Custom Search

17 Φεβ 2011

[Απόψεις]: Ηθική και Αξιοπρέπεια στα (mega-)«παπαγαλάκια»; Μηδέν!

Διαβάζοντας το άρθρο του Χ. Παναγιωτόπουλου από το http://eglimatikotita.blogspot.com/2011/02/mega-bisexual.html έπεσα από τα σύννεφα!... Έχω την εντύπωση πως οι κύριοι αυτού του τύπου, οι οποίοι δεν είναι επιστήμονες ιστορικοί ή μάλλον ούτε καν επιστήμονες γενικότερα, νομίζουν πως Επιστήμη, σημαίνει Ανοίγω Κουβέντα (με όποιους με βολεύει) on-air, για να βγάλω επιστημονική εργασία / πόρισμα. Δεν ντρέπονται λιγάκι;

Διαβάζω την κατάπτυστη θέση του:

«Χάθηκε η μπάλα και μαζί η ευκαιρία να ανοίξει μια ουσιαστική κουβέντα για το κορυφαίο γεγονός του απελευθερωτικού αγώνα, που θα πήγαινε πιο πέρα από το αν ο Κολοκοτρώνης ή ο Καραϊσκάκης ήταν bisexual.Διότι στο τέλος τέλος ποιον κόφτει όλο αυτό, ρε παιδιά;»

Κατ' αντιστοιχία αναρωτιέμαι:

Άραγε, χάνεται η μπάλα και μαζί η ευκαιρία να ανοίξουμε μια ουσιαστική κουβέντα για το κορυφαίο γεγονός του απελευθερωτικού αγώνα, που θα πήγαινε πιο πέρα από το αν Π.Χ. κοσμήσουμε τον κ. Χρήστο Παναγιωτόπουλο με όλα τα προσβλητικά χαρακτηριστικά που υπάρχουν: αλήτη, καθίκι, προβοκάτορα, ανθέλληνα, ραγιά γλύφτη, πουλημένο, προδότη, παιδεραστή, ανώμαλο, άρρωστο κτλ κτλ..

Πρακτικώς δεν χάνεται η μπάλα, αλλά το tv-show εστιάζει στα κοσμήματα αυτά τα οποία εμφανίζονται και παραμένουν μέχρι κάποια στιγμή στο κοντινό η μακρινό μέλλον να αποδειχτούν επίσημα πως δεν είναι αλήθεια (αν δεν είναι). Και όσο το tv-show εστιάζει σε αυτά τα κοσμήματα, τόσο διχάζεται η κοινή γνώμη για το αν ισχύουν ή όχι, παρότι είναι άσχετα με το θέμα.

Ποιός λοιπόν είναι ο λόγος να προσβάλλεις κάποιον, και μάλιστα όχι κάποιον τυχαίο αλλά ένα σύμβολο ενός λαού και άρα ολόκληρο το λαό, μόνο και μόνο για να ανοίξεις κουβέντα;

Σε αυτές τις περιπτώσεις, η προσβολή νεκρών δεν αποτελεί αδίκημα και ανήθικη στάση;..

Θα έπρεπε πραγματικά να ντρέπονται όλοι αυτοί, που προσβάλλουν και συκοφαντούν οτιδήποτε ιερό και όσιο, νεκρούς και Προσωπικότητες,  έτσι για να ανοίξουν κουβέντα, στο όνομα της επιστήμης, λες και αυτοί, ή και ο καθένας μας από αυτούς που τους παρακολουθούν, είναι οι επιστήμονες / ειδήμονες ιστορικοί που κάνουν την ιστορική έρευνα δια ΜΜΕ και δια του μικροφώνου!

Το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει ο κ. Παναγιωτόπουλος, θα ήταν να καταδικάσει την πράξη προσβολής νεκρού και προσβολής της μνήμης του, και όχι να μας λέει εμμέσως «και τι έγινε αν προσβλήθηκε αυτός - ποιόν κόφτει το θέμα αυτό, το θέμα είναι άλλο»!.. Αλλά η Ηθική και η Αξιοπρέπεια, απέναντι μάλιστα σε ολόκληρους ήρωες είναι φαίνεται κάτι που λείπει από τα συνήθη «παπαγαλάκια»...

Για να γίνω λίγο πιο ξεκάθαρος. Η φράση: «Διότι στο τέλος τέλος ποιον κόφτει όλο αυτό, ρε παιδιά;» καθιστά φανερό το γεγονός, πως ο κύριος αυτός, δεν νοιάζεται καν για το αν προσβάλλεται ο εκάστοτε άνθρωπος και η τιμή του - και μάλιστα ως νεκρός ήρωας ενός έθνους, υποβιβάζοντας σαφώς την αξία του ήρωα, αλλά νοιάζεται για το ότι η συζήτηση (ο ντόρος δηλαδή που αποφέρει τηλεθέαση, γιατί όπως έγραψα, κανείς τους δεν είναι επιστήμονας, και σοβαρές συζητήσεις για τέτοια θέματα αφορούν μόνο τους ιστορικούς) αποπροσανατολήστικε από μια σάχλα.

Είναι πραγματικά εξωφρενικό να ακούς από κάποιον δη μάλιστα δημοσιογράφο, να λέει πως το θέμα είναι ο αποπροσανατολισμός από το κους-κους (όπου καθένας θα εκθειάσει τα στοιχεία του, χωρίς βέβαια σαφείς κανόνες (χρόνου/προσώπων κτλ), και ας αποφασίσει ο εκάστοτε τηλεθεατής την ιστορία - δηλαδή μια τρύπα στο νερό μεγάλης δημοσιότητας/χρήματος/κέρδους η οποία θα προέρχεται από την αγανάκτηση και τις διαφωνίες των πολιτών) και όχι το αν προσβάλλεται ή όχι η τιμή ενός νεκρού ήρωα και ενός ολόκληρου έθνους, «γιατί στο κάτω κάτω ποιός χέστ.. ε, νοιάστηκε γι' αυτό»!...

Συγχαρητήρια για τους Δημοσιογράφους μας λοιπόν, που έχουν μπερδέψει την Επιστήμη, με το κους κους και τα τηλεοπτικά κέρδη, με έμμεσο και ρεαλιστικό στόχο το να αποδομήσουν όσα πράγματα τους ενοχλούν προκαλώντας σύγχυση! Συγχαρητήρια επίσης στους Δημοσιογράφους, πού γουστάρουν τις τηλεδίκες, είτε την τηλεπιστήμη, στο όνομα της ακροαματικότητας!.. Αναδεικνύουν το δρόμο-κατήφορο που έχει πάρει η δημοσιογραφία!