσαν να αποδείξουν ποιανού θεός ήταν ο καλύτερος. Λέει ο Μουσουλμάνος ένα περιστατικό όπου ο Αλλάχ σταμάτησε τον ανεμοστρόβιλο τριγύρω του στην έρημο. Λέει ο Χριστιανός ότι είχε αναποδογυρίσει η βάρκα του στην μέση του πελάγους και τον έσωσε ο Θεός από βέβαιο πνιγμό. Και λέει και ο Εβραίος πως ήταν σε μια στάση και ξαφνικά βλέπει μια θεογκόμενα να του γνέφει και να του γελά. Αλλά ήταν Σάββατο και δεν επιτρεπόταν να κάνει κάτι! Γι' αυτό και προσευχήθηκε στον θεό του και αυτός με την παντοδυναμία του έκανε την περιοχή γύρω από την στάση Κυριακή και γύρω γύρω την άφησε Σάββατο!.. Και έτσι ο Εβραίος μπόρεσε και εκμεταλλεύτηκε μάλλον την κατάσταση από θαύμα!....

Σ1: Σημειώνω το πως σχολιάζει το ανέκδοτο αυτό ο κ. Βαξεβάνης «Τρία χρόνια τώρα, αρκετοί στην χώρα αυτοί θεωρούν πως θα γίνει ένα θαύμα σαν αυτό που περιέγραψε ο εβραίος. Πως γύρω γύρω όλα θα καίγονται και στην μέση θα υπάρχει η δικιά τους Κυριακή» [...] «Η αυταπάτη διαλύεται και απλώς επέρχεται η σειρά τους».

---------------
Στην συνέχεια διάβασα το άρθρο του κ. Βαρουφάκη στη σελ. 8. Σε αυτό το άρθρο δίνεται ένα παράδειγμα από την Ιταλία με μια οικονομική ιδέα την οποία γίνεται ο εξής διάλογος πάνω σε μια οικονομική ιδέα η οποία οδήγησε τον Τρεμόντι να περνάει στην Ιστορία (σύμφωνα με το άρθρο):

Γραμματέας προς Υπουργό (Τρεμόντι)-
«Κύριε υπουργέ, ποιός ο λόγος για όλες αυτές τις συναντήσεις; Δεν έχω πρόβλημα να πάω να δω τους ανθρώπους και να τους μιλήσω. Αναρωτιέμαι όμως γιατί πρέπει να το κάνω, δεδομένου ότι, όπως μου λέτε, έπεισα... εσάς! [σσ: Ο Γραμματέας έπεισε τον Υπ. Οικονομικών πως είναι σωστή]. Είστε ο Υπουργός Οικ. κραταιάς ευρωπαϊκής χώρας. Συμμετέχετε στο Eurogroup, στο Ecofin, στα υψηλότερα κλιμάκια της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αν πειστήκατε όντως για την πρότασή μου, γιατί δεν την παρουσιάζετε ως δική σας στο Ecofin;»

Απάντηση Υπουργού: -
«Δεν καταλαβαίνετε αγαπητέ μου τι θα συμβεί με το που θα αρχίσω να παρουσιάζω την πρότασή σας στο Ecofin;
ΌΣΟ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, με το που θα αρχίσω την ομιλία μου υπερ της, τα SMS θα φεύγουν καταιγιστικά από τα κινητά των συναδέλφων υπουργών και των παρατρεχαμένων τους: Ο Τρεμόντι προτείνει την κεντρική διαχείριση μέρους του δημοσίου χρέους των κρατών-μελών, θα λένε. Δεπτερόλεπτα αργότερα τα ειδησεογραφικά πρακτορία θα αναμεταδίδουν τα μηνύματα αυτά, ολίγον τι τραβηγμένα και, προτού καν ολοκληρώσω την τοποθέτησή μου, τα spreads της Ιταλίας θα έχουν εκτιναχθεί στα ουράνια, καθώς οι χρηματαγορές θα δονούνται από φήμες πως, για να προτείνει τέτοια πράγματα ο Τρεμόντι, η Ιταλική κυβέρνηση προφανώς δεν δίναται να αναχρηματοδοτήσει το τεράστιο χρέος της. Την επόμενη μέρα δεν θα είμαι πια υπουργός Οικονομικών. Πως ακριβώς θα βοηθήσει στην προώθηση της ιδέας-πρότασής σας η αποκαθήλωσή μου;»

Σ2: Η ουσία του παραπάνω διαλόγου: Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ και η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (για συμφέροντα αλλωνών φυσικά!), μπορεί να οδηγήσει στην άκρη όσους είναι ικανοί να διασώσουν καταστάσεις με λογικές και εφαρμόσιμες ιδέες! Γι' αυτό και στην Ελλάδα ποτέ κανείς πολιτικός δεν πήγε κόντρα σε όλους (- εκτός από τον υποφαινόμενο στο εξώφυλο του αυτού περιοδικού!) και γι' αυτό φτάσαμε στο σήμερα, με σχεδόν κανέναν να μην κάνει τίποτα!

---------------
Στο ίδιο άρθρο δίνεται άλλο ένα παράδειγμα λίγο αργότερα στην Ιταλία όπου ο κ. Μόντι προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα στην οικονομία και ο έτερος νέος πρόεδρος της ΕΚΤ (Μάριο Ντράγκι) έδινε αγώνα επίσης τυπώνοντας 1 εκ. ευρώ κάνοντας και μηνύσεις στους Τραπεζίτες, ελπίζοντας πως οι τράπεζες θα δάνειζαν έτσι κάποια ποσά από αυτά που θα λάμβαναν στα χειμαζόμενα κράτη (δηλαδή ο κ. Μόντι είχε κάνει ΗΡΩΙΚΕΣ κινήσεις και ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ υπέρ των απλών πολιτών, όπως καθένας θα μπορούσε να τις χαρακτηρίσει!)

Τι έγινε όμως με τον κ. Μόντι και τον κ. Ντράγκι που έδωσαν αυτή την ΗΡΩΙΚΗ μάχη για να βοηθήσουν την οικονομία και τα χειμαζόμενα κράτη;

Μια μεγάλη τράπεζα εξέδωσε ιδιωτικά ομόλογα 40εκ. ευρώ, και εκβίασε (και μάλιστα με πολύ θράσος και ευθέως!) τον κ. Μόντι να τα αγοράσει το κράτος! Χαρακτηριστικά ο τραπεζίτης του είπε: «Με την κρατική εγγύηση θα μπορέσω σήμερα κι όλας να καταθέσω αυτά τα νέα ομόλογα στην ΕΚΤ και να πάρω ρευστό χρήμα. Διαφορετικά αύριο η τράπεζα δεν θ' ανοίξει, θα επικρατήσει χάος και η κυβέρνησή σας θα καταρρεύσει.» (Θυμηθείτε τι έγινε στην Κύπρο όταν είπαν πως δεν θα δίνουν καθόλου λεφτά οι τράπεζες!).

Ο τεχνοκράτης Μόντι, επικοινώνησε με τον Υπουργό Οικονομικών και τον κ. Ντράγκι οι οποίοι του είπαν το προφανές - Να υποκύψει στον εκβιασμό για το καλό της χώρας (Φανταστείτε αύριο ξαφνικά να μην λειτουργούν τράπεζες και ΑΤΜ, με άγνωστο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα επαναλειτουργήσουν! - είναι ένα εφιαλτικό σενάριο το οποίο μπορεί να έχει και θύματα αν διαρκέσει!). Έτσι ο Μόντι έδωσε την εγγύση και αύξησε το χρεός κατά 40εκ. ευρώ.

Για αυτά τα 40εκ ευρώ ασκήθηκε μήνυση εναντίων του από τις Βρυξέλλες, γιατί ο σκοπός ήταν να μειώσει το χρέος και όχι να τ' αυξήσει. Για να αντιμετωπιστούν αυτά τα 40εκ ευρώ πάρθηκαν νέα μέτρα που οδήγησαν την Ιταλία σε τεχνική ύφεση, που οδήγησε σε εκλογές και στην θέση του Μόντι μπήκε κάποιος άλλος...

Καταλήγει το δε άρθρο: «"Καλά, οι ηγέτες μας δεν γνωρίζουν τι ποιούν;" Δυστυχώς γνωρίζουν. Αλλού είναι το ζήτημα...»(sic)

Σ3: Ουσιαστικά εδώ γίνεται παραδοχή, πως οι ΗΓΕΤΕΣ μας ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, και ότι κάνουν δεν το κάνουν με κακό σκοπό πάντα (ως έχει περάσει στην συνείδηση του κόσμου)! Αντίθετα, ο λαϊκισμός (διαστρέβλωση της αλήθειας, παραπληροφόριση κτλ) και η πολιτική ανωριμότητα των πολιτών σε συνδυασμό με τα πολιτικά συμφέροντα όσων επιζητούν την εξουσία, γίνονται τεράστια εμπόδια για όποιον ηγέτη θελήσει να σώσει την κατάσταση. «Όποιος αξιόλογος βγει θα τον φάνε λάχανο» ξέρουμε.. Αυτό που δεν ξέρουμε όμως, είναι ότι εμείς οι ίδιοι ως πολίτες τους τρώμε λάχανο, γιατί ποτέ δεν εμπιστευόμαστε κάποιον ηγέτη. Όποιος είναι στην εξουσία είναι ο κακός!..
Έδωσε 40εκ ευρώ σε μια τράπεζα ο Μόντι (κατόπιν εκβιασμού); Πρέπει να τιμωρηθεί!... Ενώ αν άφηνε την χώρα με κλειστές τράπεζες που θα είχε τραγικότατες συνέπειες, πολύ πιο τραγικές από την αύξηση του χρέους κατά 40εκ ευρώ, τότε θα ήταν καλύτερα τα πράγματα για τον απλό λαουτζίκο πολιτικά ανώριμο πολίτη!

***** ΜΕΡΟΣ B *****
---------------
Και τώρα θέλω να πάω στην ουσία, σε ότι αφορά τον Άδωνι. Κατ' αρχήν το περιοδικό είναι εξολοκλήρου σχεδόν αφιερωμένο σε ότι αρνητικό αφορά τον Άδωνι! Έχει μέσα και άλλα θέματα, αλλά δεν θέλω να τα μπλέξω. Θέλω μόνο να αναδείξω την επιχειρηματολογία που αξιοποιείται στο περιοδικό, η οποία είναι επιχειρηματολογία ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ, η οποία όμως δίνει και τα πραγματικά στοιχεία και έτσι ο κάθε πολίτης μπορεί να καταλάβει αυτή την διαστρέβλωση που γίνεται εναντίων του Υπουργού!

Μια διαστρέβλωση και μια επίθεση (θυμηθείτε και την εφημερίδα των πράσινων με την επίθεση που έκανε εναντίων του!) ακριβώς όπως περιγράφηκε από το άρθρο του κ. Βαρουφάκη από τα παραδείγματα με τον Τρεμόντι (Σ2), ο οποίος για τους ίδιους λόγους απέφυγε να βγει αυτός μπροστα (για να μην φάει την λάσπη), σε αντίθεση με τον Άδωνι που είναι Ιδεολόγος Πολιτικός με @@ και όχι απλά στείρος πολιτικάντης της καρέκλας!... Σε ποιόν άλλο υπουργό άλλωστε έχει γίνει ποτέ σε αυτή την χώρα τόση μαζική επίθεση;.. Μόνο στον Άδωνι! Λες και ο Άδωνις μας έφερε σε αυτή την κατάσταση και όταν μάλιστα αυτός προσπαθεί να φτιάξει αυτή την κατάσταση!

