Custom Search

29 Απρ 2011

[Ενημέρωση]: Το ΛΑ.Ο.Σ. για το μπαταρισμένο υποβρύχιο... Νο.2 !

Σε παλιότερο άρθρο μου, ο αξιόλογος dexiextrem με είχε ενημερώσει πως ο Καρατζαφέρης είχε υπερψηφίσει σε επιτροπή για το υποβρύχιο παπανικολή που αφορούσαν την απόφαση της κυβέρνησης, παρότι σύμφωνα με όσα είχε πει στην ολομέλεια κάποιες μέρες πριν, η στάση σου ήταν αρνητική.

Το άρθρο βρίσκεται εδώ:
http://area51gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_19.html

Από τότε δεν είχα καμία πληροφορία επί του θέματος, μέχρι που πριν κάποιο καιρό, με αφορμή ένα μήνυμα το ξαναέψαξα το θέμα το οποίο ενώ ήταν από τις 19 Μαρτίου, τα πρακτικά τα βρήκα στην ολομέλεια της 8 Σεπτεμβρίου 2010 (!!! - Δηλαδή μήνες μετά!)

Δείτε εδώ:
http://www.hellenicparliament.gr/Praktika/Synedriaseis-Olomeleias?sessionRecord=308611de-3713-40bd-83b4-2df5e7500362
Στο τέλος της 1843 σελίδας, δίνεται η Εισήγηση του κ. Καρατζαφέρη η οποία αφορά την αποδοχή. Η αποδοχή όμως περιέχει κάποια πράγματα τα οποία όντως αλλάζουν τα δεδομένα.

Μερικά χαρακτηριστικά δείγματα:
- Είναι λανθασμένη η πληροφορία την οποία μου έδωσαν οι ναύαρχοι ότι το Αιγαίο ολόκληρο, από πάνω μέχρι κάτω, είναι σε οκτώ τμήματα έτσι ρυθμισμένο, ούτως ώστε να υπάρχουν οκτώ περιοχές εξασφαλίσεως της άμυνας; Είναι έτσι ή όχι; Εάν είναι έτσι, θα έχουμε ακάλυπτη μία περιοχή; Θα πούμε ότι η «ένα» και η «τρία» μένει ακάλυπτη; Σαφώς, λοιπόν, χρειαζόμαστε οκτώ υποβρύχια! Εάν είναι έτσι! Δεν μπορούμε να πούμε ότι αφήνουμε ακάλυπτη τη Λήμνο ή τη Φολέγανδρο ή τις ευρύτερες περιοχές! Εάν είναι έτσι, πρέπει να έχουμε οκτώ υποβρύχια!

- Και έχετε υπ’ όψιν σας ότι η διαφορά μεταξύ του «209» και του «214» είναι σημαντική! Έχει άλλα ηχητικά ακούσματα το «209» από το «214»! «Πιάνεται» ευχερέστερα απ’ ό,τι το «214».
(Η πρόταση της ΝΔ ήταν για 2 υποβρύχια 209 απ' όσο είδα)

Για τον Παπανικολή:
- Έχει χάσει έναν κόμβο στους δεκαέξι. Ποια είναι η διαφορά των παραδοσιακών υποβρυχίων και αυτής της σειράς; Τα πρώτα έχουν έξι κόμβους –αντιλαμβάνεστε τι λέμε- αυτό έχει δεκαέξι κόμβους. Χάνει έναν κόμβο. Και, βεβαίως, αντιλαμβάνεται κανείς ότι είναι σοβαρό. Δεν είναι, όμως, τόσο σοβαρό για να το πουλήσετε, κύριε Υπουργέ! Δεν μπορείτε να το πουλήσετε! Το σκάφος πρέπει να μείνει εδώ! Γνωρίζουμε ότι υπήρξαν χώρες που το απέρριψαν, αλλά ξέρουμε ότι υπάρχει και συγκεκριμένη χώρα της Μέσης Ανατολής, η οποία το αποζητά μετά μανίας!
Δεν πρέπει, λοιπόν, να πουληθεί! Και μάλιστα, δεν πρέπει να πουληθεί 200 εκατομμύρια κάτω! Μιλάμε για χρήμα του ελληνικού λαού! Δεν είναι δυνατόν να πουληθεί! Εφ’ όσον το παραλάβαμε, εφ’ όσον ήρθε εδώ ο Αρχηγός του ναυτικού και είπε στην επιτροπή ότι είναι αξιόπλοο και αξιόμαχο, τότε γιατί πωλείται;
Η δεν είναι αξιόπλοο και αξιόμαχο, οπότε δεν το φορτωνόμαστε καθόλου ή είναι αξιόπλοο και αξιόμαχο, οπότε το κρατούμε και δεν θα το πουλήσουμε φθηνότερα!
Είναι απλά τα πράγματα! Και πάλι εφ’ όσον λέμε ότι είναι οκτώ τμήματα το Αιγαίο και πρέπει να τα καλύψουμε και τα οκτώ, εκτός αν πούμε «κορώνα ή γράμματα, μένει ακάλυπτο το έκτο ή το πέμπτο», όπως σας έλεγα προηγουμένως!

- Εάν υποθέσουμε ότι σήμερα, λέμε «όχι»!... Τι θα γίνει αύριο το πρωί στα ναυπηγεία; Είναι απλήρωτοι δύο μήνες! Πείτε μου, τι θα γίνει αύριο; Θα αναλάβει η Ελλάδα; Έχουμε δείξει τέτοιες περγαμηνές ότι πάμε καλά στο μάνατζμεντ; Όπως βουλιάξαμε την Ολυμπιακή; Όπως παραδώσαμε τον ΟΤΕ; Από το κακό, στο χειρότερο! Πού πάει καλά η Ελλάδα; Να το κρατήσει! Να δώσουμε, βεβαίως, συνέχεια στο όνειρο και στην ελπίδα και στο όραμα των χιλίων τριακοσίων εργαζομένων! Με τι λεφτά; Εδώ κόβουμε το δέκατο τρίτο και το δέκατο τέταρτο μισθό από τους ανθρώπους που ήδη εργάζονται στο δημόσιο! Να προσθέσουμε και άλλους στο δημόσιο;

- Άκουσα με εξαιρετική προσοχή τον πρώην Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, άκουσα την τοποθέτησή του, είπε ένα σχετικό “όχι”, μη δυνάμενος να πει το “ναι”, για λόγους δικούς του, κομματικής στρατηγικής, τους οποίους ευθέως αντιλαμβάνομαι και έχει να κάνει με το κενό των τεσσάρων ετών. Εγώ, λοιπόν, δεν έχω αυτές τις δουλειές. Και λέω κυρίες και κύριοι ένα ξεκάθαρο «ναι» στην άμυνα της πατρίδας.

-----

Νομίζω μετά τις παραπάνω πληροφορίες, δικαιολογείται απόλυτα η αλλαγή θέσης απέναντι στο ζήτημα των υποβρυχίων του ΛΑ.Ο.Σ. και επιβεβαιώνεται ότι το ψήφισε (για στρατιωτικούς λόγους, για λόγους υψηλότερης απόδοσης όλων των υποβρυχίων 214 έναντι των 209, και για λόγους δουλειάς στα ναυπηγεία).

Υσ. Θα πρότεινα να ξαναδιαβάσετε το άρθρο του Δεξί Εξτρέμ ( http://dexiextrem.blogspot.com/2010/03/blog-post_983.html ) ... :)