Custom Search

31 Αυγ 2009

[Κομματικά]: Άδωνις εναντίων ΚΚΕ | Κι εγώ μαζί του!

Θαυμάστε!

#1/2


Σχόλια:
Καταγράφω κάποια πράγματα που είπε η κ. Κανέλλη (και ο Αυτιάς!):
- Ότι λέει το ΛΑ.Ο.Σ. είναι για τα Μπάζα.
- Με συγχωρείς, δεν κάνω διάλογο μαζί σου αυτή τη στιγμή γιατί απάντησα στον ψωμιάδη
-- Πάει στη βουλή και φεύγει χωρίς καν να κάνει διάλογο
- Εγώ δεν αντέχω την μούρη μου δίπλα στη δικιά σου, το καταλαβαίνεις αυτό;
- Θα βρουν τα 1500 ευρώ, από το μεγάλο Κεφάλαιο. .. Από την τσέπη του κ. Άδωνι!
- Είσαι υπερ του να πάρουν 28 (Άδωνις: Εγώ είμαι κάτα του να πάρουν 28. το καταψήφισα στη Βουλή, μη κάνεις συκοφαντίες)
- Σιγά μη δε τα πάρω. Σιγά μη δε τα πάρω.
- Όταν η λαϊκή εξουσία έρθει, [στην επιφάνεια] θα τα πάρει
- Τι να απαντήσω Χριστιανέ μου; Στον Άδωνι Γεωργιάδη;
- Εσύ έχεις. Εσύ υπηρετείς το σύστημα που έχεις. Κατάλαβες;
- Εσύ τα έχεις.
- Εσύ είσαι υπερ του μεγάλου κεφαλαίου. Τα 'χεις. Πως το λένε.
- Από αυτά που υποστηρίζεις θα τα πάρω.
- Είσαι μόνο για ψηφοθηρικούς λόγους
- Καλάθι στο σφυροδρέπανο δεν υπάρχει.
- Και επειδή είναι κομμουνιστής του πούλησε τα λιμάνια; χοχοχοχο .. άντε απάντα τώρα.(ε!;)
- Άντε μωρέ παρώλα τώρα που θα συζητήσω πολιτικά...
- Αυτιάς: Σε μια χώρα με τόση μεγάλη φοροδιαφυγή και με ένα Κεφάλαιο το οποίο λειτουργεί ασύδωτα μπορούσα να βρουν λεφτά για να στηρίξουνε τον εργαζόμενο και τον άνεργο νεό..... Κανέλη: Επομένως ποιός θα την πληρώσει; Ο Μισθωτός και ο συνταξιούχος. [Ποιός άλλος;] Ο μεγάλος φορολογούμενος; Αυτιάς: Θα σας πω το εξής. Βρέθηκε μια γυναίκα να σας βάλει τα γυαλιά! (έλεος!)

Τώρα αυτό αν δεν είναι λαϊκισμός τι είναι;
Αγνοούν:
1. Ότι τα κομμουνιστικά κράτη διελύθηκαν από μόνα τους, και οι γυναίκες τους κατάντησαν από παραδουλέυτρες σε άλλα κράτη μέχρι άλλων υπηρεσιών.
2. Η Κίνα, για να επιβιώσει, προσχώρησε στο καπιταλιστικό σύστημα.
3. Ο Στάλιν, τον οποίο δεν αποδοκιμάζουν αλλά αποδέχονται, υπήρξε ο μεγαλύτερος σφαγέας μετά τον Χίλτερ, και μάλιστα.. έσφαζε και τους δικούς του ανθρώπους σε αντίθεση με τον Χίτλερ!
4. Οι κομμουνιστές, για να γίνουν προλεταριάτο του Στάλιν αιματοκύλησαν την χώρα με τον εμφύλιο.

Και μας λένε το λαϊκιστικό, πως το Κεφάλαιο λειτουργεί ασύδοτα και την πληρώνει ο μισθωτός και ο συνταξιούχος, υπονοώντας πως αυτοί έχουν την λύση - όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος δεν την έχει!.. Και η λύση τους φυσικά είναι να πάρουν τα χρήματα από τον καθένα που μόχθησε να τα αποκτήσει.

ΟΧΙ κ. ΚΑΝΕΛΗ!.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΤΟ ΝΑ «ΔΗΜΕΥΣΟΥΜΕ» ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!... ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ!... ΕΛΕΓΧΟΙ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΠΟΙΝΕΣ ΙΣΟΝΟΜΑ!.. Και όχι να «σκοτώνουμε» όποιον «έχει» για να του τα μοιραστούμε με το έτσι θέλω! Είδικά αυτούς που μόχθησαν για να τα αποκτήσουν, σε αντίθεση με κάτι κοπρίτες αφισσοκολητές, που αντι να δουλεύουν ασχολούνται συνέχεια με την πολιτική, με τις διαδηλώσεις, τις απεργίες κτλ που θέλουν να τα «κλέψουν» με το ζόρι!.. Όποιος έχει ΔΟΥΛΕΙΑ γνωρίζει ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ είναι να συμμετέχει κανείς συνέχεια σε εκδηλώσεις, σαν αυτές που κάνετε συνέχεια εσείς οι... δουλευταράδες!....

Και εδώ που τα λέμε, μην ξεχάσω τις ΑΝΑΦΟΡΕΣ για την ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ:
http://area51gr.blogspot.com/2009/08/blog-post_31.html

-----------------------------------

Επίσης στο http://www.youtube.com/watch?v=6jt-EwkMGO0 ακούστε τι λέει:

- "Την πληρώνουνε οι Γιατροί, οι Ρομαντικοί, τα παιδάκια, που ξεκινήσανε τώρα το μεγάλο κόλπο... σας το λέω εσάς για τα πιτσιρίκια, μη σας πιάσει κανένας χάπατο.. Εθελοντές. Εθελοντές. Πρέπει να γίνετε εθελοντές. Εθελοντής ο παππούς στα 80 να μην μπορεί χωρίς τίποτα με 45 βαθμούς εθελοντής σχολικός φύλακας να κοιτάει μη του σκοτώσουν τα αυτοκίνητα το παιδί, για να μην υπάρξει φάναρι, για να μην υπάρξει τροχονόμος, για να μην πληρώσουμε λεφτά σε κάποιον άλλο, εθελοντές νοσοκόμες, να μην υπάρχουνε νοσοκόμες, να πηγαίνουνε εθελοντές και εθελόντριες γιατί λέει στην Ελλάδα ο θεσμός της οικογένειας είναι πάρα πολύ ωραίο πράμα, αυτό συζητάγαμε προχθές στη βουλή. Πως εθελοντικά θα χρησιμοποιούμε τους συγγενείς για να μην προσλαμβάνουμε κανένανε. Κι όταν πας να πάρεις μια δουλειά θα παίρνουνε μια δουλειά του ενός οκταώρου θα την κόβουνε σε 4 δύωρα και θα σου λένε "ευκαιρία πουλάκι μου, ευκαιρία. Έμαθες καλά μαθηματικά; Ευκαιρία. 3εις στο λάδι, 2 το ξύδι, 5 το λαδόξυδο και 4 για το μαυραγορίτη".

Κι ο Λαζόπουλος: "Γι' αυτό πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουνε μερικά πράγματα, γιατί μαθαίνουν ιστορίες".