Το θέμα αφορά ένα non-paper που δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο το οποίο ΕΠΕΞΗΓΟΥΣΕ γιατί δεν πρέπει να γίνουν οριζόντιες περικοπές στα φάρμακα. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην εικόνα:



Στο κίτρινο χρώμα τονίζεται το «επίμαχο» μέρος του non-paper, το οποίο τι λέει ουσιαστικά; Ότι για κάθε ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ μείωση της τιμής των φαρμάκων κατά 10% οι φαρμακευτική βιομηχανία έχει 2 δις δολάρια χασούρα, και θα αποσύρει τα φάρμακα από την Ελλάδα, αν υπάρξει απότομη τέτοια μείωση!...

Το δε άρθρο του HOT DOG κατηγορεί τον Άδωνι πως επειδή δεν κάνει αυτή την μείωση, χαρίζει στην φ.βιομηχανία 2 δις δολάρια, αγνοώντας τις επιπτώσεις: του να σταματήσουν να έρχονται φάρμακα στην Ελλάδα από αυτές τις βιομηχανίες, ενώ άνθρωποι τα έχουν ανάγκη για να ζήσουν!..  Και για να καταλάβει κανείς την ανοησία του επιχειρήματος και της κατηγορίας κατά του Άδωνι θα δώσω ένα απλό παράδειγμα: Στην τελική, γιατί το άρθρο στέκεται στα 2δις (10% περικοπές). Θα μπορούσε κάλιστα ο καθένας να ζητάει 100% περικοπές (άρα μιλάμε για 20δις χάρισμα!)... Έτσι, με 100% περικοπές, δεν θα χαρίζαμε τίποτα στης φ. βιομηχανίες προς όφελος του πολίτη (δωρεάν φάρμακα)!..

Η λογική δηλαδή πως ο Άδωνις «χαρίζει» 2 δις στις φ.β., είναι τόσο αυθαίρετη, παιδαριώδης και εκτός πραγματικότητας όσο και η λογική πως ο Άδωνις «χαρίζει» 20 δις στις φ.β. επειδή δεν κάνει 100% περικοπές στις τιμές των φαρμακων τους (να τα ζητάει δηλαδή δωρεάν!). Αν οι φ.β. δεν έχουν κέρδος (ως κάθε ΣΟΒΑΡΗ επιχείρηση), πόσο δε μάλιστα αν έχουν χασούρα, προφανώς δεν θα ασχοληθούν μαζί μας! Αντί λοιπόν να πουν μπράβο στον Άδωνι, που επαναδιαπραγματεύεται με τις φ.β. έτσι ώστε να μειώσει εν τέλη τις τιμές των φαρμάκων χωρίς να τις οδηγήσει σε άρνηση συνεργασίας με την χώρα μας (άρα μιλάμε για μια επιτυχημένη διαπραγμάτευση, ή αλλιώς πετυχημένο deal προς ώφελος τον πολιτών) τον κατηγορούν που δεν κάνει μια.. σκοπίμως αποτυχημένη διαπραγμάτευση η οποία μπορεί να έχει και ολέθριες συνέπειες στους πολίτες που δεν θα μπορούν να αγοράσουν τα φάρμακά τους!

***** ΕΠΙΛΟΓΟΣ: *****
-------------------
Πρακτικώς τι είδα από το HOTDOG; Ότι κάνουν αυτά που οι ίδιοι καταγγέλουν!

Φαίρνουν το παράδειγμα με τον Τρεμόντι, ο οποίος για να μην έχει πολιτικό κόστος (από τους συμφεροντολόγους εχθρούς του), προσπάθησε να εφαρμόσει την (ΣΩΣΤΗ) ιδέα του δια μέσω τρίτων, και κατηγορούν τον Άδωνι επειδή ο ίδιος βγαίνει στα κανάλια και υπερασπίζεται τις ιδέες του με πάθος ενάντια στους συμφεροντολόγους εχθρούς του (και τον κατηγορούν οι ίδιοι οι «συμφεροντολόγοι εχθροί του» γι' αυτό!!!)!!.. Σαν να του λένε δηλαδή: Κάνε αυτά που θες να κάνεις δια της πλαγίας οδού, αλλιώς σε φάγαμε λάχανο!

Και στην συνέχεια, ακολουθούν πιστά «την λογική του Εβραίου» στο ανέκδοτο, όπου κατηγορούν τον Άδωνι (ως «dealer» άκουσον άκουσον!) που δεν κόβει αυτός όσο γουστάρει τις τιμές των φαρμάκων, χωρίς να νοιάζεται για το τι επιτρέπεται και μπορούν να κάνουν αυτοί που μας τα δίνουν!!! Αυτή είναι η ίδια λογική με αυτή του Εβραίου στο πρώτο ανέκδοτο! Στο HOT-DOG (και γενικότερα η Αριστεριστές και στο ΣΥΡΙΖΑ) παραμυθιάζονται πως στην Ελλάδα μπορούμε να κάνουμε ότι γουστάρουμε (να σκίζουμε μνημόνια, να ακυρώνουμε συμβάσεις, να βάζουμε όσο θέλουμε τις τιμές των φαρμάκων και να ζημιώνουμε όποιον θέλουμε, να μπούμε όλοι στο δημόσιο και με μεγάλους μισθούς - δηλαδή: Να έχουμε Κυριακή στην Στάση και να νταλαβεριζόμαστε με την Θεογκόμενα!) χωρίς να επηρρεάζεται κανείς μα κανείς από εμάς και χωρίς να μπορεί κανείς να μας πει τίποτα (γύρω γύρω να είναι Σάββατο, αλλά επειδή εμείς είμαστε στην Κυριακή στην Στάση κανείς να μην μπορεί να μας κατηγορήσει ούτε να μας πειράξει!)...

Αναρωτιέμαι... Αυτοί που διαβάζουν αυτού του είδους την Αριστερίστικη Δημοσιογραφία, καταλαβαίνουν τι διαβάζουν; Αντιλαμβάνονται την επιχειρηματολογία που χρησιμοποιείται;... Γιατί αν καταλαβαίναν, είμαι σίγουρος ότι θα την βάζαν εκεί που την έβαλα κι εγώ στην φώτο!..

26 Νοε 2013

Η διαστρέβλωση, της διαστρέβλωσης, την διαστρέβλωση, ω Χρυσή Αυγή..

Στο κείμενο της Θέμις Σκορδέλη (http://tinyurl.com/pbm6trs) θα ήθελα να σημειώσω δύο πράγματα:

1. Γράφει: «ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΟΙ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΚΑΙ Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΑΔΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ – ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ… ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ»
--- Και εκείνα τα μέλη και στελέχη του Συνταγματικού τόξου, για τις ιδέες τους κρατήθηκαν ή κρατιούνται (όσα δεν είχαν την δυνατότητα να βάλουν μεγάλο μέσο για να αφεθούν ελεύθερα!). Για τις ιδέες τους που κάνανε πράξη!... Και αυτά, τιμή το θεωρούν! - Αρκεί να το δει κάποιος από την πλευρά τους!...

2. Για το άλλο που γράφει: «Όσον αφορά τον ΑΔΩΝΙ που ενημέρωσε τον κόσμο ότι τους κοροϊδεύω, του απαντώ: O κος Γεωργιάδης ΚΟΡΟΪΔΕΨΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, όταν σαν μέλος του ΛΑΟΣ μάζευε το κόμμα του ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ για να ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για το ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΉ ΟΧΙ. Και καλά θα κάνει να θυμηθεί τις εκατοντάδες υπογραφές που μάζευα και έστελνα στο γραφείο του και στου κου Πλεύρη το γραφείο, προκειμένου ο αρχηγός του να τις καταθέσει. ΤΙ ΤΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ 600.000 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ; ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ; ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΕ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΑΔΩΝΙ;»

*** Μια απλή ματιά δηλώνει πως οι υπογραφές αυτές αξιοποιήθηκαν:
Στο site (http://tinyurl.com/obuvfzj) διαβάζουμε:
«έχουμε φθάσει τις 503.000 υπογραφές και πολύ σύντομα θα μαζέψουμε το ένα εκατομμύριο και θα πάμε σε δημοψήφισμα μέσω της συνθήκης της Λισαβόνας εφόσον εσείς το αρνείστε»....

Αν αυτό δεν είναι αξιοποίηση των υπογραφών, για πιεση της κατάστασης, τότε τι είναι; Ή μάλλον μας συμφαίρει να μην τα θυμώμαστε αυτά, και να πετάμε λάσπη από εδώ κι από εκεί;
Να θυμίσω στην κ. Σκορδέλη, πως το ΛΑ.Ο.Σ. μόνο του κινητοποιήθηκε για το μάζεμα των υπογραφών!.. Η Χρυσή Αυγή γιατί δεν κινητοποιήθηκε; Γιατί μουγκάθηκε τότε;... Αν είχαμε φτάσει το 1εκ - με την βοήθειά της, και δη μάλιστα με την νεολαία της (εμείς μια και δύο εβδομάδες, αφήσαμε τις δουλειές μας για να τρέχουμε στους δρόμους να μαζεύουμε και να ενημερώνουμε τον κόσμο) θα μπορούσαμε να είχαμε πάει στην Λισαβόνα.

Αλλά η Χρυσή Αυγή (και η ΝΔ φυσικά) που η κ. Σκορδέλη ψηφίζει, ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ!.. Γι' αυτό και δεν κινητοποιήθηκε στον ΚΟΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ!.. Και αντί να κατηγορήσει την Χρυσή Αυγή, που το έπαιξε ΑΔΙΑΦΟΡΗ, κατηγορεί το ΛΑΟΣ με το ψέμα πως δεν κατέθεσε τις υπογραφές - όταν αποδεικνύεται από έγγραφα (και μάλιστα όχι δικά μας) πως τις έχει ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ!.... Και έν τέλη το ΛΑΟΣ κατάφερε να μην ψηφιστεί ο λαθρονόμος με την πρώτη επαχθέστερη μορφή του - με την πίεση αυτών των υπογράφων που η Χρυσή Αυγή ΕΠΙΣΗΜΑ αντιτάχθηκε στο μάζεμά τους!

Η κ. Σκορδέλη λοιπόν, αντί να πάει με το ΛΑ.Ο.Σ, το οποίο έδωσε ΑΓΩΝΑ γι' αυτό το θέμα, και αξιοποίησε τις υπογραφές που μπόρεσε να μαζέψει στο έπακρο με συνεχείς αναφορές και πολιτικές πιέσεις, διαστρεβλώνει την πραγματικότητα, κατηγορεί το ΛΑΟΣ πως δεν έκανε τίποτα, και πάει στην ΧΑ, η οποία με την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΗΣ, πρακτικώς μας εμπόδισε από το να φτάσουμε μέχρι την Λισαβόνα με 1εκ. υπογράφες!..

