Custom Search

21 Σεπ 2011

[Σχόλια]: Καρατζαφέρης και Ιθαγένεια σε όσους βοηθήσουν την χώρα να βγεί από αυτό το τέλμα!

Μετά από πολύ καιρό έκανα ένα διάλογο με τον H-O στο blog του στο σχετικό άρθρο. Μπορείτε να διαβάσετε το διάλογο εκεί, αλλά λείπουν κάποια κομμάτια τα οποία επέλεξε να μην τα δημοσιεύσει. Εγώ βάζω όλες τις δικές μου απαντήσεις/επιχειρήματα εδώ:
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/09/5-10.html
---------

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η κοινοτική στατιστική υπηρεσία, η Eurostat το 2007 πήραν την ελληνική ιθαγένεια 3.920 αλλοδαποί, ενώ το 2008 16.920. .... Δηλαδή, αν πάρουν Ελληνική Ιθαγένεια αυτή την φορά για ένα χρόνο (ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ), ΜΟΛΙΣ 3000 ΞΕΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ 15ΔΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ (τα οποία θα φέρουν ανάπτυξη της τάξης τουλάχιστον των 40δις), αντί για 4000, και 17000 «κακομοίριδες» και δεν ξέρω και πόσοι άλλοι που παίρνουν σήμερα, που απλά επιβαρύνουν την χώρα, εσάς σας ενοχλεί ε;.. Πρώτα οι Έλληνες, και μετά τα ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ περί ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ. Άλλωστε όποιος ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ; και μιλάμε πάντα για ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!......

-------

«Πολιτικά δικαιώματα στην αρχαία Αθήνα χορηγούνταν μόνο σε ειδικές περιπτώσεις κατά τις οποίες μη πολίτες πρόσφεραν σημαντικές υπηρεσίες στην πόλη και μπορούσαν να γίνουν ισοτελείς, αλλά όχι πολίτες [...] Ο Αναξαγόρας, ο Δημόκριτος, ο Ιππόδαμος, ο Αριστοτέλης και άλλες σημαντικές φυσιογνωμίες της κλασικής Αθήνας είναι παραδείγματα τέτοιων ανθρώπων που δεν κατείχαν την ιδιότητα του πολίτη, αλλά πρόσφεραν σημαντικές υπηρεσίες στην πόλη.»

Φαντάζομαι εσείς στον Αναξαγόρα, τον Δημόκρητο, τον Ιπποδαμο, τον Αριστοτέλη και άλλες σημαντικές φυσιογνωμίες της κλασικής Αθήνας - αν ήσασταν Αθηναίοι - θα τους λέγατε ένα ευχαριστώ και θα τους γράφατε στα α.... σας!...

Επίσης όσοι έδωσαν την ζωή τους το 1821 για την Ελλάδα, δεν νομίζω να ενοχλούταν από την πολιτογράφηση 3000 μη Ελλήνων προς χάρη της επιβίωσης της Ελλάδος, όταν σήμερα η πολιτογράφηση για να καταστραφεί η Ελλάδα είναι πολύ μεγαλύτερη. Αντίθετα θα είχαν εξοργιστεί από άτομα τα οποία με τις δικαιολογίες περί ιθαγένειας, δεν θα έκαναν ούτε το ελάχιστο για να βοηθήσουν στην επιβίωση της Ελλάδος και του Ελληνικού έθνους.

Άλλωστε κατά το 1821 οι ίδιοι πολιτογράφησαν όσους βοήθησαν... Παραδείγματα:
- «Ο  «κολονέλος» έγινε ένδοξος  με την είσοδό του στην πολιορκημένη, από τον Κιουταχή, Ακρόπολη, επικεφαλής 500 ανδρών, που ήταν φορτωμένοι με σάκους  πυρίτιδας. Για την προσφορά του κατά την Γ Εθνοσυνέλευση της Τροιζήνας πολιτογραφήθηκε Έλληνας.»
- «Ο Ιωάννης - Ιάκωβος Μάγερ (Johan - Jacob Mayer) γεννήθηκε στη Ζυρίχη το 1798. Ακολούθησε ιατρικές σπουδές στο Freiburg, δίχως να τις ολοκληρώσει. Στην επαναστατημένο Μεσολόγγι φαίνεται ότι έφθασε το φθινόπωρο του 1821 προσφέροντας τις ιατρικές του γνώσεις στους τραυματίες του πολέμου και πολύ γρήγορα ενσωματώθηκε στον ντόπιο πληθυσμό της πόλης: πολιτογραφήθηκε έλληνας και νυμφεύθηκε την μεσολογγίτισσα Αλτάνη Ιγγλέση. Η μεγαλύτερη προσφορά του στον ελληνικό αγώνα υπήρξε η έκδοση της εφημερίδας Ελληνικά Χρονικά που κυκλοφόρησε την 1η Ιανουαρίου 1824.»