- Κι εγώ αναρωτιέμαι. Το ΚΚΕ χρησιμοποιεί Εθελοντικά τους οπαδούς του για τις διαδηλώσεις, τις κινητοποιήσεις, τις αφισοκολλήσεις κτλ;.. Η τους πληρώνει βάζοντάς τους και ΙΚΑ;

- Όταν η κ. Κανέλη ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ τον ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ, δεν είναι αυτομάτως υπερ μιας κοινωνίας όπου και το παραμικρό που θα κάνεις θα πρέπει να αμείβεται; Θα βλέπεις κάποιον να πεθαίνει, και θα πρέπει είτε πρώτα να σου υπογράψει συμβόλαιο πως θα σου δώσει χρήματα για να τον σώσεις, είτε θα τον αφήνεις να πεθάνει;.. Μέσα από αυτά τα .. μερικά πράγματα ... του ΚΚΕ που μας δείχνει η κ. Κανέλη, καταλαβαίνει κανείς το πόσο... αντιανθρώπινο είναι αυτό το κίνημα. Κ. Κανέλη, ο Εθελοντισμός προέρχεται από την ανάγκη του ανθρώπου να κάνει κάτι χωρίς αντάλαγμα - γιατί έτσι νιώθει καλύτερα. Οι μόνοι που δεν είναι εθελοντές, ξέρετε ποιοί είναι; Οι ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ όπου τα πάντα τα μετράν με το χρήμα! Μήπως ανήκετε και σεις σε αυτούς;

Εσάς σας ενόχλησε δηλαδή ο Μπερνάρ Κρουσνέρ (ή όπως τον λένε), επειδή ξεκίνησε ως εθελοντής και μετά άλλαξε γνώμη και κοίταξε το συμφέρον του, και χάρι σε αυτό το άτομο (ή και μερικά άλλα) βρίσκετε την ευκαιρία να προπαγανδίσετε κατά του Εθελοντισμού, αγνοώντας ότι αν δεν υπήρχαν εθελοντές ο κόσμος θα ήταν σε ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΗ μοίρα; Γιατροί πάνε και βοηθάνε παιδιά να επιβιώσουν επειδή νιώθουν όμορφα-ζωντανά κάνοντας αυτό το πράγμα όσο μπορούν, άτομα μοιράζουν δωρεάν γνώσεις στα αντικείμενα που αγαπάνε, οι ανώνυμοι bloggers χάνουν ώρες για να μπορούν να προσφέρουν ενημέρωση στο διαδίκτυο και να βγάζουν στην επιφάνεια θέματα που αλλιώς θα περνούσαν απαρατήρητα αλλά τους κίνησαν το ενδιαφέρον (όπως αυτό το κείμενο!), οι άνθρωποι εθελοντικά κατεβαίνουν σε πορείες και διαδηλώσεις γιατί το έχουν ανάγκη να το κάνουν - να αντιδράσουν.. κι εσείς μας λέτε ότι όλα αυτά είναι βλακείες;

Ναι. Συμφωνώ. Τον ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ τον ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ κάποιοι έξυπνοι. Αλλά το να ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ τον ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΣΤΟΥΣ ΚΑΠΗΛΟΥΣ, αν επιεικώς δεν είναι ΒΛΑΚΩΔΕΣ, αποτελεί ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ για κάτι άλλο!

- "Όταν μαθαίνει τα παιδιά του παιδική επιχειρηματικότητα από τα 3 και τα 5, πως θα φάνε, πως θα πιούνε και πόσα θα αρπάξει ο κώλος τους για να επιζήσουνε σε ένα σκληρό κόσμο, τότε δεν μιλάτε για πατρίδα παιδιών, μιλάτε για πατρίδα pokemon" (ούτε ένας δεν κατάλαβε τι είπε από την βουβαμάρα που ακολουθεί στο βίντεο!).

Και τι θα πρέπει κ. Κανέλη να μαθαίνει κάποιος στα παιδιά του; ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΒΙΑΙΩΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, π.χ. του κ. Άδωνι;.. Η το ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ; ..


#2/2


Το άρθρο της Ελευθεροτυπίας είναι εδώ: «http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=77352»

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε την συνέντευξη του κ. Τσίπρα ΕΔΩ.

Χαρακτηριστική αναφορά από το βίντεο:
-------
-Δεν μπορώ να καταλάβω, ωστόσο, πώς γίνεται συζήτηση συνεργασίας με το ΚΚΕ, όταν η πρόταση εξουσίας που καταθέτει αυτό το κόμμα είναι η γνωστή εδώ και δεκαετίες κι όταν εν έτει 2009 αποκαθιστά τον Στάλιν.


"Είναι γεγονός ότι θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να συνυπάρξουμε με το ΚΚΕ σε μια μετεπαναστατική κυβέρνηση που θα είχε ως στόχο να εγκαθιδρύσει τη σοσιαλιστική εξουσία. Γιατί σε μια τέτοια περίπτωση ή το ΚΚΕ θα άλλαζε γραμμή και θα υιοθετούσε το δημοκρατικό δρόμο ή εμείς θα σπάγαμε πέτρες σε κάποια εξορία.(δηλαδή και ο κ. Τσίπρας θεωρεί πως το ΚΚΕ είναι κάτι σαν την Χούντα! - Χειρότερα είναι!) Εξ όσων γνωρίζω, όμως, ένα τέτοιο ενδεχόμενο οικοδόμησης του σοσιαλισμού ή της λαϊκής εξουσίας, όπως λέει το ΚΚΕ, δεν είναι ορατό στο άμεσο μέλλον. Πριν, λοιπόν, φτάσουμε στο σημείο να χωρίσουμε τα τσανάκια μας για το μείζον θέμα της οικοδόμησης του σοσιαλισμού, πρέπει να αντισταθούμε στον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό που βιώνουμε σήμερα και μάλιστα στην πιο επιθετική εκδοχή του. Το ζητούμενο, λοιπόν, σήμερα είναι να οργανώσουμε αντιστάσεις, να πετύχουμε νίκες υπέρ των εργαζομένων και εις βάρος του κεφαλαίου. Σε αυτό το πλαίσιο μπορούμε πιστεύω και με το ΚΚΕ να έχουμε κοινό βηματισμό, σε συγκεκριμένη ατζέντα όπως τα εργασιακά, το περιβάλλον, οι μετανάστες, αλλά και με όλους όσοι συμφωνούν ότι πρέπει να ανατραπεί ο νεοφιλελευθερισμός."
-------

[Εξωτερικά]: ΚΟΝΤΡΑ Ο ΜΠΕΡΙΣΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ! Ενώ διακαώς επιθυμεί να εντάξει την Αλβανία στην Ενωμένη Ευρώπη

Πηγή: «Νεολαία Βορειοηπειρωτών»

Αλλάζει ονόματα Βορειοηπειρωτικών χωριών, εκχωρεί σε τρίτους περιουσίες Ελλήνων και αρνείται την ίδρυση Πανεπιστημίου από τον Αναστάσιο...

Ο Μπερίσα μετά την εκλογική του νίκη και αφού έχει εκμεταλλευτεί, όσο δεν χωράει άλλο την Ελληνική Μειονότητα, μέσω των πολιτικών της, φαίνεται πως σχεδιάζει συστηματικά τον αφανισμό του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού!

Ενώ πριν από τις εκλογές έκανε «επίθεση φιλίας» προς τους Βορειοηπειρώτες, τώρα θέλει να αλλάξει τα ονόματα των χωριών τους από Ελληνικά σε Αλβανικά, αφού δήλωσε στο υπουργικό συμβούλιο ότι υπάρχουν «ωραία Αλβανικά ονόματα που μπορούν να αντικαταστήσουν τις ξενόφερτες ονομασίες»!

Και όχι μόνο αυτό… Ετοιμάζει νομοσχέδιο, σύμφωνα με το οποίο όσες εκτάσεις δεν καλλιεργούνται από τους Μειονοτικούς, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα παραχωρούνται σε άλλους... ακτήμονες για να τις αξιοποιήσουν.
Δηλαδή η «δημοκρατική» κυβέρνηση Μπερίσα που βρίσκεται στην εξουσία και με ψήφους Βορειοηπειρωτών, κοντεύει να ξεπεράσει και τις μεθοδεύσεις του αλήστου μνήμης Εμβέρ Χότζα!

Παράλληλα, και αυτό είναι το κωμικό στοιχείο της υπόθεσης, απηύθυνε πρόταση στο Κόμμα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Βαγγέλη Ντούλε για μετεκλογική συνεργασία (!) αν και το ΚΕΑΔ μόλις πριν λίγες εβδομάδες κατέβηκε στις εκλογές συνεργαζόμενο με το σοσιαλιστικό κόμμα του Έντυ Ράμα.

Τόσο η «ΟΜΟΝΟΙΑ», όσο και οι υπόλοιποι Ελληνικής καταγωγής βουλευτές της Αλβανία θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και άμεσα να αντιδράσουν. Όχι με ψιθύρους, αλλά με δυναμικό τρόπο.

ΟΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ

Παρά το ότι η Αλβανία επιθυμεί την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εν τούτοις σχεδιάζεται από την κυβέρνηση η κατάργηση των Ελληνικών ονομάτων των Βορειοηπειρωτικών χωριών.

Θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι η χρήση και του Ελληνικού και του Αλβανικού ονόματος, είναι ως ένα σημείο δικαιολογημένη. Και αυτό, γιατί τα Ελληνικά χωριά ανήκουν στην Αλβανική επικράτεια. Άλλο, όμως, αυτό και άλλο να επιχειρείται η διαγραφή των Ελληνικών ονομάτων.

ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ!

Επιπλέον με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου της γειτονικής χώρας απορρίφθηκε η αίτηση του Αρχιεπισκόπου Αναστάσιου και Ελληνικών φορέων για την ίδρυση ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου.Το πρόσχημα που χρησιμοποίησε το Συμβούλιο, προκειμένου να ματαιώσει την πρωτοβουλία ήταν ότι το εκπαιδευτήριο θα είχε ως επωνυμία την ελληνική λέξη Logo (Λόγο).

Οπως ήταν φυσικό, η απόρριψη του ονόματος «Logo» και της προς έγκριση άδειας για ελληνικό εκπαιδευτήριο, έχει ενοχλήσει τους Έλληνες της Αλβανίας.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστική η απορία που εκφράζουν ομογενείς, πώς είναι δυνατόν να απορρίπτεται ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα μόνο και μόνο επειδή έχει ελληνική λέξη στην επωνυμία του και την ίδια ώρα η ελληνικότατη λέξη «democracy» να χρησιμοποιείται στο όνομα της χώρας - Δημοκρατία της Αλβανίας (Democracy of Albania).

ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ

Ο διωγμός των Μειονοτικών της Βορείου Ηπείρου αποτυπώνεται και σε νομοσχέδιο που ετοιμάζει η Αλβανική κυβέρνηση.

Βάσει του νομοσχεδίου αυτού, εκτάσεις που δεν καλλιεργούνται από τους ιδιοκτήτες τους, θα παραχωρούνται για εκμετάλλευση σε τρίτους που επιθυμούν να τις καλλιεργήσουν.

Οι πραγματικοί ιδιοκτήτες θα αμείβονται με το 1/10 της παραγωγής.
Αρπάζει, δηλαδή, το Αλβανικό κράτος στα φανερά τις περιουσίες των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου, αφού, ως γνωστόν, ελάχιστοι από αυτούς καλλιεργούν την γη τους.

Είναι, όμως δυνατόν, μια χώρα που θέλει επίμονα να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, να ακολουθεί τέτοιες αντιδημοκρατικές τακτικές;

[Κομματικά]: Γιατί ΟΧΙ στο ΣΥΡΙΖΑ και τα «λοιπά» του...

Πηγή: «Σκεφτόμαστε Ελληνικά»

-------
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ…

Επειδή δέχτηκα δημόσια πρόσκληση από τον ΣΥΡΙΖΑ της Χαλκιδικής να ενταχθώ στις γραμμές του κόμματος αυτού, έπειτα από μια απάντησε σε χιουμοριστικό άρθρο μου στην τοπική εφημερίδα ΓΝΩΜΗ, απαντώ στην πρόσκληση με το κείμενο που ακολουθεί:

Χαίρομαι ειλικρινά για την αίσθηση του εκλεκτού χιούμορ που σας διακρίνει.
Όπως επίσης χαίρομαι και για την πρόσκληση που μου απευθύνατε για να προσχωρήσω στις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία με τιμά ως πολίτη.

Επειδή μου αρέσουν όμως οι αρσενικές κουβέντες, θα την απορρίψω. Όχι ευχαριστώ.

> Δεν θα μπορούσα να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά σας βλέπω υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μουσουλμάνων της Θράκης, δεν σας έχω δει ποτέ να αναλαμβάνετε κάποια δράση υπέρ των ίδιων ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Χριστιανών στην Τουρκία.

>Δεν θα μπορούσα να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά πέντε συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ – Οικολογική Παρέμβαση, Κόκκινο, Νεολαία Συνασπισμού, ΣΥΡΙΖΑ Παράρτημα Υμηττού, Διεθνιστική Εργατική Αριστερά- ονομάζουν τα Σκόπια ως ‘Ματσεντόνια’και τους Σκοπιανούς ‘ματσεντόσκι’ και στηρίζουν τις απόψεις του ναζιστή Γκρουέφσκι, από την άλλη κατηγορούν τους συμπατριώτες τους στην Ελλάδα που διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμά τους, ως …εθνικιστές!

>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά στηρίζετε τους Τσάμηδες –τους αποδεδειγμένους συνεργάτες του Χίτλερ στην κατοχή- και τους αναγνωρίζετε το δικαίωμα να διεκδικήσουν τις κατασχεμένες από την Ελλάδα περιουσίες τους, από την άλλη, δεν σας έχω δει ποτέ να διαμαρτύρεστε για την καταπάτηση των δικαιωμάτων των Ελλήνων κατοίκων της Βορείου Ηπείρου!

>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ στηρίζετε τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων, στηρίξατε παράλληλα και το αμερικάνικο σχέδιο Ανάν που αφαιρούσε τα δικαιώματα των Ελληνοκυπρίων και διέλυε την Κυπριακή Δημοκρατία!

>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ ονομάζετε την Κωνσταντινούπολη …Ιστανμπούλ, λέτε επίσης και το Μοναστήρι …Μπίτολα, αλλά δεν λέτε και το Βερολίνο …Μπερλίν!

>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια ζητάτε επίμονα να μπει φραγμός και κάποιος έλεγχος στη διακίνηση του παγκόσμιου κεφαλαίου, από την άλλη θέλετε ελεύθερη διακίνηση λαθρομεταναστών στην Ελλάδα!

>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ από τη μια μεριά είστε υπέρ της κατάργησης του πεδίου βολής στους Λόφους της Φλώρινας για οικολογικούς λόγους, από την άλλη μεριά δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για το εργοστάσιο λιγνίτη της ΔΕΗ που μολύνει χειρότερα το ίδιο περιβάλλον, δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για το ασβεστάδικο και για το ορυχείο στην ίδια περιοχή…όπως και δεν διαμαρτυρηθήκατε ποτέ για την άθλια ρυπογόνο μονάδα παραγωγής ηλεκτρισμού των Σκοπιανών δίπλα στο Μοναστήρι, που όταν φυσά βόρειος άνεμος πνίγεται όλος ο νομός στο καυσαέρια!

>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ο πρόεδρός σας από τη μια μεριά είναι λάβρος κατά των ‘βυσμάτων’ στο στρατό και από την άλλη υπηρετεί τη θητεία του βάζοντας βύσμα στο κέντρο της Αθήνας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας!!!

>Δεν θα μπορούσα ποτέ να έλθω στις γραμμές σας, γιατί ενώ βλέπω ένα νέο παιδί για αρχηγό με υποτίθεται νέες και καθαρές ιδέες, από την άλλη όμως τον βλέπω μέτοχο σε κατασκευαστική εταιρεία που στο καταστατικό της έχει στην πρώτη γραμμή τα …δημόσια έργα!

Για αυτά και για άλλα πολλά
Όχι ευχαριστώ!

Αναστάσιος Καζαντζίδης
Εκπαιδευτικός

ΣΣ. Το ποστ είναι πολυ παλιο και το βρηκα εντελώς τυχαια.Φανταστειτε οτι η προταση εγινε πριν τα γεγονοτα του δεκεμβριου. Περιττο να δηλωσω οτι συμφωνω 100%με τις δηλωσεις του καθηγητη. Χαιρομαι διοτι υπαρχουν τετοιοι εκπαιδευτικοι που θα διδαξουν τα παιδια μας την ελληνικη ιστορια,μακρια απο συγχρονες προκαταληψεις και "προοδευτικες κουλτουρες".
-------

[Κομματικά]: ΚΚΕ σε αναθέσεις χωρίς διαγωνισμούς

Πηγή: http://typografeio.blogspot.com/2009/08/blog-post_05.html

-------
Αποδεικνύεται πως χρήματα υπάρχουν όταν πρόκειται να ενισχυθεί το κεφάλαιο της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ.

Ανοίγονται νέοι επικίνδυνοι δρόμοι σε βάρος του κλάδου και των εργαζομένων.