Εντάξει.. Δεν λέω. Σε ένα σοσιαλιστρηκό Κόμμα (είτε εθνικό, είτε κομμουνιστικό/διεθνιστικό), το οποίο είναι κατά της Δημοκρατίας, κάθε είδους διαστρέβλωση της πραγματικότητα απαιτείται για την επικυριαρχία του κόμματος!.. Εμείς, που τα έχουμε βιώσει και έχουμε αγωνιστεί, δεν μασάμε!.. Τα a-politic πρόβατα, που μόλις άρχισαν να χάνουν τα λεφτά τους θυμήθηκαν την έννοια της "πατρίδας" όμως, τρέξαν στους τσοπάνιδες τους (χρυσή αυγή, και Συριζα από την άλλη)!... Κρίμα, γι' αυτή την χώρα... Αλλά πρόβατα έχει, στάβλος θα είναι... Και δυστυχώς με κοπριά και αίμα.... Άλλωστε αίμα-τιμή-χρυσή αυγή θυμάμαι από παλιά εγώ στην Χρυσή Αυγή.... Τώρα κι αυτό έχει ξεχαστεί έτσι;.. Βολεύει το σύστημα των διαστρεβλώσεων, γιατί πιο πρόβατο θα πλησιάσει στο αίμα - όλα στην πρασινάδα πλησιάζουν... αυτή που του παρουσιάζουν οι αιματοβαμμένοι (είτε Κομμουνιστές, είτε Εθνικιστές Σοσιαληστές - Αριστεροί στην πολιτική συνείδηση δηλαδή, Δεξιοί στο εθνικό φρόνημα - ΧΑτες!)...

7 Αυγ 2013

>:E - ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ - ΟΥΓΚΑΑΑΑΑΑΑ

«Ο Αγκιλωτός Σταυρός είναι σύμβολο Ελληνικό - ΟΥΓΚ»

«Όποιον ενοχλεί σπίτι του! - ΟΥΓΚ»

Μόνο αυτό ξέρουν να ψελλίζουν οι ΧΑτες,
αφού μόνο αυτό τους έγραψαν στον ιστότοπό τους οι «Άρειοι» αντιπρόσωποί τους!

Για την ΑΛΗΘΕΙΑ όμως
κάνουν ΜΟΚΟ!

...

Και BLOCKο σε όποιον την αναφέρει, γιατί τους ΠΟΝΑΕΙ!....

Άλλωστε για τον Σωστό Εθνικοσοσιαλιστή
ο Σκοπός Αγιάζει τα μέσα.

Κορόιδεψε, Διέφθειρε, Απείλησε, Σκότωσε, Δημαγώγησε, Πρόδωσε,

...
αν όλα αυτά απαιτούνται για να επιτευχθεί ο σκοπός σου
να καθίσεις στο σβέρκο των άλλων και να σε «λατρεύουν» οι άλλοι ως Άρειο - Αξιοκράτη!

Αυτά όμως δεν έκαναν και οι μέχρι σήμερα ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ μας;

Άρα που διαφέρει
η Χρυσή Αυγή;

... ίσως στο ότι θα αιματοκυλεί και τον τόπο, αφού ως λέει:
«ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
ΟΥΓΚΑΑΑΑ»

ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΔΩ ΡΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΑ:
http://innocentbomb.blogspot.gr/2012/05/blog-post_05.html
«Ο Γερμανικός Εθνικοσοσιαλισμός και η Νέα Ευρώπη των WAFFEN SS ήταν ένα Μήνυμα φωτεινό σε μια σκοτεινή εποχή που πιστεύω πως ο ελληνισμός θα έπρεπε να έχει δεχτεί.»
Υποκριτές και Φαρισαίοι Εθνικοσοσιαλιστές Χρυσαυγίτες (τουλάχιστον όσοι είναι συνειδητοί σε ότι στηρίζουν - γιατί πολλοί δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4 - είδαν φως και μπήκαν!)

6 Αυγ 2013

Η «Αξία-VS-Ελληνικότητα» Των Συμβόλων... Για να μην κοροϊδευόμαστε άλλο!

* Αν το άρθρο θεωρείτε ότι μπορεί να χρησιμεύσει στο να προστατεύσει κάποιον «νεοΕθνικοσοσιαλιστή» προκειμένου να μην πιαστεί πάλι κορόιδο για άλλη μια φορά από τους Πραγματικούς Εθνικοσοσιαλιστές, παρακαλώ μην τον αφήσετε στην... τύχη που του ετοιμάζουν!

... «Η Ελληνικότητα Των Συμβόλων» ... Διάβασα στο άρθρο του ΧΑτη κ. Κασιδιάρη, όπου αποδεικνύει με τον πιο περίτρανο τρόπο ότι το σύμβολο του αγκιλωτού σταυρού είναι σύμβολο που χρησιμοποιούταν στο παρελθόν, αλλά και σήμερα...

Είμαι σίγουρος πως ο «νεοΕθνικοσοσιαλιστής» Έλληνας, που πριν υποκλινόταν μπροστά στο όνομα «Δημοκρατία», ο οποίος εμφανίστηκε τον τελευταίο χρόνο σαν ένα νεό είδος πολιτισμένου ανθρώπου από το πουθενά, θα φωνάξει με το πάθος που τον χαρακτηρίζει!: «Έτσι, πες τα!!!.. Έχεις δίκιο. Λες την αλήθεια! Οι άλλοι είναι ψεύτες! Εσύ μιλάς με αποδείξεις!»...

Προφανώς, αν η Χρυσή Αυγή είχε σαν σύμβολο ένα ΠΕΟΣ ή ένα ΑΙΔΙΟ (ή και τα δύο), θα μπορούσε να πείσει πολύ πιο εύκολα πως το σύμβολό της δεν έχει καμία κακή χροιά! ... Αναρωτιέμαι βέβαια αν θα έβγαζε φωτογραφίες και καμία ερωτική σκηνή, για να πείσει πως αυτά τα πράγματα υπήρχαν και υπάρχουν!

Θα έλεγε πως απεικονίζει κάτι που υπήρχε πολύ πριν τον Έλληνα, κάτι που εξασφάλισε την διαιώνιση του Έλληνα, κάτι που το έχουμε ακόμα και σήμερα όλοι, και κάτι που αποτελεί ένα από τα ομορφότερα και σημαντικότερα στοιχεία της ανθρώπινης ύπαρξης!

Και όχι μόνο η Χρυσή Αυγή!.. Το οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα θα μπορούσε να αξιοποιήσει αυτό το Σύμβολο!..

Γιατί δεν το κάνει κανένας;.. Γιατί αν κάποιο πολιτικό κόμμα το αξιοποιούσε αυτό το σύμβολο, ίσως και δεν θα νομιμοποιούταν ποτέ;...

Νομίζω όλοι καταλαβαίνουν ή έστω αντιλαμβάνονται το γιατί!

Όλοι αντιλαμβάνονται πως το σύμβολο δεν έχει καμία αξία ως εικόνα.

Αποκτά την αξία του ανάλογα με τον τρόπο που σχετίζεται με ότι αξιοποιείται, στην εκάστοτε κοινωνία και στον εκάστοτε χρόνο!

Σε ένα βιβλίο ιατρικής π.χ. ένα σύμβολο πέους ή αιδίου, δεν έχει καμία αρνητική σημασία.  Σε μια σημαία πολιτικού κόμματος όμως;...

Έτσι και η Χρυσή Αυγή! Πήρε ένα συγκεκριμένο σύμβολο, το οποίο είχε υπερφορτιστεί με αρνητική έννοια ΔΙΕΘΝΩΣ, και το οποίο χαρακτήριζε ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ έναν συγκεκριμένο πολιτικό ιδεολογικό τρόπο σκέψης - Εθνικοσοσιαλισμό - τον οποίο ασπάζονται στην Χρυσή Αυγή, και προσπαθεί με φωτογραφίες να πείσει πως το σύμβολό της δεν είναι κάτι κακό, αλλά κάτι καλό, αφού... υπήρχε στην Ελλάδα!
Ως το ίδιο θα έκανε αν αντί για σύμβολο είχε ένα πέος/αιδίο, αφού το έχουν όλοι!

Το ότι η χρήση ενός συμβόλου γεννητικών οργάνων με πολιτική χρήση αποτελεί χυδαία προσβολή για αυτή την κοινωνία, ως και το ότι το σύμβολο που χρησιμοπούν, σε πολιτικό επίπεδο, αποτελεί σύμβολο Εθνικοσοσιαλιστών - πολιτικής ιδεολογίας που είναι κατά της Δημοκρατίας - άρα αποτελεί χυδαία προσβολή σε οποιαδήποτε Δημοκρατική Κοινωνία, το κάνουν.. Γαργάρα!
- «Μας δείχνουν το κ*λοδάκτυλο και προσπαθούν να μας πουν πως αυτό το δάκτυλο το είχαν και οι αρχαίοι Έλληνες, και επομένως κακώς αντιδρούμε! = εθνικοσοσιαλιστική λογική!»

Προφανώς φτύνουν την Δημοκρατία κατάμουτρα!.. Κάνουν τα περιτώματά τους πάνω της... Την σιχαίνονται άλλωστε!.. Και λένε να: Το σύμβολο υπήρχε στην Ελλάδα! Άρα εμείς δεν κάνουμε κάτι κακό!... Ναι. Και το πέος/αιδίο το έχετε όλοι! Το είχαν οι πρόγονοί μας! Άρα γιατί είναι κακό να το έχουμε για έμβλημα - πόσο δε μάλιστα σε προκλητικό συνδυασμό;

Προφανώς ο πρώην «Δημοκράτης» και νυν «νεοΕθνικοσοσιαλιστής» δεν θα μπει στην διαδικασία να δει αυτό που του αποκρύπτουν οι Εθνικοσοσιαλιστές, παρουσιάζοντάς του αυτονόητες φωτογραφίες!

Προφανώς, ούτε καν θα αναρωτηθεί κοιτώντας τις φωτογραφίες του κ. Κασιδιάρη, γιατί επέλεξαν το συγκεκριμένο σχήμα (αγκυλωτό σταυρό) και όχι π.χ. το τετράγωνο, αφού κι αυτό βρίσκεται πολλές φορές στα αρχαία έργα τέχνης:

Τόσα σχέδια είχαν οι Αρχαίοι Έλληνες... Στον Αγκιλωτό Σταυρό κόλλησαν οι Χρυσαυγίτες;... Έτυχε;...
Όχι βέβαια!... Ο Χίλτερ θεωρείται απ' αυτούς ο μεγαλύτερος «Θιασωτής» του Εθνικοσοσιαλισμού, και δεν το λέω εγώ, ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής το λέει:

«Σε άρθρο με τίτλο Χίτλερ για 1.000 χρόνια που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της Χρυσής Αυγής τον Μάιο του 1987 και φέρει την υπογραφή του Νίκου Μιχαλιάκου αναφέρεται: 30 Απριλίου 1945, μια λαμπερή σελίδα της σύγχρονης Ιστορίας κλείνει. Ο Μεγάλος Άντρας του Εικοστού Αιώνα, ο εμψυχωτής και απόστολος της Επαναστάσεως του Αγκυλωτού Σταυρού είναι νεκρός. Χίλια εννιακόσια σαράντα πέντε, όλοι αυτοί που επίστεψαν στα μεγάλα ιδανικά της Εθνικοσοσιαλιστικής Επαναστάσεως νιώθουν παγωμένοι, νιώθουν διστακτικοί απέναντι στο μέλλον, σε ένα μέλλον χωρίς την παρουσία και την καθοδήγηση Εκείνου [...] η γοητεία του Αγκυλωτού Σταυρού, το μεγαλείο της Μαυροκόκκινης Σημαίας είναι ζωντανό, σήμερα 42 χρόνια μετά συνεχίζουμε τη Μάχη για την τελική νίκη της Ράτσας μας. Στο ίδιο άρθρο ο Αδόλφος Χίτλερ χαρακτηρίζεται ως Μεγάλος Οραματιστής της Νέας Ευρώπης και ο Ρούντολφ Ες ως σεβάσμιος γέροντας.»

