Custom Search

7 Απρ 2012

[Διάλογοι]: Οι αντιδράσεις ενός απαγοητευμένου «κομματόσκυλου» στα επιχειρήματα ενός ΛΑ.Ο.Σίτη...

Απλά αφήνω αυτό το διάλογο, και τα μετέπειτα σχόλιά μου, ως καταγραφή, για να βλέπει ο υγιής κόσμος πως σκέφτονται όλοι αυτοί που τον προτρέπουν σε διαφορετικά πολιτεύματα, είναι κατά των κομμάτων, και κατηγορούν τον υπόλοιπο κόσμο που κάνει το λογικό - ασχολείται με τα κόμματα:πολιτικές συλλογικότητες με σκοπό την εφαρμογή προγραμμάτων για κάποιο συλλογικά καλύτερο μέλλον - ως άτομα με έλλειψη παιδείας και εξελιγμένους ανθρώπους σε .. ζώα! Με δεξί κλικ, άνοιγμα σε νέα καρτέλα και μεγέθυνση των παρακάτω screenshots μπορείτε να διαβάσετε το διάλογο, τα επιχειρήματά μου και φυσικά την «υγιή κ ανθρώπινη» αντίδρασή του, στα δικά μου επιχειρήματα....




----
Η δική μου θέση και τα επιχειρήματα:
«Νίκος.. Εγώ ΛΑ.Ο.Σ. θα ψηφίσω. Γιατί είναι ο μόνος που πήγε κόντρα τόσα χρόνια στο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ και επανέφερε με προσωπικό κόστος κ αγώνα ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. Είναι ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΕΔΙΝΕ Κ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ. Που έφερε εξωτερικό δανεισμό για να μην πάρουμε το Μνημόνιο. ΠΟΥ ΜΕΤΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ. Που στο θέμα του Μνημονίου ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΌΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΛΕΓΑΝ ΨΕΜΑΤΑ: Το Μνημόνιο 2010 δεν ΕΠΕΒΑΛΛΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ... Το επί της "ΑΡΧΗΣ ΝΑΙ" ήταν Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. Κι όμως όλοι οι άλλοι, ΓΙΑ ΨΗΘΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ταύτιζαν το "ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΝΑΙ" ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.... Το ΛΑ.Ο.Σ. ΔΕΝ ΛΑΪΚΙΣΕ. ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ. ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. - Έχω χάσει ώρες κ ώρες ψάχνοντας στα πρακτικά για την Αλήθεια... Κι όμως, όλοι οι δήθεν "πατριώτες" έλεγαν "ΝΑΙ ΣΤΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ" δικαιολογώντας αυτό το "ναι" ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ.

Μόνο το ΛΑ.Ο.Σ. κράτησε σαφή θέση: Ναι Ευρώπη των Εθνών, Ναι Μνημόνιο, Όχι πολιτική ΠΑΣΟΚ, όχι Δανειακές Συμβάσεις ξεφτυλισμου, Συμμετοχή στην Κυβέρνηση για να ΠΙΕΣΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ (κι όχι να τις λέω απ' έξω ψαρεύοντας ψήφους!) ΑΣΧΕΤΩΣ ΚΟΣΤΟΥΣ, Αρνηση αποδοχής εφόσων δεν πέρασαν - ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΣΑΜΑΡΑ που τον ανάγκασε να συμμετέχει στη κυβέρνηση....

Έχω κι ένα βιντεάκι που εξηγώ την Πολιτική Αλήθεια - ως εγώ την έχω δει με τα μάτια μου - όπου στρέφομαι κατά της ΧΑ η οποία ενώ το παίζει πως αυτή νοιάζεται για τους Έλληνες, ή ίδια κρατάει την ΨΕΥΔΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΔ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ... ..Έχω κι άλλα βίντεο στο κανάλι μου, που με στοιχεία αποδεικνύω γιατί το ΛΑ.Ο.Σ. ήταν το μόνο που πήρε ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ, ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ (γιατί ο κόσμος δημαγωγείται από τα ΜΜΕ του συστήματος χωρίς ο ίδιος να νοιάζεται να ψάξει!)....