Δυστυχώς αρκετοί «Ελληναράδες» σήμερα, μερικές φορές δεν έχουν καμία ουσιαστική σχέση με την Ελλάδα και συνήθως προτιμούν 1000 φορές να βλέπουν τους Έλληνες να υποφέρουν, παρά να κάνουν το Ελάχιστο για να τους βοηθήσουν... Εθνικοσοσιαλιστικά κατάλοιπα βλέπεις... Άντε καλό βράδυ.

---

Μην μπερδεύεις το Ελληνικό νόημα της λέξης Ιθαγένεια, με το Νομικό της νόημα σήμερα... ...Από την στιγμή που η Ιθαγένεια σήμερα δίνεται με πολιτογράφηση, σαφώς δεν σχετίζεται με το γένος. Το ότι θα τους δώσει Ιθαγένεια μέσω πολιτογράφησης, δεν σημαίνει ότι θα έχουν Ελληνικό dna στο αίμα τους... Το ότι σκοπίμως εμπλέκεις τα δύο νοήματα, μπερδεύοντας το αρχαίο-Ελληνικό νόημα της λέξης (γένος), με την σημερινή της Νομική χρήση (πολιτικά δικαιώματα), προκειμένου να εμποδίσεις το συμφέρον της χώρας και των Ελλήνων σε μια τέτοια δύσκολη περίπτωση, με μια λέξη μόνο μπορεί να χαρακτηριστεί που αρχίζει από Π... Όταν με το καλό η πολιτογράφηση συνδιαστεί με την απόδοση πολιτικών δικαιωμάτων και όχι με το γένος (ως όντως είναι το σωστό), τότε ουδεν πρόβλημα θα υπάρχει. Τα νοήματα αλλάζουν. Η ιστορία όχι! Η δεν θα βοηθήσεις τους Έλληνες αξιοποιώντας ως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ μια λέξη με διαφορετική χρήση απ' ότι χρησιμοποιείται σήμερα, ή θα αποδεχτείς την Νομική σημερινής της χρήση για να βοηθήσεις του Έλληνες την ώρα που χρειάζονται βοήθεια...

----

Κανείς δεν είπε να κάνουμε όποιον φέρει λεφτά Έλληνα... Είπαμε ότι ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ (π.χ. 3000-τουλάχιστον 40δις κέρδος με το χρόνο), ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ θα ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΘΟΥΝ..... Όταν η χώρα δεν θα έχει ανάγκη πλέον, σταματάει αυτό το μέτρο... Δηλαδή το μέτρο έχει αυτονόητα ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ως προς το πόσοι δικαιούνται να πολιτογραφηθούν, και μάλιστα ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΉΣΕΙΣ ΑΠ' ΟΣΟ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.

Αν βοηθήσεις το ΚΑΤΑΡ και το ΚΑΤΑΡ σου πει πως αν θες να γινεις ΆΡΑΒΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ (πολιτογράφηση - ιθαγένεια με ΝΟΜΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ) , και εσύ θες, θα γίνεις. Που είναι το παράλογο;

Για τα παραδείγματα:
1. Και τα δύο μιλάνε για πολιτογράφηση άνευ γάμου. Στο δεύτερο ο γάμος έγινε μετά την πολιτογράφηση.
2. Δεν κατάλαβα. Εσύ που φωνάζεις για Ιθαγένεια, τώρα αποδέχεσαι πως όχι μόνο επιτρέπεται να γίνει πολιτογράφηση-αποκτήση Ελληνικής ιθαγένεια- αν κάποιος παντρευτεί Ελληνιδα, αλλά μπορεί να έχει και διπλή Ιθαγένεια; Δηλαδή, όσους μας πάρουν τις Ελληνίδες μας να τους κάνουμε Έλληνες, και όσους βοηθήσουν τους Έλληνες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να επιβιώσουν να τους πούμε ένα ξερό ευχαριστώ; Δηλαδή ο Αλβανός που παίρνει μια Ελληνίδα και πολιτογραφείται είναι Έλληνας στο γένος;