Ο Χίλτερ είχε επιλέξει αυτό το Σύμβολο επηρρεασμένος κι αυτός από την Αρχαία Ελλάδα, την οποία την είχε σε εκτίμηση. Και ο Χίλτερ ήταν Εθνικοσοσιαλιστής! Και ο Χίτλερ έκανε ότι έκανε, ως Εθνικοσοσιαλιστής, στρεφόμενος μάλιστα ενάντια στους τότε Έλληνες!...

Όταν ο Ιδρυτής και Αρχηγός της Χρυσής Αυγής, ο οποίος επέλεξε τον Αγκυλωτό Σταυρό ως σύμβολο (λες και δεν υπήρχαν ένα σωρό άλλα σύμβολα στην Αρχαία Ελλάδα παρά μόνο ο Αγκυλωτός Σταυρός!), μιλάει για τον Χίλτερ ως εμψυχωτή και απόστολο της Επαναστάσεως του Αγκυλωτού Σταυρού, και όταν στην Χρυσή Αυγή η ιδεολογία τους είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός - ως ήταν και η ιδεολογία του Χίτλερ - τι προσπαθούν να πουν στους Έλληνες δείχνοντας τους πως ο αγκυλωτός σταυρός χρησιμοποιούταν και στην αρχαία Ελλάδα;

Πως δεν είναι Εθνικοσοσιαλιστές;... Και ο Χίλτερ τον Αγκυλωτό Σταυρό είχε ως έμβλημα, και κάτω απ' αυτό σκότωνε τους Έλληνες! ... ...Και ήταν ότι και οι Χρυσαυγίτες που το Τιμούν: ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ με ΣΥΜΒΟΛΟ τον Αγκιλωτό Σταυρό!!!

 Ο νεοΈλληνας-νεοΕθνικοσοσιαλιστής λοιπόν, που είδε τις φωτογραφίες και αναφώνησε τσιτάτα: «Έτσι, πες τα!!!.. Έχεις δίκιο. Λες την αλήθεια! Οι άλλοι είναι ψεύτες! Εσύ μιλάς με αποδείξεις!» θα πρέπει να αναρωτηθεί για το ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΪΔΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ, αφού χαίρεται κοιτώντας ένα Δέντρο ντυμένο με την Ελληνική Σημαία που του Δείχνουν οι ΧΑτες, και δεν βλέπει γύρω από αυτό το καμμένο ποτισμένο με Ελληνικό αίμα και γεμάτο πτώματα, Δάσος, του Εθνικοσοσιαλισμού!... Του Εθνικο-ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ!....


Όσο το ΙΣΛΑΜ είμαι μια απλή Θρησκεία και όχι ένα ολόκληρο Θεοκρατικό Σύστημα με σκληρούς-απάνθρωπους κανόνες (βλ. Σαρία), άλλο τόσο η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι Εθνικιστικό και όχι Εθνικοσοσιαλιστικό πολιτικό κόμμα!.... (Μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι...)

Και κλείνοντας θέλω να παραπέμψω για άλλη μια φορά τον αναγνώστη να διαβάσει τις θέσεις της Χρυσής Αυγής, και να αναρωτηθεί αν πραγματικά αυτό που θέλει για το μέλλον του είναι αυτό που του υπόσχεται η Χρυσή Αυγή  - Αντί να ζει σε μια ισχυρή τεχνολογικά ανεπτυγμένη Ελλάδα, να μαζεύει φράουλες στην θέση των Πακιστανών και λοιπόν αλλοδαπών! - Αν όντως έχει τέτοιο όραμα, τώρα καλή ψήφο στους Εθνικοσοσιαλιστές του (με τέτοιο «όραμα» πιστεύω ότι μόνο Έλληνας δεν μπορείς να χαρακτηρίζεσαι!)... http://area51gr.blogspot.gr/2013/05/to-zouglagr.html

4 Αυγ 2013

Το ΛΑ.Ο.Σ, οι κωλοτούμπες του συστήματος, και η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ του νεοΈλληνα...

Μου έγραψε κάποιος στο facebook:
«Το κομμα αυτο νομιζω οτι εχεικανει τον κυκλο του, απετυχε παταγωδως αφου υφαρπαξε δολιως πατριωτικους ψηφους και μετα τους ταραξε στην κωλοτουμπα, και νομιζω αρεα οτι παλευεις πλεον για κατι ουτοπικο......»

1. «Απέτυχε παταγωδώς».. Προφανώς η αχαριστία του Έλληνα δεν έχει όριο!.. Ξέχασε τόσο εύκολα την προσφορά του ΛΑΟΣ στα Εθνικά θέματα, πέρα από την επαναφορά της Δεξιάς Ιδεολογίας στην Βουλή ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΑ, που επιβίωνε ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ με λεφτά του ΠΑΣΟΚ-ΝΔ για να κτυπάει εξ ακρο-δεξιών το ΛΑ.Ο.Σ όποτε μπορούσε...
Σεβόμενο τους Δημοκρατικούς Θεσμούς, χωρίς ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ (ως κάνουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ (Εθνικο/)ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ). Τα όσα προειδοποιούσε και πάλευε πάντα ΠΟΛΙΤΙΚΑ, χαρακτηριζόμενο ως Ακραίο, και Γραφικό, έχουν βγει πραγματικότητα, και τώρα όλοι οι Λαϊκιστές τα πιάνουν στο στόμα τους γιατί πουλάνε!
Ως παράδειγμα να δείξω τι πέτυχε ένα κόμμα του 5% σε μικρό χρονικό διάστημα, όταν σε αντίθεση η ΧΑ του 10% το μόνο που έχει πετύχει μέχρι τώρα είναι η αυτοδιαφήμισή της και γενικόλογες μπουρδολογίες πως θα κάνει ένα "τσακ" και θα εξαφανίσει (με κλωτσιές μάλλον) τους λάθρο από την χώρα, σαν να γράφει σενάριο σε άρλεκιν (περισσότερα για το πως θα τους διώξει μπορεί να ακούσει κανείς εδώ - πρακτικώς δεν έχουν κανένα πρόγραμμα, μόνο αερολογίες!: http://www.youtube.com/watch?v=3BXvrvQySew )!




2. Από την στιγμή που το κόμμα αυτό υπάρχει και κάνει έργο, εντός (ευρωβουλή) κι εκτός πολιτικής σκηνής, το θεωρώ λάθος να λέει κάποιος πως έχει κάνει τον κύκλο του. Πόσο δε μάλιστα σε συγκυρίες όπου όλοι οι λαϊκιστές και κωλοτούμπες εκτινάχτηκαν στα ύψη. Άλλωστε σε κρίσιμες καταστάσεις τα άκρα και οι λαϊκιστές πρωταγωνιστούν (ΣΥΡΙΑΖΑΙΟΙ, ΚΑΜΜΕΝΟΙ, ΔΗΜΑΡ, ΧΑτες - τόσα χρόνια ήταν ανύπαρκτοι, ξαφνικά φτάσαν στα ύψη!): όλοι το αποδέχονται αυτό - στις «ήρεμες» καταστάσεις ότι ευδοκιμεί σημαίνει ότι αξίζει - πόσο μάλιστα κάτι το οποίο ευδοκίμησε σε ήρεμες καταστάσεις έχοντας απέναντί του τους πάντες!.. Και από το 5% στο 2.9% δεν είναι μεγάλη η διαφορά έχοντας υπόψιν τις καταστάσεις των άκρων που ζούμε.

3. Η καραμέλα με την υφαρπαγή δολίος πατριωτικών ψήφος είναι μόνο για τους ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ, φιλε. Όταν το ΛΑ.Ο.Σ ψήφιζε ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ το Μνημόνιο, για την τότε ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ της χώρας, και την παραμονή στο Ευρώ, ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΡΘΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ TOY MNHMONIOY ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΦΩΝΑΖΕ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, και καταψήφιζε ΣΦΟΔΡΑ ΤΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ που κάναν οι ΠΑΣΟΚΟΙ, όλοι οι ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ήταν υπερ της καταψήφισης της Χρηματοδότησης και την επιστροφή στην Δραχμή! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΧΑ ΜΟΙΡΑΖΕ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ (http://youtu.be/zhm7fC29m40) ... Όλοι το παίζαν αντιμνημονιακοί, με πρώτη απ' όλους την ΝΔ και την ΧΑ.. Μετά όλοι - μέχρι και η ΧΑ - υιοθέτησαν θέσεις πως η ΕΞΟΔΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ... Μάλιστα η ΧΑ ακόμα και σήμερα ΛΑΪΚΙΖΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, μέχρι να έχουμε πρωτογενής παραγωγή, χωρίς όμως χρηματοδοτική στήριξη / μνημόνια! (http://area51gr.blogspot.gr/2013/05/to-zouglagr.html)  - Δηλαδή χωρίς ρευστότητα... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!!

Το ΛΑ.Ο.Σ αυτό που έλεγε στην αρχή το τήρησε. Κατάφερε να γλιτώσει την χώρα από την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ (έξοδος από το ΕΥΡΩ) που πλέον όλοι το έχουν παραδεχτεί, ενώ τότε το κατηγορούσαν που ψήφισε ΝΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ και ΜΟΝΟ, για να παραμείνουμε στο ΕΥΡΩ. Μπήκε σε μια Κυβέρνηση για να διαπραγματευτεί την οικονομική στήριξη, με όρους, όταν οι όροι ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ αρνήθηκε να συμμετέχει, χάνοντας ακόμη και τα δημοφιλέστερα στελέχη του! ΤΙ ΠΙΟ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΚΕΙΟ ΑΠ' ΑΥΤΟ;...

Το θεωρώ ΓΕΛΟΙΟ να μιλάνε για "πατριωτικό δόλο" στο ΛΑΟΣ, όταν αυτό ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ - ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑ - ΕΠΑΝΑΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, και ΕΒΑΖΕ τους ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΔΕΣ στην θέση τους, ενώ ΦΩΝΑΖΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΘΥΜΙΘΕΙ ΟΛΟΙ (π.χ. λάθρο)!

Προφανώς όλο το ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, ΠΑΣΟΚΟΙ-ΝΔΤΕΣ, ΧΑΤΕΣ κ.α.) ενώ λένε το ΛΑΟΣ κωλοτούμπα, ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ, και απο ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ, ΜΕΤΑ ΛΕΓΑΝ ΟΤΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ.... Όλοι μαζί κωλοτούμπα δηλαδή, και ο σωστός να κολλάει την ρετσινιά. Όπως και τον λέγαν κάποτε ΑΚΡΑΙΟ! Ποιό; ΤΟ ΛΑΟΣ!... Το πιο Θεσμικό και Δημοκρατικό κόμμα το ΛΕΓΑΝ ΑΚΡΑΙΟ!!.... Ποίοι; Οι ΑΝΑΡΧΟΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΧΑτες!

4. Μου λες ότι παλεύω για κάτι Ουτοπικό...
Δεν είναι ουτοπικό το να δείχνω αυτονόητα πράγματα στον μη ενημερωμένο κόσμο.

Δεν είναι ουτοπία να ενημερώνω με τα αυτονόητα τους πολίτες που απλά δεν ενδιαφέρονται για πολιτική...

Δεν είναι ουτοπία να τους δείχνω στην πράξη ποιοί είναι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ κωλοτούμπες, και ΦΑΣΙΣΤΕΣ και πως οι ίδιοι οι πολίτες πέφτουν θύματα του συστήματος...