Γι' αυτό το λόγο στηρίζω ΛΑ.Ο.Σ... Είναι το μόνο που έδωσε αγώνα πολύ πριν εμφανιστεί το πρόβλημα. Είναι το μόνο που με προσωπικό κόστος προσπάθησε να βοηθήσει κάθε φορά και να διορθώσει ότι μπορούσε (βλ. 2009 βουλευτές στη ΝΔ για να πάρει μέτρα μην φτάσουμε στο Μνημόνιο, 2012 συμμετοχή στη κυβέρνηση για να πιέσει άλλη πολιτική στη διαπραγμάτευση κτλ), είναι το ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, είναι το ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, είναι το ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΑ ΙΣΑ ΙΣΑ ΔΙΝΕΙ ΚΙ ΟΛΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (ταμείο φτώχειας 1εκ, άγαλμα μεγ. αλεξάνδρου, κοινωνικό παντωπολείο κτλ) - Με άλλα λόγια; Είναι το μόνο κόμμα (ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ) ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.. ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΟ ΘΕΛΑΝ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΔΥΝΑΜΟ.... ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ....

http://youtu.be/Z7kN1hSus0M»

Η απάντηση αυτού που δήθεν νοιάζεται για κάτι καλύτερο:
«Εσυ φιλαράκι ήσουν είσαι και θα είσαι ένα απλό κομματόσκυλο του καραγκιοζοφέρη......Φυσικά και θα επιλέξεις να ρίξεις τις ευθύνες στο λαό....έτσι συμφέρει το πρόγραμμα που ακολουθεί ο αρχηγός στο πολιτικό πατινάζ............Κράτα τις αξίες και τα ιδεώδη του Ψινάκη,της Βάνας Μπάρμπα,του καραμπέρη και των άλλων εκλεκτών του άθλιου σχηματισμού σου και προσπάθησε πρώτα και πάνω απ όλα ν αλλάξεις τη μούχλα που έχει κάτσει στο ένα ημισφαίριο του εγκεφάλου σου διότι αυτό χρησιμοποιείς..............»

........ Απ' ότι φαίνεται, κατ' αυτόν, ο ελληνικός λαός δεν έχει ευθύνες για την πολιτική υπευθυνότητά, δραστηριοποίησή του και συνέπειά του σε ότι ψηφίζει!... Όταν εγώ του γράφω: «Και στο λέω βλέπωντάς το ο ίδιος. Ο καθένας πουλάει την ψήφο του!.. Έχω ακούσει μέχρι και το εξής: "αν κάποιους μου πει να μου δώσει λεφτά για να τον ψηφίσω θα του σπάσω τα μούτρα - γιατί δεν ανέχομαι ξεπούλημα ψήφου. Μα αν μου βρει δουλειά για το παιδί μου φυσικά και θα τον ψηφίσω!" .... <---- Γι' αυτές τις λογικές που της συναντώ συνέχεια μπροστά μου, ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ; Ή η μαμακια που δέρνει τους ανθρώπους;... Ότι πολίτευμα και να βάλεις, αν αυτή η λογική δεν αντιμετωπιστεί, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο..», φταίω γιατί ρίχνω τις ευθύνες στο λαό, για κάτι το οποίο φαίνεται κατά τον κ. Νίκο είναι απόλυτα φυσιολογικό για να το κάνει ο λαός.... ...Και στην τελική τελική, Δημοκρατία, όπου ο λαός είναι ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ συνεπάγεται καταστροφή! - αυτό που βιώνουμε τώρα... Τώρα αν αυτό ενοχλεί τους ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ δικό τους θέμα - αυτή είναι η πραγματικότητα!....