Η Τυποεκδοτική ΑΕ του ΚΚΕ, χωρίς διαγωνισμό, με ανάθεση, παίρνει 2,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για να τυπώνει το παιχνίδι του ΟΠΑΠ "Πάμε στοίχημα".

Προωθείται η παράδοση της τυπογραφίας στο μεγάλο κεφάλαιο.

Εμπαιγμός για των κλάδο. Θα μας βρίσκουν μπροστά τους...

Ένα κόμμα που είναι στη βουλή όπως το ΚΚΕ και που ψηφίζει νόμους, είναι παράλογο και παράνομο να έχει δικές του επιχειρήσεις. Είναι αθέμιτος ανταγωνισμός.
-------

-------
Σταθερά και αταλάντευτα στην υπηρεσία του κεφαλαίου. Στη γραμμή των ΕΕ, ΔΝΤ, ΟΟΣΑ.. Θυσία τα δικαιώματα του λαού στο «βωμό» της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ του κκε.

Ένα κόμμα το οποίο εξαρτάται από την πλουτοκρατία, ένα κόμμα το οποίο συναλλάσσεται για το χρήμα (για το ΚΚΕ μιλάνε!), δεν έχει το σθένος να μιλάει ούτε για την επανάσταση, ούτε για τη δικτατορία του προλεταριάτου, ούτε να λέει "Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε".

Συνάδελφοι, στο προσκήνιο η ανάγκη οργάνωσης της πάλης. Κοινός αγώνας ενάντια στα σκουπίδια της πολιτικής τους. Ενημέρωση στους τόπους δουλειάς. Οι εργαζόμενοι έχουν να αντιπαραβάλουν τις δικές τους σκέψεις και τις ρεαλιστικές λύσεις τους. Η ενημέρωση είναι συνυφασμένη με την προβολή της αναγκαιότητας για ανασυγκρότηση του κλάδου. Είναι η βάση για να ξεδιπλωθεί μια πλούσια συζήτηση που στο επίκεντρό της έχει την ανάγκη κατεύθυνση ρήξης με τα μονοπώλια της ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗΣ και του ΚΚΕ.

Με πολιτικά και κομματικά μέσα μας παίρνουν όλες τις δουλειές αδιαφορώντας για την οικονομική εξαθλίωση και το κλείσιμο εκατοντάδων τυπογραφείων, ατελιέ και βιβλιοδετείων.
-------

Περισσότερα στο http://www.typografeio.blogspot.com/

30 Αυγ 2009

[Εθνικά]: Μακεδονία - FYROM, μια μικρή έρευνα...

Μακεδονία, FYROM, Vardaska....

Τι είναι όλα αυτά; Γιατί τσακωνόμαστε οι λαοί;
Σε λίγες μόνο γραμμές, συγκεντρώνω δίνω στοιχεία που ο καθένας μπορεί να βρει στο διαδίκτυο, για να συνθέσω την δική μου γνώμη...

Μπορείτε να διαβάσετε την «πρόχειρη» έρευνά μου ΕΔΩ:

Macedonia Seeking the Truth

Δείτε κι αυτό: http://macedonia-greece.blogspot.com/2009/08/e-visa.html

29 Αυγ 2009

[Ιστορία]: Μέγας Αλέξανδρος, by Πλεύρης!

#1/5


#2/5


#3/5


#4/5


#5/5

[Απόψεις]: Για ποιά «Ελλάδα» μιλάμε;...

Πηγή: http://www.scribd.com/doc/19215471/090826HElladaAnhkeiStousKsenous

Ακολουθεί ένα έντυπο το οποίο συνέταξα από πληροφορίες στο internet. Όποιος ενδιαφέρεται να το διαβάσει, να το μεταδώσει, να σχολιάσει, κτλ, ελεύθερα...

090826_H_ElladaAnhkeiStousKsenous

[Πολιτική]: Βελόπουλος - Η Ελλάδα διαλύεται!

#1/2


#2/2

28 Αυγ 2009

[Απόψεις]: Είμαι Ρατσιστής; Είμαι Εγκληματίας; - Η Αλήθεια

Πηγή: «Είμαι Ρατσιστής;»
Παρακαλώ αν θεωρείτε χρήσιμο για τους Έλληνες το ανυπόγραφο αρχείο πηγής, διαδώστε το σε οποιαδήποτε μορφή.

Αυτό το ερώτημα ταλαντεύεται πολλές φορές στο μυαλό μας

- «Όχι, δεν νομίζω πως είμαι», είναι η συνήθη απάντηση που μας έρχεται αυτόματα στο μυαλό.
- «Δεν αισθάνομαι ρατσιστής. Άλλοι είναι Ρατσιστές.. Όχι εγώ!», είναι συχνά η συνέχεια της απάντησης, ακολουθούμενη από το, πάντα σωστό, ένστικτό μας.
Κάποιοι μπορούν να πουν και «Ναι, είμαι», ξέρουν όμως το γιατί;

Ξέρουμε τι σημαίνει η λέξη Ρατσιστής;

Ρατσισμός είναι ..το δόγμα όπου μία εθνική ομάδα (ethnic group) έχει καταδικαστεί από τη Φύση σε κληρονομική κατωτερότητα (hereditary interiority) ενώ μια άλλη σε κληρονομική ανωτερότητα (hereditary superiority) - Εργασία: Race, Science and Politics (Φυλή, Επιστήμη και Πολιτική) New York - Viking Press, 1943 σ.98

Ερώτηση 1: Πιστεύετε ότι υπάρχουν σήμερα εθνικές ομάδες που είναι ανώτερες ή κατώτερες από άλλες;
- Σχεδόν όλοι πιστεύω, συμφωνείτε - νιώθετε - ότι σήμερα δεν υπάρχουν τέτοιες εθνικές ομάδες ανώτερες ή κατώτερες σε Επιστήμη και Πολιτική, επομένως γιατί να μας αποκαλούν ρατσιστές;

Μήπως όμως μιλάμε για Φυλετικό Ρατσισμό;
Ερώτηση 2: Πιστεύετε πως υπήρξαν Φυλές στην Ιστορία ανώτερες από άλλες (ως προς την Επιστήμη και την Πολιτική);
Όλοι πιστεύω παραδεχόμαστε πως στην ιστορία υπήρξαν φυλές που μεγαλούργησαν σε Επιστήμες και Πολιτική, και γνωρίζουμε ότι ανάμεσα σε αυτές τις φυλές ήταν και η Ελληνική Φυλή.

Επίσης όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι στον κόσμο υπήρχαν φυλές, οι οποίες ούτε Επιστήμη δημιούργησαν, ούτε Πολιτική. Όταν π.χ. ο Κολόμβος ανακάλυψε την Αμερική, τι Πολιτική και τι Επιστήμες (Πολιτισμό γενικότερα) είχαν οι ιθαγενείς εκεί; Γιατί ο Πολιτισμός των Ευρωπαίων ήταν τόσο πολύ πιο «ανώτερος» από τους εκεί ιθαγενείς; Η μόνη ΛΟΓΙΚΗ εξήγηση, είναι γιατί η Φυλή των Ευρωπαίων (Λευκή Φυλή) είχε την βιολογική ικανότητα, να δημιουργεί καλύτερα/ταχύτατα Πολιτισμό και Επιστήμες σε αντίθεση με εκείνη την Φυλή. Σήμερα, οι αυτοί λαοί, έχουν παρόμοιο Πολιτισμό. Γιατί; Γιατί τον αφωμίωσαν - είχαν την βιολογική ικανότητα, να αφομοιώνουν, να μαθαίνουν, να εκπαιδεύονται.. αλλά όχι να παράγουν! - μιλάμε πάντα στο σύνολο! Σαν σύνολο, χωρίς εξειδικεύσεις!

Γνωρίζετε ότι στην Φυλή Ντάνι της Τζαγιαπούρα, κυκλοφορούν «ολόγυμνοι και μόνο ρούχο επάνω τους μια θήκη κολοκύθας που σκοπό έχει να καλύψει το πέος τους και κρατιώταν δεμένη από την μέση του σώματός τους η μία άκρη της και από το όσχεο που ήταν ακάλυπτο η άλλη»; - («Βήμα» 10-3-96, πριν μια δεκαετία!).