Πλέον άλλωστε έχει αποδειχτεί πως ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ (επιζητούν την ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ με την ΒΙΑ), και ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ (Στην πιο κρίσιμη στιγμή, αντί να πράξουν το ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ ΣΩΣΤΟ που έπραξε ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΑΟΣ, πολώθηκαν στις γενικότητες περι ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ-ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟΥ φτάνοντας να ζητάνε επιστροφή στην δραχμή και μετά να αναιρούν αυτά που ζητούσαν κατηγορώντας το ΛΑΟΣ ως κωλοτούμπα που ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΙΓΜΗ ΘΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΦΟΥ ΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΘΕΣΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ).

Η ΙΣΤΟΡΙΑ όπως γράφεται ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ!
ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ που με ένα πολύ μικρό ποσοστό ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, στην ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ..

Τότε τα πράγματα δεν ήταν ξεκάθαρα και ο καθένας ΛΑΪΚΙΣΤΗΣ έλεγε το μακρί και το κοντό του - αντιμνημονιακοί όλοι (πούλαγε)..

Τώρα πλέον όλοι μιλάνε για ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, όταν πριν φωνάζανε για Χρεωκοπία και Δραχμή! ΤΟΥΜΠΕΣ ΟΛΟΙ!.. Μόνο το ΛΑ.Ο.Σ σταθερό στις θέσεις του. Ένα μικρό κόμμα, έσωσε την Ελλάδα, και η συμμορία των ΑΚΡΑΙΩΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΩΝ (τα ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ), το πολέμησε λυσσαλαία!...
Αυτό δείχνω στον κόσμο.. Δεν είναι ουτοπικό αυτό...

Ουτοπία είναι να πιστεύει κανείς ότι αυτός ο λαός δεν θα έχει συνέπειες από τις πολιτικές μαλακίες που κάνει. Ήδη έχει δει τις πρώτες συνέπειες.. Αν δεν βάλει μυαλό, και αντί να βάλει ικανούς ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ οι οποίοι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΟΣΑ ΕΙΠΑΝ - ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - στην βουλή, βάζει κάθε λαϊκιστή, κωλοτούμπα και Καραγκιόζη ΦΑΣΙΣΤΑ μέσα, ε... ας χαρεί μετά το αιματοκύλημα! -

Δημοκράτης είμαι άλλωστε, την απόφασή του λαού θα την αποδεχτώ. Ωφείλω όμως και να τον ενημερώσω για να έχω την συνείδησή μου καθαρή.... :)

Υσ. Το ότι όλοι εκ των υστέρων (- αφού πρώτα το παίξαν αντιμνημονιακοί πλήρως, οδηγώντας την χώρα στην χρεωκοπία και την δραχμή από το '10 αν δεν υπήρχε το ΛΑΟΣ -) μετά αντιγράφουν τον Καρατζαφέρη, κάνει τον Καρατζαφέρη κωλοτούμπα ε; .... Ε ναι.. Τόσο κωλοτούμπα όσο και ακραίο, ως εν τέλη έχει αποδειχτεί... Απολαύστε τι πρότεινε ο «κακός» Καρατζαφέρης:

3 Αυγ 2013

Χρυσή Αυγή: Προτίμησαν να καεί το δάσος, παρά να βγάλουν τα μπλουζάκια τους!

Είδα αυτό το άρθρο http://news247.gr/eidiseis/koinonia/entash_sto_markopoylo_mploko_el_as_se_xrysh_aygh_poy_epixeirhse_katasvesh_fwtias.2357323.html και πραγματικά, προβληματίστηκα!

Η Χρυσή Αυγή κατηγορεί την Αστυνομία που δεν τους επέτρεψε να βοηθήσουν στην κατάσταση, ενώ όπως φαίνεται στην φωτογραφία έχουν πάει τα μέλη τους με ... διαφημιστικά μπλουζάκια «Χρυσή Αυγή».

Κανείς βέβαια δεν μπορεί να πει κάτι αρνητικό για την εθελοντική βοήθεια, αλλά, αν ο άλλος πνίγεται ή τον βοηθάς γιατί όντως το πιστεύεις, ή φέρνεις και πανό μαζί σου, και το συνεργείο σου, και φωτογραφικές μηχανές για να αποθανατήσεις την προσπάθεια προς δικό σου προφανώς ώφελος!

Ξέρω άτομα - φοιτητές από αριστερές παρατάξεις που ήταν εθελοντές πυροσβέστες το καλοκαίρι. Και φυσικά πήγαιναν να βοηθήσουν όποτε τους καλούσαν χωρίς να φοράνε διαφημιστικά μπλουζάκια. Αυτό γίνεται εδώ και χρόνια!

Αντίθετα η ΧΑ τι έκανε; Πήρε τα διαφημιστικά της, έκανε πως πήγε να βοηθήσει αφού είδε πως η συγκεκριμένη φωτιά είχε πάρει αρκετή δημοσιότητα - προφανώς για να κυκλοφορήσουν φωτογραφίες τους να σβήνουν τις φλόγες παντού!... Μας λένε μάλιστα για 100 άτομα με όλα τα απαραίτητα εργαλεία, αλλά η φωτογραφία μάλλον τους διαψεύδει....

Μέχρι εδώ ο καθένας μπορεί να έχει την δικιά του θέση. Οι ΧΑτες να αξιοποιούν το γεγονός της άρνησης της συμμετοχής τους για προφανείς λόγους, οι οποίοι γίνονται πιο προφανείς από το γεγονός, πως αντί να βγάλουν τις μπλούζες τους και γενικότερα οτιδήποτε θα μπορούσε να τους διαφημίσει ώστε να βοηθήσουν σαν απλοί πολίτες οπότε η αστυνομία - κατα τα λεγόμενά τους πως είχαν εντολές μόνο την ΧΑ να εμποδίσουν και όχι απλούς ακομμάτιστους πολίτες - θα τους άφηνε, προτίμησαν να ... αφήσουν το δάσος να καεί!!!

Πόσο μεγάλη ειρωνία ε;
Έτρεξαν να βοηθήσουν να μην καεί το δάσος... Και εν τέλη δημιούργησαν και πρόβλημα δημιουργώντας ένταση με αστυνομικούς στην καιγόμενη περιοχή, επειδή δεν ήθελαν να χάσουν την δωρεάν θα διαφήμιση που είχαν με τα μπλουζάκια τους - γι' αυτό και εν τέλη δεν βοήθησαν!!!!...

Προφανώς η πολιτική διαφήμιση και το πολιτικό κέρδος τους - ο πολιτικός καιροσκοπισμός τους - είναι πάνω από την διάσωση των δασών, και κατα συνέπεια και της αλληλεγύης - βοήθεια στους πολίτες, αφού πάντα κι εκεί εφαρμόζουν τις ίδιες τεχνικές....

Όπως λέει και ο τίτλος: «Προτίμησαν να καεί το δάσος, παρά να βγάλουν τα μπλουζάκια τους!» ....
.... Νομίζω ο τίτλος «Πατριδέμπορες και Πατριδοκάπηλοι» μπορεί και να ταιριάζει άψογα....
- Μέχρι και ο πιο Χαζός αντιλαμβάνεται άλλωστε ότι το μόνο που δεν ένοιαζε τους ΧΑτες ήταν η διάσωση του Δάσους!

Υσ1. Αν αυτές οι Στοχευμένες κινήσεις ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Εντυπωσιασμού (και όχι εθελοντισμού!), συγκινούν τους Έλληνες αντί να τους εκνευρίζουν, τότε τους εύχομαι ολόψυχα να χαρούν το αποτέλεσμα της συγκίνησής τους στο μέλλον τους, ως αυτό περιγράφεται ξεκάθαρα από τον κ. Κασιδιάρη στον παρακάτω διάλογο ( http://area51gr.blogspot.gr/2013/05/to-zouglagr.html ).

Υσ2. Για όσους ακόμα νομίζουν ότι οι ΧΑτες είναι όντως «Πατριώτες» διαβάστε κι αυτή την μαρτυρία: http://www.athensvoice.gr


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γεωργιάδης: «Ακούω συνεχώς τον κ. Κασιδιάρη και τη Χρυσή Αυγή, η οποία μιλάει για την Εθνική παραγωγή, την κατάργηση του Μνημονίου, και σε τελική φάση την υιοθέτηση του Εθνικού Νομίσματος. Κάνω κάποιο λάθος εδώ;»

Κασιδιάρης: «Λέμε συγκεκριμένα και αυτό βρίσκεται στη προμετωπίδα του προγράμματός μας, ότι δεν μπορεί να υπάρχει Εθνική Ανεξαρτησία χωρίς Εθνικό Νόμισμα. Πλην όμως, χρειάζεται πάρα πολύ σοβαρή δουλειά και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο».

Γεωργιάδης: «Στο ενδιάμεσο, μέχρι να φτιάξουμε την Εθνική Παραγωγή, γιατί εσείς αν θυμάμαι καλά είστε γεωπόνος αν δεν κάνω λάθος ή κάτι τέτοιο έτσι δεν είναι;»

Κασιδιάρης: «Είμαι γεωπόνος και χημικός τροφίμων».

Γεωργιάδης: «Άρα γνωρίζετε ότι η Εθνική Παραγωγή δεν φτιάχνεται σε 24 ώρες. ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!»

Κασιδιάρης: «Ναι. Μέσα στο ευρώ

Γεωργιάδης: «Άρα λοιπόν στο ενδιάμεσο η Χρυσή Αυγή λέει, θα είμαστε στο Ευρώ.»

Κασιδιάρης: «ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ. Σαφέστατα αφού δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα».

Γεωργιάδης: «Πως θα καταργήσετε αυτομάτως το Μνημόνιο αφού καλώς γνωρίζετε όπως όλοι και από την Κύπρο ότι αν καταργήσουμε το Μνημόνιο είμαστε εκτός Ευρώ και σύμφωνα με την ΔΙΚΗ σας άποψη ΔΕΝ έχουμε ακόμα Εθνική Παραγωγή για να μπορούμε να ζήσουμε μόνοι μας; Δηλαδή, το ενδιάμεσο διάστημα πως θα το καλύψετε;»

Κασιδιάρης: «Εμείς λέμε ότι η καταγγελία Μνημονίου, σημαίνει: Θα σταματήσουν να εφαρμόζονται τα ΕΠΟΝΕΙΔΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ που συμβαδίζουν με την Έλλειψη Εθνικής Ανεξαρτησίας. Δηλαδή, δεν θα έρχεται στην χώρα μεταφρασμένο στα Ελληνικά ένα πακέτο μέτρων και θα ψηφίζεται από την Ελληνική βουλή.» (;;;!!!;;;)

Γεωργιάδης: «Εντάξει. Μην χάνουμε χρόνο σε αυτά. Τα ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ πείτε τώρα...»

Κασιδιάρης: «Όταν λέμε ότι είμαστε κατά του Μνημονίου δεν λέμε ότι από την επομένη μέρα εμείς θα δίνουμε λεφτά παντού. Δεν λέμε τέτοιο πράγμα.»

Γεωργιάδης: «Αλλά; Θα περνάμε καλά ή άσχημα;»

Κασιδιάρης: «Θα ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ.. Θα ματώσουμε.»

Γεωργιάδης: «Αααα.. Θα περνάμε άσχημα λοιπόν.»

Κασιδιάρης: «Ένα λεπτό. Είπα εγώ ότι θα κάνουμε αυτό που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ; [...] Εμείς λέμε ότι ο Έλληνας πολίτης πρέπει να επιστρέψει σε εργασίες παραγωγικές τις οποίες τις απέφευγε επί δεκαετίες. Αυτό είναι το μοντέλο που προτείνει η Χρυσή Αυγή.»