Φαντάζομαι να έχεις καταλάβει, πως η πολιτογράφηση αναφέρεται σε Ιθαγένεια - όχι με την έννοια του γένους αλλά με την έννοια των πολιτικών δικαιωμάτων. Να αλλάξει η χρήση της Ιθαγένειας, ΝΑΙ (για τώρα όμως έτσι είναι). Το να πολιτογραφείται κάποιος που κάνει καλό στην χώρα σε κατάσταση ανάγκης - όταν πολιτογραφείται με έναν.. γάμο - γιατί να είναι κακό;

----

Και για να σε βοηθήσω να δεις ότι ισχύει αυτό που λέω δες εδώ:
http://www2.mfa.gr/www.mfa.gr/AuthoritiesAbroad/Oceania/Australia/GeneralConsulateSydney/el-GR/Services/Locality/

Τι λέει στην αρχή, ποιός είναι ο Τίτλος του άρθρου;
Υπηκοότητα - ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ/ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ
Για τι μιλάει ο Νόμος; Για Ιθαγένεια!...

Ποιό είναι το συμπέρασμα; Ότι η Νομική Χρήση της λέξης Ιθαγένεια, ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, με την Υπηκοότητα.

Είναι λάθος αυτή η ταύτιση; ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ κατά την ορθολογική ανάλυση των λέξεων. Και πρέπει ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ!..  ΌΜΩΣ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΟΥΣ, δια μέσω του επίσημου μάλιστα Υπουργείου.

Πρακτικώς λοιπόν αποδεικνύεται πως όταν μιλάμε σήμερα για Ιθαγένεια με πολιτογράφηση, σαφώς αναφερόμαστε με την ΝΟΜΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ στην Υπηκοότητα, αφού η Πολιτογράφηση δεν αλλάζει το dna - γένος... Απόδοση ιθαγένειας λοιπόν σε όποιον βοηθήσει την χώρα, σημαίνει πως έχει το δικαίωμα της Ελληνικής Υπηκοότητας - Ελληνικών πολιτικών δικαιωμάτων ως αυτά ισχύουν σήμερα. Και κάποιος ο οποίος θα βοηθήσει την χώρα σε αυτή την δύσκολη περίοδο, κατά την γνώμη μου, ΣΑΦΩΣ πρέπει να έχει το δικαίωμα ΑΝ ΘΕΛΕΙ να πάρει πολιτικά δικαιώματα στην Ελλάδα (Υπηκοότητα/«Ιθαγένεια» μέσω πολιτογράφησης), πόσο μάλιστα όταν άλλοι την παίρνουν παίρνοντας τις δικές μας γυναίκες!

---
Δεν υπάρχει πρόβλημα αν δεν τα ανεβάσεις - θα τα βάλω στο blog μου ως αρχειοθέτηση, γιατί εκτιμώ είναι πράγματα που κάποιος πρέπει να τα γνωρίζει για να εκφέρει γνώμη. Από την στιγμή που ο ίδιος λες ότι Ιθαγένεια με Νομική Υπόσταση δεν υφίσταται, δηλαδή αρνείσαι όλα τα στοιχεία που παρέθεσα, ειδικά αυτό του Υπ. Εξωτερικού που εξομοιώνει Υπηκοότητα με Ιθαγένεια, και αγνοείς πως με την πολιτογράφηση δεν αλλάζει το dna - άρα η πολιτογράφηση δεν αφορά εν γένη την Ιθαγένεια, αλλά την Υπηκοότητα, δεν έχω να πω κάτι άλλο.

Σε παραπέμπω και εδώ:
http://www.thermopilai.org/content/oi-oroi-ithageneia-upekooteta-omoethnes-alloethnes-emedapos-allodapos-kai-metanasteuse

Η μεσοβέζικη λύση λοιπόν  που έδωσε το μεταπολιτευτικό μας κράτος είναι ότι Ιθαγένεια είναι ο νομικός δεσμός ενός ατόμου με ένα κράτος. Αν ο δεσμός αυτός υπάρχει, λέμε ότι το άτομο αυτό είναι πολίτης του συγκεκριμένου κράτους.( Έγγραφο του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ, Πεμ, 08/03/2007 – 13:48,http://www.neb.gr/node/113)

Καλημέρα.