Ακόμα και όταν η Πολιτική και οι Επιστήμες είναι στο απόγειό τους και διαδεδομένες σε όλη την Γη, βλέπουμε.. υπάρχουν φυλές που δεν μπορούν να αφομοιώσουν ούτε τον Πολιτισμό, ούτε τις Επιστήμες! Για ποιόν άλλο λόγο; Γιατί δεν έχουν την βιολογική ικανότητα να το κάνουν! Ούτε μπορούν να παράγουν Πολιτική, ούτε μπορούν να την Αφομοιώσουν!

Η ΙΣΤΟΡΙΑ, μας διδάσκει σε γενικές γραμμές ότι, η Λευκή Φυλή έχει την Βιολογική Ικανότητα (DNA, γονίδια κτλ) να παράγει και Πολιτική και Επιστήμες (Πολιτισμό!). Αντίθετα, άλλες Φυλές έχουν μόνο την Βιολογική Ικανότητα να αφομοιώνουν-αντιγράφουν Πολιτική και Επιστήμες, ενώ άλλες δεν έχουν την Βιολογική Ικανότητα ώστε ούτε να αφομοιώσουν Πολιτική και Επιστήμες, πόσο μάλιστα να παράγουν!

Η ίδια η ΙΣΤΟΡΙΑ και η επιστήμη της Βιολογίας, μας αποδεικνύει ότι ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ είναι ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!

Δεν εμφανίστηκαν όλες οι Φυλές ΙΣΟΤΙΜΑ στην Γη, δεν αναπτύχθηκαν όλες Πολιτικά και Επιστημονικά με τον ίδιο τρόπο!.. Δεν είναι δυνατόν όλες οι Φυλές να είναι ΙΣΕΣ, από Βιολογικής Άποψης, είτε αυτό μας αρέσει είτε όχι! Επομένως, είναι αυτονόητο ότι Πολιτικά και Επιστημονικά, άλλες Φυλές είναι ανώτερες και άλλες κατώτερες. Άλλες έχουν «καταδικαστεί» από την φύση σε Πολιτική και Επιστημονική κατωτερότητα, και άλλες σε ανωτερότητα. .. ΈΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΛΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
Ας επιστρέψουμε στην Ερώτηση 1.
- Γιατί σήμερα συμφωνείτε πως δεν υπάρχουν ανώτερες ή κατώτερες εθνικές ομάδες;

Γιατί στον κόσμο που ζείτε, βλέπετε κατά κύριο λόγο Φυλές και κατ' επέκταση εθνικές ομάδες οι οποίες ανταλλάσσουν πολιτική και επιστήμες (πολιτισμό) μεταξύ τους σε τέτοιο βαθμό που που δεν είναι πια δυνατός ο διαχωρισμός μεταξύ αυτών που Παράγουν και Αυτών που Αφομοιώνουν! Υπάρχουν όμως και οι Τριτοκοσμικές χώρες οι οποίες δυσκολεύονται στην αφομοίωση - όλοι τις ξέρουμε και όλοι προσπαθούμε να τις βοηθήσουμε όσο μπορούμε.

«Αφρική 1998. Δεν υπάρχει πλέον αποικιοκρατία ούτε εκμετάλλευσις των Μαύρων από τους Λευκούς. Απλώς οι Μαύροι σκοτώνουν, όσους δεν πεθαίνουν από την πείνα, τις ασθένειες, τις κακουχίες. Εύγε στον ΟΗΕ και στον διεθνή ανθρωπισμό των σαλονιών. Εάν υπήρχε φυλετικός ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ δεν θα βλέπαμε το παραπάνω οικτρό θέαμα» - γράφει η λεζάντα της διπλανής φωτογραφίας.

Δεν σας κάνει εντύπωση; ... Αν δεν υπάρχουν Ανώτερες και Κατώτερες Φυλές (δηλαδή αν δεν υπάρχει Ρατσισμός) γιατί συμβαίνουν ακόμα και σήμερα τέτοια πράγματα;

Ρατσισμός υπάρχει. Δεν είναι όμως έγκλημα αυτό! Είναι ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΤΟ (ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ) ΕΓΚΛΗΜΑ είναι που οι υποτιθέμενες ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΦΥΛΕΣ, δεν βοηθάν τις κατώτερες.

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ είναι, που οι Κατώτερες Φυλές, μέσα στις κακουχίες που δυστυχώς τις βρίσκουν, Έρχονται και Αναμειγνύονται με τις Ανώτερες Φυλές, οδηγώντας έτσι σε μια ΜΑΖΙΚΗ ΙΣΤΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ και τις Ανώτερες Φυλές οι οποίες είναι οι Μόνες που μπορούν να βοηθήσουν!

Για πιό λόγο πρέπει να έρχονται κατά κύματα αυτοί οι δύστυχοι άνθρωποι, που λόγο μη βιολογικής ικανότητας ανάπτυξης Πολιτικής και Επιστημών δεν μπορούν να επιβιώσουν στις χώρες τους; Για πιο λόγο να έρχονται αυτοί εδώ, μειώνοντας το Βιωτικό Επίπεδο των δικών μας φυλών, κάνοντάς μας ανίκανους να τους βοηθήσουμε στο τέλος; Γιατί ο Πολιτισμένος Ανώτερος Κόσμος των δήθεν Αντιρατσιστών που παλέυουν για τα Ανθρώπινα δικαιώματα, δεν στέλνει εκεί μαζικά κόσμο και χρήματα να τους βοηθήσει; Να τους κάνει την ζωή καλύτερη; ..αλλά αντίθετα τους εκμεταλλεύεται για τα χαμηλότερα ημερομίσθια και για μεγαλύτερο κέρδος;


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ. Ίσα ίσα, ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ σημαίνει ότι είσαι ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ, και ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ώστε να καταλαβαίνεις το αυτονόητο! Ότι οι Φυλές Βιολογικά είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΙΣΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!

ΟΜΩΣ

ΕΙΝΑΙ ΕΚΓΛΗΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ. Γιατί ΑΓΝΟΕΙΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ τους Λογικούς και Φυσικούς Νόμους - για κάποιο προσωπικό σου ΩΦΕΛΟΣ!

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ. Γιατί ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑ προς όσους Έχουν Ανάγκη, γιατί ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΟΝ ΦΥΛΕΤΙΣΜΟ και κατα συνέπεια την Βιολογική Ικανότητα των ανθρώπων να παράγουν Πολιτική/Επιστήμες/Πολιτισμό και κατα συνέπεια να βοηθάν τους υπόλοιπους όσο καλύτερα μπορούν, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΕΛΥΣΕΙΣ βάζοντας στην ίδια ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ και καταστροφική μοίρα όλες τις Φυλές της Γης!.. Πιθανότατα, για να μπορείς να τις ελέγξεις! .... Είναι σαν να λες, ότι όλοι οι άνθρωποι βιολογικά είναι ίσοι, και άρα πρέπει να αναμείξουμε στα πανεπιστήμια/ερευνητικά κέντρα και σε κάθε λογής Επιστήμη τυχαίους ανθρώπους. Το μόνο που θα καταφέρεις έτσι, είναι να διαλύσεις τις Επιστήμες, με τον ίδιο τρόπο που θες σαν αντιρατσιστής να διαλύσεις τον Πολιτισμό.

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΦΥΛΩΝ και ΥΠΕΡ ΑΛΛΩΝ!
«Οι Μαύροι εξεδίωξαν τους Λευκούς από την Αφρική. Δεν ήθελαν τους αποικιοκράτες στην πατρίδα τους. Καλώς. Τώρα, φτάσαμε στο άλλο άκρο. Οι Μαύροι εισβάλλουν στην Γαλλία, δίχως οι Γάλλοι να δικαιούνται να τους αρνηθούν την είσοδο, διότι θα τους κατηγορήσουν ως Ρατσιστές. Ο κάθε Αφρικανός δύναται να εισέλθη και να εγκατασταθεί στην Ευρώπη [Λευκή -Ανώτερη Βιολογικά (Ιστορικά!) - Φυλή] την οποίαν θα διαλύσουν βιολογικός, εάν συνεχισθεί η έγχρωμος έφοδος».. Δείτε τι γίνεται τώρα στην Ελλάδα!