Πορτοσαλτέ: «Άρα ο Έλληνας πολίτης επιστρέφει στο μάζεμα της Ελιάς, στο μάζεμα της φράουλας, στο μάζεμα της ντομάτας επιστρέφει σε αυτά τα μεροκάματα τα οποία, τα δύσκολα και τα σκληρά, τα οποία όμως προς το παρόν ούτε τα ακουμπάει, ούτε απ' έξω από την Μανολάδα δεν περνάμε.»

Κασιδιάρης: «Εδώ έχετε ένα άδικο. Τα τελευταία έτη έχει αλλάξει αυτή η νοοτροπία και θα φέρω το παράδειγμα της Χρυσής Αυγής, ότι κάθε τόσο τις περιόδους αυτές όπου υπάρχει γεωργική παραγωγή, έρχονται άνθρωποι στα γραφεία της Χρυσής Αυγής, μεσολαβεί η Χρυσή Αυγή, για να πηγαίνουν να εργάζονται στα χωράφια, με μεροκάματο αξιοπρεπές ασφαλώς

Πορτοσαλτέ: «Όπως πόσο; Πόσο κ. Κασιδιάρη για να ξέρουμε. Πόσο;»

Κασιδιάρης: «Ποιό είναι το αξιοπρεπές μεροκάματο; Στο απώτερο μέλλον πρέπει να είναι όσο ο κατώτατος μισθός....»

Πορτοσαλτέ: «Σήμερα, σήμερα αυτοί που πηγαίνουν πόσο είναι το μεροκάματό τους που πάνε στο χωράφι και μαζεύουν...»

Κασιδιάρης: «
Είναι διπλάσιο απ' αυτό που παίρνει ο Πακιστανός ανάλογα με την περίπτωση....»

15 Ιουν 2013

Αναρχία και Δημοκρατία... Είναι οι Αναρχικοί Δημοκράτες; ΟΧΙ!

Θα ξεκινήσω με κάτι που όλοι το ξέρουμε...

Στην Δημοκρατία η Εξουσία πηγάζει από τον λαό, και ασκείται υπερ αυτού...
... ενώ οι Αναρχικοί είναι εντάντι κάθε είδους εξουσίας!
...
Τι είναι όμως Έξουσία;
http://tinyurl.com/l5j3o6z
α. Η δυνατότητα που έχει κάποιος να υποχρεώνει κάποιον άλλο να ενεργεί ή να συμπεριφέρεται με ορισμένο τρόπο.
β. Το δικαίωμα ή η δύναμη που έχει κάποιος να επιβάλλει την υπακοή των άλλων και που μπορεί να βασίζεται σε έθιμα, συνήθειες, κανόνες, νόμους κτλ.

...
Οι Αναρχικοί είναι σαφώς κατά οποιασδήποτε τέτοιας δυνατότητας, δικαιώματος Επιβολής ή δύναμης Επιβολής - εξουσίας.

Αντίθετα στην Δημοκρατία, ο λαός πλειοψηφικά καταχωρεί αυτό το δικαίωμα στην πλειοψηφία, το οποίο ως επιβολή μεταφράζεται σε Νόμους και εκτελείται από αρμόδια όργανα, υπο γενικότερους βέβαια περιορισμούς ως αυτοί έχουν διαμορφωθεί στο πέρασμα του χρόνου (π.χ. η σύμβαση για Ανθρώπινα Δικαιώματα, το Σύνταγμα της κάθε χώρας, κτλ αποτελούν "εξουσία" (επιβαλλόμενες ενέργειες/κανόνες) η οποία έχει διαμορφωθεί συνολικά από διάφορες πλειοψηφίες, στην οποία δεν έχει ούτε καν η πλειοψηφία το Δικαίωμα να αντιταχθεί).

Με άλλα λόγια ο Αναρχικός, δεν μπορεί να είναι και Δημοκράτης, γιατί η Αναρχία είναι κατά της ίδιας της Εξουσίας, η οποία όμως Εξουσία αποτελεί βασικό συστατικό στην Δημοκρατία.

.. Ωστόσο υπάρχει μια και μόνο περίπτωση όπου Αναρχία και Δημοκρατία μπορούν να συμβαδίσουν. Αυτό μπορεί να γίνει, μόνο όταν δεν υπάρχει Επιβολή > Δηλαδή όταν σε μια Δημοκρατία, όλοι οι πολίτες αποδεχτούν ακριβώς τα ίδια πράγματα, παίρνουν τις ίδιες αποφάσεις, συμφωνούν στις ίδιες αντιμετωπίσεις των πραγμάτων, οπότε τότε δεν χρειάζεται κανένας να αναγκαστεί να του επιβληθεί η θέση κάποιου άλλου, γιατί δεν θα υπάρχει άλλη θέση(!). Σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται να υπάρχουν ούτε Νόμοι, αφού θεωρούνται δεδομένοι, γνωστοί και τηρούνται από όλους!

.. Στο ίδιο το Αναρχικό indymedia βρήκα μια προσέγγιση σχετικά με Αναρχία και Δημοκρατία ( http://tinyurl.com/kx4fhbt ), η οποία επιβεβαιώνει το παραπάνω σκεπτικό καθώς διαβάζουμε:
- «Οι αναρχικοι πιστευουν στην δημοκρατια της ομοφωνιας!» ... Δημοκρατία της ομοφωνίας! (Εντυπωσιάστηκα!)... Δηλαδή οι Αναρχικοί είναι Δημοκράτες σε έναν ουτοπικό/φανταστικό/παραδεισένιο κόσμο όπου όλοι έχουν την ίδια γνώμη! ... Στο δικό μας κόσμο, στον κόσμο της Δημοκρατία του πλουραρισμού απόψεων και των έντονων διαφωνιών (βλ. θέμα με ΕΡΤ π.χ. - πρόσφατο), οι Αναρχικοί δεν πιστεύουν... Και δεν πιστεύουν γιατί ως διαβάζουμε στο κείμενο:

- «Δεν πρεπει να επιβαλλεται ένα κομματι της αναρχικης κοινωνιας σε καποιο άλλο και είναι ολοφανερο ότι οι αποφασεις πρεπει να συνοδευονται από ομοφωνο ψηφισμα γιατι αλλιως προκυπτει μια ανισορροπια και δημιουργειται συσχετισμος δυναμεων ανικανος να εξυπηρετησει το αναρχικο ιδεωδες».... Με άλλα λόγια, στον πραγματικό κόσμο (εννοώ σε επίπεδο λειτουργίας χώρας - βλ. Ελλάδα), που κανένα ψήφισμα δεν μπορεί να είναι ομόφωνο, το Αναρχικό Ιδεώδες απλά δεν υφίσταται!(!!!)...

Θα ισχυριστεί πιθανότατα κάποιος Αναρχικός, πως οι αποφάσεις μπορούν να είναι ομόφωνες και στον πραγματικό κόσμο, αφού κατά τον Αναρχισμό:
- «Οι αναρχικοι πιστευουν [...] και σε συνελευσεις που δεν ξεπερνουν μερικες εκατονταδες ατομα!»... Οπότε σε μια συνέλευση 5,10,20,100,500 ατόμων για ένα θέμα όντως μπορεί να υπάρχει ομοφωνία (όσο μεγαλώνουν τα άτομα, τόσο μειώνεται η πιθανότητα ομοφωνίας όμως!).... Και τι γίνεται δηλαδή για ένα θέμα που αφορά 10.000.000 άτομα; 10 εκ. Έλληνες;

Την απάντηση στο ερώτημα αυτό, ο Αναρχικός συγγραφέας στο Indymedia που θέλει να μας ενημερώσει για την ιδέα της Αναρχίας, αναφέρει:
- «Οταν λεμε εξουσιοδοτικη αποφαση των συνελευσεων μεσω των ομοσπονδιων της βασης προς τις ευρυτερες ομοσπονδιες εννοουμε ότι οι αποφασεις των εκατονταδων ατομων που συμμετεχουν θα μεταφερονται μεσω κυκλικων δομων που θα επικοινωνουν και θα μεταφερονται τα ομοφωνα ψηφισματα στην κεντρικη ομοσπονδια που καθηκον της θα είναι να υλοποιει τις ομοφωνες αποφασεις των ομοσπονδιων»
... Προσέξτε το τμήμα κλειδί, της φράσης:
- «την κεντρικη ομοσπονδια που καθηκον της θα είναι να υλοποιει τις ομοφωνες αποφασεις των ομοσπονδιων»

Δηλαδή ο Αναρχισμός ξεκινάει από επίπεδο «κολεκτίβας»-ομοσπονδιών λίγων ατόμων που παίρνουν ομόφωνες αποφάσεις, και τις πολλαπλές αυτές «κολεκτίβες»-ομοσπονδίες τις οργανώνει μέσω μιας κεντρικής ομοσπονδίας, η οποία υλοποιεί ΜΟΝΟ τις ΟΜΟΦΩΝΕΣ αποφάσεις(!)... Γιατί αν οι αποφάσεις δεν είναι ομόφωνες, τότε θα υπάρχει Επιβολή απόφασης, άρα εξουσία που έρχεται σε θεμελιώδη αντίφαση με τον Αναρχισμό!

Το εντυπωσιακό όμως εδώ είναι ότι:
- «Σε ότι αφορα την ανακλητη αποφαση των συμμετεχοντων στην συνελευση αυτό σημαινει ότι οποτε οι ιδιοι θεωρουν ότι θιγονται τοτε μπορουν να ανακαλεσουν την αποφαση τους»..
Δηλαδή, όχι μόνο απαιτείται ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση από ΟΜΟΦΩΝΕΣ αποφάσεις «κολεκτίβων»-ομοσπονδιών για να υλοποιηθεί μια απόφαση σε μια Αναρχική κοινωνία (να μην υπάρχει ούτε ένας Έλληνας στην Ελλάδα που να διαφωνεί!), αλλά αν έστω κι ένας αλλάξει γνώμη μετά, η κεντρική ομοσπονδία ωφείλει να ακυρώσει την απόφαση που έλαβε!

...
Από τα παραπάνω είναι σαφές, πως η Δημοκρατία - ως λειτουργικό, ρεαλιστικό πολίτευμα, που στηρίζεται στην έννοια της εξουσία της πλειοψηφίας - δεν μπορεί πραγματικά να έχει καμία μα καμία σχέση με τον Αναρχισμό, παρά μόνο στο ΜΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ-ΠΛΗΡΩΣ ΙΔΕΑΤΟ ΟΡΙΟ όπου όλοι οι πολίτες θα συμφωνούν σε όλα!...

Μόνο που η Δημοκρατία επινοήθηκε για να λύσει το πρόβλημα στο οποίο οι πολίτες διαφωνούν σε πάρα πολλά ζητήματα και μάλιστα ποικιλοτρόπως, ενώ η Αναρχία αναφέρεται σε ένα πρόβλημα όπου όλοι συμφωνούν σχεδόν σε όλα μεταξύ τους - ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρξει σε κοινωνίες μεγάλου μεγέθους πλυθισμού όπως είναι τα κράτη - π.χ. η Ελλάδα.

Συνεπώς Δημοκρατία και Αναρχισμός (Αναρχία) όχι μόνο είναι αντίθετα μεταξύ τους, καθώς ο Αναρχισμός αντιπαλεύεται το βασικό συστατικό της Δημοκρατίας την εξουσία, αλλά και γιατί άλλο πρόβλημα καλείται να λύσει η Δημοκρατία (συμβίωση μεγάλων κοινωνιών με διαφορετικές απόψεις) και άλλο πρόβλημα λύνει η Αναρχία (συμβίωση μικρών κοινωνιών με κοινές απόψεις).