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ, όταν με ΝΟΜΙΜΟΥΣ Η ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙΣ στους ανθρώπους να υποστηρίζουν ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ το δικαίωμα προστασίας της Φυλή τους!

Τους Νόμιμους τρόπους τους γνωρίζουμε όλοι! - Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ να είσαι ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ, επειδή ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ οι ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.

Όσο για τους παράνομους τρόπους; Μάθετε το παρελθόν και συγκρίνετε με το τώρα:
«Κατά τη διάρκεια της εορτής της τελευταίας Πρωτομαγιάς (1998) το κόμμα της «Χρυσής Αυγής» [όχι, δεν είμαι Χρυσαυγήτης - αντιγράφω απλά από βιβλίο] απεφάσισε να κάνει συγκέντρωση στην Πλατεία Κολοκοτρώνη. Το σύνθημά του ήτο «έξω οι ξένοι». Πώς λοιπόν να το επιτρέψουν αυτό οι αντιρατσιστές; Είπαμε. Μόνο οι Αντιρατσιστές πρέπει να ακούγονται! Τέλος πάντων στο χώρο της συγκεντρώσεως εμαζεύθησαν περί τα 300 μέλη πολλών αντιρατσιστικών οργανώσεων (ανωνύμων, επωνύμων, ημιγνωστών κλπ) που «σώνει και καλά» ήθελαν να εμποδίσουν τη συγκέντρωση των μελών του κόμματος της «Χρυσής Αυγής». Γεγονός ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ, διότι το σύνταγμα κατωχυρώνει την ελευθερία του συνέρχεσθαι και του λόγου και δεν μπορεί, ούτε δικαιούται ο οποιοσδήποτε Αντιρατσιστής να εφαρμόζει βιαίος την θέλησίν του. Μεταξύ των με και των δε, παρετάχθη η Αστυνομία, η οποία δυστυχώς απέτρεψε τη συνάντησιν και εν περιπτώσει συγκρούσεων των επιβεβλημένο ξυλοδαρμό των αντιρατσιστών» - ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ;.. Αν όχι.. ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ στις 7/7/09. Τα ίδια έκαναν οι αντιρατσιστές, τα ίδια η αστυνομία!

ΈΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ. ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ.. ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΟΧΙ ΞΕΝΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΡΟΣ ΑΡΜΕΓΜΑ!

090828_EimaiRatsisths

27 Αυγ 2009

[Πολιτική]: Ο Οργανωμένος Κυβερνητικός Μηχανισμός της ΝΔ στην Κατάσβεση.

Πηγή: «σκεφτόμαστε ελληνικά»
ΑΙΣΧΟΣ!!!
#1/3


#2/3


#3/3


Αυθαίρετα - ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ!

[Καθημερινότητα]: Νόμιμο-Παράνομες Αποδείξεις;

Εδώ και πολύ καιρό είχαν πέσει την αντίληψή μου αποδείξεις που έγραφαν πάνω τους πως είναι παράνομες και πως διώκονται από τον Νόμο. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία μέχρι τώρα - βλέπετε υποσυνείδητα κάποια πράγματα τα αγνοούμε ως φυσιολογικά - αλλά με έφαγε το δαιμόνιο, και είπα να ρωτήσω online για καμιά άποψη..

Η απόδειξη, τμήμα της οποίας βλέπετε παρακάτω, είναι Νόμιμη ή Παράνομη; Κινδυνεύω εγώ και όποιος άλλος παίρνει καθημερινά τέτοιες αποδείξεις, κατά την διαδικασία αγοράς προϊόντων, να διωχθεί από τον Νόμο, και αν ναι, βάση ποιού Νόμου και ποια θα είναι η ποινή;

[Απόψεις]: Περί Φακελώματος, Φόβου και Δικαιοσύνης...

Αφορμή για τις απόψεις που αναπτύσσω, μου έδωσε το άρθρο:
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2009/08/blog-post_26.html

Κατά την γνώμη μου, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα από τις εμπειρίες μου:

Θα πρέπει να κατανοήσουμε, ότι δεν έχει σημασία η ίδια η τεχνολογία, όσο το πως χρησιμοποιείται. Όπως προαναφέρθηκε, σε Δημοκρατικές χώρες που σέβονται το σύνταγμα, η χρήση αυτής της πληροφορίας (ΑΜΚΑ) είναι πολύ θετική, ενώ αντίθετα σε δικτατορικά καθεστώτα θα είναι μεγάλο πρόβλημα. Εγώ θα μείνω σε ένα ερώτημα:

«Αν πιστεύουμε πως είμαστε σε Δημοκρατική χώρα, με σύνταγμα, και νόμους υπερ των πολιτών, τότε γιατί να φοβόμαστε αυτή την τεχνολογία φακελώματος, ενώ αν είμαστε σε δικτατορικό καθεστώς, τότε γιατί μας απασχολεί περισσότερο αυτή η τεχνολογία φακελώματος αντί να μας απασχολεί το ίδιο το καθεστώς;»

Με αφορμή τα τσιπάκια που υπάρχουν σήμερα (verichip) και την Αποκάλυψη, σκεφτόμουν. Γιατί η Αποκάλυψη προκαλεί φόβο σε όποιον δεχτεί αυτά τα chip; Δεν είναι σωστό να μπορούμε όλοι να μπορούμε να αποδεικνύουμε ποιοι είμαστε; Ήδη ο καθημερινός πολίτης ταυτοποιείται με ταυτότητα, ΑΦΜ, IKA κ.α., αντίθετα ο εγκληματίας (π.χ. Χριστοφοράκος απ' όσο είδα κάπου) μπορεί να έχει και δεύτερη ταυτότητα, κτλ. Με το verichip π.χ. αυτό θα είναι αδύνατο, ή στην τελική θα είναι το ίδιο όπως είναι σήμερα, αλλά σε πιο απλή και οργανωμένη μορφή.

Σήμερα δεν είμαστε φακελωμένοι; ΕΙΜΑΣΤΕ! Αλλά είμαστε έτσι φακελωμένοι, ώστε κάποιοι λίγοι να μπορούν να δημιουργούν και ψεύτικους φακέλους. Γιατί λοιπόν να το αγνοήσουμε αυτό;.. Γιατί να μην το διορθώσουμε;

Ας πάω κι ένα βήμα λογικής πιο πίσω. Προσωπικά Δεδομένα. Υπάρχουν νόμοι που λένε ότι είναι απόρρητα κάποια πράγματα όπως Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση κτλ, εκτός και αν το κάθε άτομο τα δώσει από μόνο του. Και ερωτώ. Γιατί να είναι απόρρητα αυτά τα έγγραφα; Δεν είναι πραγματικά έγγραφα; Δεν θα έπρεπε να είναι προσβάσιμα σε όλους; Γιατί δεν είναι;.. Η μόνη λογική απάντηση που μπορώ να δώσω, είναι γιατί υπάρχει ο ΦΟΒΟΣ ότι κάποιος ενδέχεται να κάτι κάνει εναντίων μας χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα και δεν θα τιμωρηθεί. Φόβος για .. ατιμωρησία, σημαίνει ότι δεν υπάρχει Πίστη και Εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη. Φόβος σημαίνει ότι.. ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ και ΟΧΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

Μου κάνει επίσης εντύπωση η φράση: «Καθημερινώς διαπιστώνουμε ότι γκρεμίζωνται και τα τελευταία πνευματικά και ηθικά ερείσματα, τα όποία η κοινωνία μας είχε θεμελιώσει με ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και με πολύ πόνο και ήλπιζε ότι θα αποτελέσουν τα στηρίγματα των παιδιών της.».. Δηλαδή κάποιοι προσπάθησαν να φτιάξουν μια Κοινωνία φυλακισμένη στον ΦΟΒΟ, και ήλπιζαν πως αυτός ο Φόβος θα αποτελέσει τα στηρίγματα των παιδιών της;!... Πραγματικά είναι πολύ υποτιμητικό αυτό! Είμαστε πραγματικά ελεύθεροι, όταν σταματήσουμε να φοβόμαστε και όταν αρχίσουμε να σεβόμαστε και να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας.

Αν υπήρχε Γρήγορη, Αντικειμενική Δικαιοσύνη ΔΩΡΕΑΝ (χωρίς να πληρώνει κανείς δικηγόρους κτλ) παρεχόμενη από το κράτος η οποία να στηριζόταν στην νέα τεχνολογία και ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ να ήταν ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ στους πολίτες μέσω της τεχνολογίας (και όχι διαθέσιμη μόνο στους «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ»-ΙΔΙΩΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ), τότε πιστεύω κανείς δεν θα φοβόταν το φακέλωμα! Γιατί αν ήξερε ότι η Δικαιοσύνη λειτουργεί σωστά και τάχυστα, και ήξερε επίσης πως είχε δίκιο, δεν θα φοβόταν! Αν πέρα από την Άψογη Δικαιοσύνη, ήξερε πως υπήρχαν νομικά δικαιώματα που τον προστατεύουν, τα οποία θα λειτουργήσουν σίγουρα σε περίπτωση παραβίασής τους, επίσης δεν θα φοβόταν το φακέλωμα, αλλά αντίθετα θα το επιδίωκε γιατί θα του παρείχε περισσότερη προστασία!!

Και να το πάω κάπου πιο Ιδανικά; Φανταστείτε να έχουμε verichip ενσωματωμένο στο χέρι μας, το οποίο να λειτουργεί με 100% αξιοπιστία, σαν κλειδί, τηλέφωνο, ταυτότητα, GPS, κάρτα ΑΜΚΑ, πορτοφόλι κ.α. - γενικότερα ότι χρειάζεται ο καθένας να έχει συνέχεια μαζί του. Ας πάρω την ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΑ (&ενοχλητική για πολλούς) περίπτωση GPS. Φανταστείτε να μπορεί ο κάθε πολίτης να βλέπει σε ψηφιακή μορφή, την γεωγραφική θέση οποιοδήποτε άλλου πολίτη θέλει, σαν κόκκινη κουκκίδα σε χάρτη με ακρίβεια λίγων μέτρων, με ανανέωση ανά 5 λεπτά - κάτι που όλοι ξέρουμε πως γίνεται! Θα σας ενοχλούσε κάτι τέτοιο;.. Δεν μιλάμε για παρακολούθηση, μιλάμε για δυνατότητα γνώσης της θέσης κάθε ατόμου, η οποία να είναι προσβάσιμη απ' όλους! Τι θα σας ενοχλούσε σε κάτι τέτοιο;

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι - αν μπορείτε εσείς κάντε σχόλιο. Από την στιγμή που δεν με βλέπουν τι κάνω, και από την στιγμή που μπορώ να δω κι εγώ που ήταν κάθε άτομο που με ενδιαφέρει κάθε χρονική στιγμή ώστε να επιβεβαιώσω ότι μου λέει την αλήθεια η ψέμματα (παρά να με τρώνε αρνητικά συναισθήματα, και πιθανόν να πέσω και κορόιδο), δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα. Αντίθετα, κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ χρήσιμο σε περιπτώσεις όπως του κ. Θοδωρή Ηλιόπουλου, που αντί να πιστεύουμε τις μαρτυρίες των (2;) αστυνομικών (ανθρώπων) πως βρισκόταν σε κάποιο σημείο επειδή το λένε αυτοί, θα μπορούσαμε όλοι να ξέρουμε που ήταν! - και ακόμα καλύτερα και τι έκανε! Δεν θα ήταν αυτό πιο τίμιο; Πιό σωστό; Πιο ειλικρινές; Να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για να μπορούμε να γνωρίζουμε ότι μας ενδιαφέρει κάθε στιγμή; Για να γνωρίζουμε την Αλήθεια κάθε στιγμή;

Πιστεύω θα ήταν!.. Τότε θα ήμασταν ελεύθεροι, γιατί όλοι θα είχαμε γνώση και αντίληψη για το τι συμβαίνει, και δεν θα ήμασταν υπόδουλοι καμίας προπαγάνδας. Για να γίνει κάτι τέτοιο όμως, ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ είναι να ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ, ΤΑΧΥΤΑΤΟ, ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟ με την χρήση της ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, και όλοι οι πολίτες να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους. Πραγματικά μου κάνει εντύπωση, πως:

α. Οι Δικηγόροι, οι οποίοι «εκφράζουν το δικαίωμα» του κάθε πολίτη στην Δικαιοσύνη, είναι πρακτικώς ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, οι οποίοι ως Επαγγελματίες-Ιδιώτες κοιτάν κατα κύριο λόγο πρώτα το συμφέρον τους, ενώ από προσωπική εμπειρία σχεδόν όλοι παρανομούν φοροδιαφεύγοντας! - Πάνω από 50 δικηγόροι για διάφορες υποθέσεις (ΟΛΟΙ με όσους έχουν ασχοληθεί δικοί μου), δεν έχουν κόψει ΑΠΥ ως υποχρεούνται από τον νόμο, ζητάν ότι θέλει ο καθένας για την διεκπαιρέωση εργασιών (ελεύθερη αγορά - συνήθως πολύ μεγάλα ποσά για τον απλό πολίτη), και ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ έχουν κάνει σωστά την δουλειά τους!!!!.. Η Δικαιοσύνη μας σήμερα στηρίζεται στο «ΕΜΠΟΡΙΟ» των Δικηγόρων, οι οποίοι όπως άκουγα και σε βίντεο, αν σε εξαπατήσουν και σου πάρουν 10.000 ευρώ, το πολύ πολύ, ύστερα από περίπλοκες διαδικασίες να υποστούν παύση επαγγέλματος για 6 μήνες - ότι πρέπει για να χαρούν τα 10.000 ευρώ σε διακοπές! (Και για τους άπιστους δείτε τα 4 πρώτα βίντεο, αν όχι όλα από ΕΔΩ. Στο δε βίντεο ΑΥΤΟ στην αρχή ο Αντιπρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών το ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ! - Μάλιστα από την συμπεριφορά του εγώ καταλαβαίνω πως.. ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ!) Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ «ΕΜΠΟΡΙΟ»! Το Δικαίωμα του κάθε πολίτη στο Αγαθό της Δικαιοσύνης, αποτελεί ΕΜΠΟΡΙΟ του κάθε ΙΔΙΩΤΗ/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ/ΕΜΠΟΡΟΥ Δικηγόρου και συναφών σχετιζομένων. Αυτό όχι μόνο θα έπρεπε να το φοβόμαστε περισσότερο από την τεχνολογία, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΣΟΥΜΕ και να ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΔΙΑΡΘΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ. Μήπως αυτό φοβόμαστε στην τελική και αντιδράμε στο φακέλωμα γιατί μας είναι πιο εύκολο αλλά και ανόητο να κατηγορούμε την πέτρα και όχι τον άνθρωπο που την πετά;;;.
(σσ. σίγουρα υπάρχουν και αξιόλογοι δικηγόροι που τιμάν τον όρκο τους (...και εισαγγελείς! κτλ κτλ), αλλά «εκ' πείρας» δύσκολα τους βρίσκει κάποιος...)

β. Παρότι η Δικαιοσύνη είναι Κοινωνικό Αγαθό, τους ΝΟΜΟΥΣ για οτιδήποτε σε ενδιαφέρει μπορείς να τους βρεις μόνο αγοράζοντας ακριβά βιβλία - κάνοντας φυσικά πρώτα μια μεγάλη έρευνα για να μην πάρεις λάθος βιβλία! Γιατί ΟΛΟΙ οι νόμοι δεν καταγράφονται και δεν ΕΠΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ/ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ στο διαδίκτυο, ώστε Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ να έχει πρόσβαση σε αυτούς και ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ; Γιατί οι Νόμοι δεν δίνονται από το ΚΡΑΤΟΣ σε Ψηφιακή Μορφή, Οργανωμένα και Μαζεμένα, η οποία περιέχει πολλές περισσότερες δυνατότητες συνδιαστικής αναζήτησης απ' τα βιβλία και το κόστος είναι Μηδαμινό - αν όχι Δωρεάν;

Όταν λοιπόν κάποιος μου λέει ότι Φοβάται το ΑΜΚΑ, και γενικότερα το Φακέλωμα, αναγνωρίζω πως είναι Αδύνατος να αντιμετωπίσει, να πολεμήσει την πραγματικότητα και να διεκδικήσει Βασικά δικαιώματα και Κοινωνικά Αγαθά του που έχουν γίνει όλα Ιδιωτικά στον βωμό του χρήματος! Αντίθετα, προτιμά να έχει την ψευδαίσθηση ότι.. δεν ξέρουν ποιος και που είναι - τί λάθος να αγνοείς την πραγματικότητα από φόβο και τι ειρωνεία; Προτιμώ να πεθάνω προσπαθώντας για κάτι καλύτερο, παρά να ζήσω μέσα στον φόβο και την ανασφάλεια!.. Και μια κάρτα ΑΜΚΑ δεν πρόκειται να με τρομάξει, όπως και δεν με τρομάζουν πια και τα verichip όπως τότε που πίστευα στον Χριστιανισμό και διάβαζα τα περί Αποκάλυψης! Δεν πρέπει να φοβόμαστε τα άψυχα πράγματα - τα οποία μάλιστα σχεδιάζονται από επιστήμονες για καλούς σκοπούς, αλλά αυτούς που έχουν κατασκευάσει ένα σύστημα, στο βωμό του κέρδους, όπου τα πάντα χρησιμοποιούνται εναντίων μας. ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!..