Και ενώ από όλα τα παραπάνω είναι κατανοητό το πως Αναρχία και Δημοκρατία δεν έχουν κοινά στοιχεία μεταξύ τους, ούτε ως προς το πρόβλημα που καλούνται να επιλύσουν, ούτε ως προς τον τρόπο που το επιλύνουν (μάλιστα εκεί είναι εντελώς αντίθετος!), ο Αναρχικός αρθρογράφος καταλλήγει στο:
- «Ετσι η αμεση δημοκρατια γινεται μια αληθινη εκφανση και προσσεγιση της πολιτικης αναρχιας», διαστρεβλώνοντας την έννοια της Δημοκρατίας ως προς το περιεχόμενο (εξουσία που ορίζει ο λαός) και το σύνολο αναφοράς της (πολυπληθείς κοινωνίες με έντονα διαφορετικές απόψεις), με την έννοια των «ομόφωνων εκτελούμενων αποφάσεων από μια μικρή ομάδα ανθρώπων»..

Και λίγο στην πλάκα τώρα έτσι για το κλείσιμο....

Δηλαδή αν εγώ και δέκα φίλοι μου π.χ. αποφασίσουμε ομόφωνα να βάζουμε 1 ευρώ σε κοινό κουμπαρά κάθε μέρα, κατά τους Αναρχικούς, θα έχουμε πάρει μια Δημοκρατική απόφαση(!)... Και αφού οι Αναρχικοί, μεταξύ τους μόνο, παίρνουν αντίστοιχες Δημοκρατικές αποφάσεις στις διάφορες τοπικές συνελεύσεις που κάνουν για άλλα θέματα που τους αφορούν - και αυτές οι αποφάσεις συμφωνούν με άλλες Αναρχικές οργανώσεις σε άλλες περιοχές (ομοσπονδία!), είναι Δημοκράτες και αυτά που συμφώνησαν πρέπει να γίνουν (πχ να σταματήσει να υπάρχει εξουσία στην Ελλάδα) ... Ασχέτως του αν μπορεί διαφωνεί με αυτούς και το 95% των υπόλοιπων Ελλήνων!... Αφού οι Αναρχικοί είναι Δημοκράτες, αυτοί αφού διαφωνούν, δεν μπορεί παρά να είναι φασίστες ή άτομα που δεν έχουν γνωρίσει ακόμα την αλήθεια και ζουν στο σκοτάδι! Γιατί δεν μπορει.. Η Δημοκράτης θα είσαι, ή φασίστας, ή ακόμα θα κοιμάσαι στο σκοτάδι τον ύπνο του Δικαίου....

2 Ιουν 2013

Επικίνδυνος Λαϊκισμός από το νέο Σοσιαλιστικό (ΑΡΙΣΤΕΡΟ) κόμμα Ελλάδος...

Μετά από καιρό, είπα να ρίξω μια ματιά στο site της ΧΑ να δω αν έχουν βγάλει κανένα νέο πολιτικό μαργαριτάρι... Και ναι. Μα πόσο γρήγορα τα βγάζουν... Στην πρώτη κι όλας σελίδα το είδα!!!

!!!.. Η Χρυσή Αυγή που μας λέει πως αναγκαστικά πρέπει να μείνουμε στο Ευρώ και να ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ για μερικά χρόνια μέχρι να αποκτήσουμε δική μας παραγωγή (http://area51gr.blogspot.gr/2013/05/to-zouglagr.html), κάνει θέμα στην βουλή τα μηχανήματα κοπής δραχμών... (http://tinyurl.com/mgqoohv)...

Το σοβαρό ενδεχόμενο, μια τέτοια κίνηση να δώσει δικαιολογίες σε πολλούς ώστε να οδηγηθούμε το γρηγορότερο εκτός Ευρώ, και να αρχίσει πάλι να διχάζει τον κόσμο, πριν προλάβουμε να κάνουμε δική μας Παραγωγή (-κάτι που η ίδια η ΧΑ δεν το θέλει), φαίνεται το αγνοεί εντελώς!..

Μιλάμε καθαρά για ερωτήσεις λαϊκισμου και δημιουργίας εντυπώσεων!: Ενώ οι ίδιοι θεωρούν ότι αναγκαστικά πρέπει να μείνουμε στο ευρώ για κάποιο καιρό αλλιώς θα είναι καταστροφή, ζητάνε να φτιαχτούν τα μηχανήματα για να τυπώσουμε δραχμές από τώρα (με ότι ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτή η είδηση σε πολιτικοοικονομικό επίπεδο), μήπως και αν βγούμε από το ευρώ - δηλαδή στην περίπτωση που καταστραφούμε....

Αναρωτιέται από την άλλη κανείς, πόσο σοβαρά η Χρυσή Αυγή έχει τοποθετηθεί στις οικονομικές της θέσεις. Αν θεωρείς πως πρέπει να μείνεις στο Ευρώ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ μέχρι να κάνεις δική σου παραγωγή, τότε πρέπει να ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ, και όχι να προετοιμάζεσαι για να φύγεις - κάνοντας ευκολότερο τον δρόμο για την καταστροφική έξοδο!.. Και πως ο άλλος θα σου ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΕΥΡΩ (για λόγους ρευστότητας), γνωρίζοντας ότι εσύ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΟΠΗΣ ΔΡΑΧΜΩΝ - δηλαδή πως ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ για έξοδο και άρα διαγραφή των δανείων που σου δίνει;

Ως ο απλός πολίτης μπορεί να καταλάβει, ακόμα και αν η κυβέρνηση έχει προετοιμαστεί για το ενδεχόμενο κοπής δραχμών, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ - αποτελεί στρατηγική απόρρητη πληροφορία, καθώς μπορεί να καταστρέψει τον οικονομικοπολιτικό σχεδιασμό της χώρας!.. Έτσι, ο καθένας μπορεί να αναγνωρίσει πως η απάντηση:
««…το ενδεχόμενο αυτό (σ.σ. της επιστροφής στο εθνικό νόμισμα) αποκλίνει παρασάγγας από τον στρατηγικό προσανατολισμό της Ελλάδας και σε καμία περίπτωση δεν συμπεριλαμβάνεται στις επιλογές της κυβέρνησης…»», δεν είναι απλά μια απάντηση ΟΥΔΕΤΕΡΗ, αλλά μια ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΜΗΝΥΜΑ προς τους ξένους εταίρους: "πως εμείς θα κάνουμε τα πάντα γι' αυτό το δρόμο" - τον οποίο θέλει και η ΧΑ για τώρα.. Αντίθετα μια απάντηση τύπου: «Έχουμε έτοιμα τα μηχανήματα για παν ενδεχόμενο» θα αποτελούσε μήνυμα για τους ξένους: «Είμαστε έτοιμοι και να φύγουμε από το Ευρώ» κάνοντας δυσκολότερες τις προσπάθειες παραμονής σε αυτό...

Ωστόσο η ΧΑ, παρασυρμένη από τον λαϊκισμό της, βρίσκει ευκαιρία να κάνει λαϊκισμό και δημαγωγία πιέζοντας την κυβέρνηση ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ "ΑΠΟΡΡΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ" ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, με την έννοια πως η γνωστοποίηση τέτοιων πληροφοριών μπορεί να καταστρέψει ή και να δυσκολέψει την προσπάθεια της κυβέρνησης για παραμονή στο ευρώ....

Φανταστείτε τώρα εσείς την ΧΑ κυβέρνηση, να είμαστε στο ΕΥΡΩ - ως επιθυμεί - και να λέει πως έχει έτοιμα τα μηχανήματα κοπής δραχμών!... Όχι, πείτε μου. Ποιά θα ήταν η επόμενη σκέψη σας; Ότι θα πάμε σε δραχμές σύντομα - άρα θα ακολουθήσουμε άλλο δρόμο από αυτόν που θέλει η ίδια η ΧΑ!.. Μια τέτοια λογική, μόνο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ μπορεί να είναι, που βρίσκει μια δικαιολογία "δέντρου" (να ξέρουμε αν είμαστε έτοιμοι) για να καταστρέψει το δάσος(πολιτική ΟΜΑΛΗΣ παραμονής στο ευρώ)!!..

Αν το αντιπολιτευτικό έργο της ΧΑ είναι τόσο λαϊκίστικο και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για την χώρα, φανταστείτε πόσο θα είναι το κανονικό της έργο.......

Μ' αρέσει που το άρθρο κλείνει με την εξής άκυρη ατάκα έντονα σημειωμένη:
---
Ήρθε η ώρα να μπούνε στην άκρη οι αποτυχημένοι «εκσυγχρονιστές» και να πάρουν το τιμόνι της χώρας άνθρωποι που μπορούν να εμπνεύσουν τον ελληνικό λαό και τους λειτουργούς της δημόσιας διοίκησης για να δημιουργήσουν μια Ελλάδα Ελεύθερη και Δυνατή!
---
Ναι.. Με τις μπούρδες που λένε ΕΜΠΝΕΟΥΝ τον Ελληνικό λαό, μέχρι να αποδειχτούν στην πράξη και μπούρδες εις βάρος του λαού... Όπως ακριβώς τον έμπνεαν και το ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, μέχρι που αποδείχτηκαν μπούρδα κι αυτά!...
Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!....

Υσ1. Όχι, δεν έχω αναλάβει εργολαβικά το να κατηγορώ τους ΧΑτες. Απλά τους θεωρώ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ, και οτιδήποτε βλέπω στο οποίο μπορώ να αποδείξω την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΑΪΚΙΣΜΟ τη ΧΑ θέλω να το αναλύω βοηθώντας τον λίγο κόσμο που ασχολείται να δει αυτά που εγώ βλέπω..  Όσοι θεωρείτε ότι πληρώνομαι ή κερδίζω γράφοντας αυτά τα άρθρα, πρέπει να είστε οπαδοί της συνομοσιολογίας κάργα!... Δεν πληρώνομαι. ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΟΝΑΧΑ από Ακραία στοιχεία ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ...

Υσ2. Για όσους τρομάξατε που έγραψα "ΑΡΙΣΤΕΡΟ" κόμμα, μα η Χρυσή Αυγή σε οικονομικό επίπεδο έχει κάργα ΑΡΙΣΤΕΡΗ - Σοσιαλιστική ιδεολογία - ως αυτή του ΚΚΕ ένα πράγμα.. Η διαφορά της με σοσιαλιστικά κόμματα ως το ΚΚΕ είναι απλά ο εθνικός της προσανατολισμός σε αντίθεση με τον διεθνιστικό προσανατολισμό των άλλων.

22 Μαΐ 2013

[Ενημέρωση]: Απίστευτο! To zougla.gr κατέβασε άρθρο που αφορούσε τους Χρυσαυγίτες! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;

Χθες ανέβασα στο blog της zougla.gr άρθρο με όσα άκουσα σε συντέντευξη να λέει ο κ. Κασιδιάρης για το μοντέλο που προτείνει η Χρυσή Αυγή. Υποτίθεται σε αυτό το blog γράφουν ελεύθερα οι αναγνώστες!... Το έκανα και post στο facebook μου, για να το δει ο κόσμος....

Και σήμερα τι παρατήρησα που πάτησα να δω αν είχε σχόλια; Πως το άρθρο αυτό δεν υπήρχε πλέον στον ιστότοπο της zougla.gr!.. Δηλαδή, το σβήσανε!

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ, σβήσανε ένα άρθρο κάπου που υποτίθεται.. δεν βάζουν χέρι οι δημοσιογράφοι; ... Εκβιασμός; Συμφέροντα; Απόκρυψη της αλήθειας;... Ή μήπως κάποιο... BUG στο site;

Για να μην πει κανείς ότι λέω ψέμματα, δίνω screenshot από το timeline μου, που φαίνεται καθαρά το link, και έχει τραβηχτεί και η φωτογραφία κανονικά από το άρθρο από το zougla.gr (ως γίνεται όταν υπάρχει άρθρο!).


Και τι βλέπουμε σήμερα στο αντίστοιχο link του zougla.gr;


Το άρθρο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!....
Ε, λοιπόν, το άρθρο υπάρχει εδώ.... Και αφού δεν θέλετε ο κόσμος να το διαβάσει εσείς, ας το προωθήσουν οι λοιποί πατριώτες. Γιατί πολλά στημένα φαίνονται εδώ!
---------

Χρήσιμες απαντήσεις για το πρόγραμμα της Χρυσής Αυγής από τον κ. Κασιδιάρη.

Το ρεζουμέ:
- Μέχρι η Ελλάδα να αποκτήσει Εθνική Παραγωγή (κάποια χρόνια) θα είναι στο Ευρώ – δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα.
- Η κατάργηση του Μνημονίου σημαίνει ότι... θα σταματήσουν να εφαρμόζονται ΕΠΟΝΕΙΔΙΣΤΑ μέτρα που συμβαδίζουν με την έλλειψη εθνικής ανεξαρτησίας, όπως το να έρχονται μεταφρασμένα πακέτα μέτρων και να ψηφίζονται από την Ελληνική βουλή... (! - ότι καταλάβατε!)
- Το ότι είναι κατά του Μνημονίου, δεν σημαίνει (σε αντίθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ) ότι την επόμενη μέρα θα μοιράζουν λεφτά παντού. Αντίθετα....
- Το ότι είναι κατά του Μνημονίου, οικονομικά, σημαίνει ότι ... ΘΑ ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ (πολύ χειρότερα απ' ότι είμαστε σήμερα δηλαδή!)
- Το μοντέλο που προτείνει η Χρυσή Αυγή, είναι ο Έλληνας να επιστρέψει στις παραγωγικές εργασίες που απέφευγε επί χρόνια: Στις γεωργικές εργασίες: Μάζεμα ελιάς, φράουλας, ντομάτας, κ.α.
- Θα ξεκινήσουμε με τον διπλάσιο μισθό απ' ότι οι Πακιστανοί, με βλέψεις έναν αξιοπρεπή μισθό στο μέλλον. Όπου αξιοπρεπής μισθός είναι ο κατώτατος μισθός.

Ερωτήματα που μένουν αναπάντητα:
- Η Κύπρος πρόσφατα είπε όχι στο Μνημόνιο, και επειδή η εναλλακτική ήταν εκτός ευρώ, εν τέλη είπε ΝΑΙ. Εμείς πως θα το καταφέρουμε να πούμε όχι στο Μνημόνιο και να μείνουμε και στο σκληρό ευρώ για κάποια χρόνια; Όλοι είδαμε τι έγινε με την έλλειψη ρευστότητας στην Κύπρο για μια εβδομάδα, όπου σχεδόν είχε αρχίσει να καταρρέει το σύστημα. Και με την ΧΑ θα μείνουμε στο ευρώ, χωρίς ρευστότητα, για χρόνια – και ταυτόχρονα θα φτιάξουμε και Εθνική Παραγωγή, όταν δεν θα έχουμε χρήμα ούτε καν να κινηθούμε;

- Οι Πακιστανοί παίρνουν ότι παίρνουν, αλλά δεν έχουν τα καθημερινά έξοδα που έχουν οι Έλληνες πολίτες. Αυτό γιατί έρχονται με συγκεκριμένες συμβάσεις, για λίγο χρονικό διάστημα, και μένουν σε μέρη που όλοι ξέρετε. Και φυσικά για τους Πακιστανούς αυτά τα ευρώ στη χώρα τους, είναι αρκετά λεφτά. Για τους Έλληνες, που έχουν κι άλλα έξοδα, σπίτι, οικογένεια, παιδιά κτλ στη χώρα αυτή ο διπλάσιος μισθός αρκεί; Πόσο μάλιστα για όσους διαμένουν μακριά από τις γεωργικές περιοχές, όπου το κράτος θα τους καλέσει να παν να δουλέψουν;

Προσωπικός σχολιασμός:
Ο κ. Κασιδιάρης βέβαια περιέγραψε με μια πολύ ωραία λέξη, τι θα πάθουμε αν πάρει η Χρυσή Αυγή την εξουσία: «Θα ματώσουμε»... Και ενώ δυσανασχετεί και οργιάζει ο κόσμος για το «χαστουκάκι»” που έφαγε με το Μνημόνιο, τώρα γυρνάει και επιζητεί το «ΜΑΤΩΜΑ»... Μπράβο! Πρόοδος!

Υσ. Τόσες σπουδές, αγώνας, τρέξιμο, άγχος, εξετάσεις κτλ κτλ... και στο τέλος, αντί να ανταγωνιζόμαστε στις επιστήμες, στις τέχνες και στις τεχνολογίες τον πλανήτη, θα μαζεύουμε φράουλες και ντομάτες! (Μάλλον η Χρυσή Αυγή που είναι υπερ της Αριστοκρατίας (και όχι της Δημοκρατίας) νομίζει ότι οι «Άριστοι» θα κάτσουν να μαζεύουν φράουλες αντί να πάνε να μεγαλουργήσουν στο εξωτερικό – θα ερημώσουν την χώρα με τα μυαλά που έχουν – αν πρώτα δεν την αιματοκυλήσουν με τα άλλα μουρλά άκρα των αριστερών...)  Αυτό κι αν είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ! Χρυσή Αυγή! ... Κοιτάμε το παρελθόν! Με διπλάσιο μισθό από τους Πακιστανούς.....

......................

Και αναλυτικά:
http://www.youtube.com/watch?v=3BXvrvQySew


Στο 16:50 μέχρι το 19:45 ακούμε τα εξής:

Γεωργιάδης: «Ακούω συνεχώς τον κ. Κασιδιάρη και τη Χρυσή Αυγή, η οποία μιλάει για την Εθνική παραγωγή, την κατάργηση του Μνημονίου, και σε τελική φάση την υιοθέτηση του Εθνικού Νομίσματος. Κάνω κάποιο λάθος εδώ;»

Κασιδιάρης: «Λέμε συγκεκριμένα και αυτό βρίσκεται στη προμετωπίδα του προγράμματός μας, ότι δεν μπορεί να υπάρχει Εθνική Ανεξαρτησία χωρίς Εθνικό Νόμισμα. Πλην όμως, χρειάζεται πάρα πολύ σοβαρή δουλειά και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο».

Γεωργιάδης: «Στο ενδιάμεσο, μέχρι να φτιάξουμε την Εθνική Παραγωγή, γιατί εσείς αν θυμάμαι καλά είστε γεωπόνος αν δεν κάνω λάθος ή κάτι τέτοιο έτσι δεν είναι;»

Κασιδιάρης: «Είμαι γεωπόνος και χημικός τροφίμων».

Γεωργιάδης: «Άρα γνωρίζετε ότι η Εθνική Παραγωγή δεν φτιάχνεται σε 24 ώρες. ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!»

Κασιδιάρης: «Ναι. Μέσα στο ευρώ

Γεωργιάδης: «Άρα λοιπόν στο ενδιάμεσο η Χρυσή Αυγή λέει, θα είμαστε στο Ευρώ.»

Κασιδιάρης: «ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ. Σαφέστατα αφού δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα».

Γεωργιάδης: «Πως θα καταργήσετε αυτομάτως το Μνημόνιο αφού καλώς γνωρίζετε όπως όλοι και από την Κύπρο ότι αν καταργήσουμε το Μνημόνιο είμαστε εκτός Ευρώ και σύμφωνα με την ΔΙΚΗ σας άποψη ΔΕΝ έχουμε ακόμα Εθνική Παραγωγή για να μπορούμε να ζήσουμε μόνοι μας; Δηλαδή, το ενδιάμεσο διάστημα πως θα το καλύψετε;»

Κασιδιάρης: «Εμείς λέμε ότι η καταγγελία Μνημονίου, σημαίνει: Θα σταματήσουν να εφαρμόζονται τα ΕΠΟΝΕΙΔΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ που συμβαδίζουν με την Έλλειψη Εθνικής Ανεξαρτησίας. Δηλαδή, δεν θα έρχεται στην χώρα μεταφρασμένο στα Ελληνικά ένα πακέτο μέτρων και θα ψηφίζεται από την Ελληνική βουλή.» (;;;!!!;;;)

Γεωργιάδης: «Εντάξει. Μην χάνουμε χρόνο σε αυτά. Τα ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ πείτε τώρα...»

Κασιδιάρης: «Όταν λέμε ότι είμαστε κατά του Μνημονίου δεν λέμε ότι από την επομένη μέρα εμείς θα δίνουμε λεφτά παντού. Δεν λέμε τέτοιο πράγμα.»

Γεωργιάδης: «Αλλά; Θα περνάμε καλά ή άσχημα;»

Κασιδιάρης: «Θα ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ.. Θα ματώσουμε.»

Γεωργιάδης: «Αααα.. Θα περνάμε άσχημα λοιπόν.»

Κασιδιάρης: «Ένα λεπτό. Είπα εγώ ότι θα κάνουμε αυτό που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ; [...] Εμείς λέμε ότι ο Έλληνας πολίτης πρέπει να επιστρέψει σε εργασίες παραγωγικές τις οποίες τις απέφευγε επί δεκαετίες. Αυτό είναι το μοντέλο που προτείνει η Χρυσή Αυγή.»

Πορτοσαλτέ: «Άρα ο Έλληνας πολίτης επιστρέφει στο μάζεμα της Ελιάς, στο μάζεμα της φράουλας, στο μάζεμα της ντομάτας επιστρέφει σε αυτά τα μεροκάματα τα οποία, τα δύσκολα και τα σκληρά, τα οποία όμως προς το παρόν ούτε τα ακουμπάει, ούτε απ' έξω από την Μανολάδα δεν περνάμε.»

Κασιδιάρης: «Εδώ έχετε ένα άδικο. Τα τελευταία έτη έχει αλλάξει αυτή η νοοτροπία και θα φέρω το παράδειγμα της Χρυσής Αυγής, ότι κάθε τόσο τις περιόδους αυτές όπου υπάρχει γεωργική παραγωγή, έρχονται άνθρωποι στα γραφεία της Χρυσής Αυγής, μεσολαβεί η Χρυσή Αυγή, για να πηγαίνουν να εργάζονται στα χωράφια, με μεροκάματο αξιοπρεπές ασφαλώς

Πορτοσαλτέ: «Όπως πόσο; Πόσο κ. Κασιδιάρη για να ξέρουμε. Πόσο;»

Κασιδιάρης: «Ποιό είναι το αξιοπρεπές μεροκάματο; Στο απώτερο μέλλον πρέπει να είναι όσο ο κατώτατος μισθός....»

Πορτοσαλτέ: «Σήμερα, σήμερα αυτοί που πηγαίνουν πόσο είναι το μεροκάματό τους που πάνε στο χωράφι και μαζεύουν...»

Κασιδιάρης: «Είναι διπλάσιο απ' αυτό που παίρνει ο Πακιστανός ανάλογα με την περίπτωση....»

..................