Όπως θα ήταν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ να ζούμε σε έναν κόσμο που οι Φυσικοί Νόμοι, άλλοτε θα ίσχυαν και άλλοτε όχι, εξυπηρετώντας συμφέροντα, το ίδιο ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ δεν είναι και τώρα που ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι Κοινωνικοί Νόμοι, ισχύουν ή όχι κατά βούληση; Στην πρώτη περίπτωση δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα! Τώρα όμως.. ΜΠΟΡΟΥΜΕ! .. Αν ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, και υπάρξει ΙΣΟΝΟΜΙΑ, τότε ΟΛΟΙ οι ΦΟΒΟΙ θα φύγουν και σχεδόν ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ θα Λυθούν!.. Αρκεί να ασχοληθούμε, και να πάψουμε να φοβόμαστε, να μένουμε στην άκρη, να κατηγορούμε τα πάντα και να κλαιγόμαστε. Η πηγή του κακού ξεκινάει από την ανύπαρκτη, χρονοβόρα Δικαιοσύνη! Από την στιγμή που το γνωρίζουμε δεν δικαιολογούμαστε για τίποτα!.

[Πολιτική]: Εν μέσω πυρκαγιών, απολάμβανε το μπάνιο του!

Πηγή: http://politis-gr.blogspot.com/2009/08/blog-post_858.html



-------
Τις προηγούμενες ημέρες με τις μεγάλες φωτιές στην Ανατολική Αττική -και όχι μόνο- είχα μια εύλογη απορία. Το ίδιο νομίζω και η πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών.

ΠΟΥ ΗΤΑΝ ο κ. Γ. Παπανδρέου αυτό το Σαββατοκύριακο και εμφανίστηκε ΜΟΝΟ δύο πρωινά, με ολιγόλεπτες παρουσίες στους τόπους όπου οι άνδρες των δυνάμεων κατάσβεσης εθελοντές και οι πολίτες έδιναν τον δικό τους αγώνα στις μάχες με τις φλόγες ;

Μα το ποιο πιθανόν, απαντούσα στον εαυτό μου, στο γραφείο του στην Ιπποκράτους απ` όπου θα παρακολουθούσε διαρκώς την εξέλιξη της πύρινης λαίλαπας. Αυτό είναι το λογικό για έναν πολιτικό Αρχηγό και ...εν δυνάμει Πρωθυπουργό (όπως τον χαρακτηρίζουν ο κ.Ψυχάρης, ο κ. Λαμπράκης, ο κ. Μπόμπολας και τα ...άλλα παιδιά).

Αλλά Φευ ! Όπως διαβάζω σε δημοσίευμα από την καθημερινή εφημερίδα της Πάτρας «Σημερινή» , στη στήλη «το κεντρί», (παρεμπίπτοντος η εφημερίδα πρόσκειται στο ΠαΣοΚ), ο κ. Γ. Παπανδρέου εθεάθη να απολαμβάνει ....το μπάνιο του σε παραλία του Διακοπτού ( κλικ στη φωτο). ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !

Συγκεκριμένα η εφημερίδα αναφέρει ότι: «Στην περιοχή του Διακοπτού, στην παραλία της Πούντας, εθεάθη προχθές το μεσημέρι (σ.σ της Κυριακής) να κάνει το μπάνιο του ο Γ. Παπανδρέου. Ο πρόεδρος του Κινήματος το πρωί του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής βρισκόταν κοντά στις περιοχές της Αν. Αττικής που είχαν παραδοθεί στις φλόγες , το μεσημέρι μετέβη έως το Διακοπτό, όπου (σ.σ εκτός του μπάνιου του) είχε και συνάντηση με πρόσωπα του περιβάλλοντος του».

Μέσα λοιπόν στην αγωνία χιλιάδων ανθρώπων που οι περιουσίες τους απειλούνταν να γίνουν παρανάλωμα του πυρός , μέσα στην πίκρα κάποιων άλλων πολιτών που έβλεπαν να καταστρέφονται οι κόποι μιας ζωής και μέσα στις πύρινες γλώσσες που απειλούσαν ανθρώπινες ζωές, μέσα σε αυτόν λοιπόν τον χαμό που επικρατούσε ο κ. Γ. Παπανδρέου ….απολάμβανε το μπάνιο του.

Έμπρακτη απόδειξη πως θεωρεί ο ίδιος την έννοια της υπευθυνότητας. Έμπρακτη απόδειξη πως θέλουν τα συμφέροντα τον ...(επόμενο;) Πρωθυπουργό και τον ρόλο του στην διακυβέρνηση αυτής της χώρας!!!

ΑΥΤΟ ας μας ανοίξει τα μάτια. Γιατί μετά την απομάκρυνση ...εκ του ταμείου , ουδέν λάθος αναγνωρίζεται !
-------

Όταν δεν κρατάνε ούτε τα τυπικά προσχήματα σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, πως θα τους εμπιστευτούμε να «κρατήσουν» ολόκληρη την χώρα;;;

------- Ανανέωση 29/8/07
Διάψευση της είδησης...

Πηγή: «παπαϊωάννου»
---
Σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Σημερινή της Αχαΐας», με τίτλο «Οφειλόμενη εξήγηση» διορθώνει όσα έγραφε τις προάλλες ( Τι έκανε την Κυριακή των πυρκαγιών ο Γιώργος;) και υποστηρίζει τώρα ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεν βρέθηκε στο Διακοπτό, την ημέρα των πυρκαγιών, ούτε κολύμπησε εκεί.

«Το αληθές είναι ότι βρέθηκε πράγματι στο Διακοπτό, αλλά όχι τις επίμαχες ημέρες, αλλά λίγες ημέρες πριν», προσθέτει και σημειώνει ότι «από σύγχυση» έγραφε άλλα την προηγούμενη φορά
......
Σχόλιο: Όπως ήταν αναμενόμενο και όπως ζητήσαμε μέσα απο το blog η είδηση διαψεύστηκε. Ενώ είναι σαφές οτι στο συγκεκριμενο Θέμα επικράτησε μπάχαλο αφού ο ALPHA λέει: Ο Γιώργος Παπανδρέου αναχώρησε εσπευσμένα από την Επίδαυρο και βρέθηκε στον Διόνυσο όπου ενημερώθηκε για την εξέλιξη των επιχειρήσεων πυρόσβεσης.

Η Eλευθεροτυπία επιμένει: Σύσκεψη στο Καστρί Από το Καστρί και όχι από την Επίδαυρο, όπως μεταδόθηκε από διάφορα μπλογκ, μετέβη στα καμένα ο Γ. Παπανδρέου. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε αποφασίσει να αφιερώσει το Σαββατοκύριακο στην προετοιμασία της παρουσίας του στη ΔΕΘ, αλλά υποχρεώθηκε να αλλάξει το πρόγραμμά του.

Μπορούμε και καλύτερα δηλαδή από αυτό νομίζω.
---

Επικοινωνιακό, μπάχαλο!...

[Δράση]: Δωρεές, για Ανέγερση Ναού στο Βίτσι!

Παρακαλώ δείτε τα δύο παρακάτω βίντεο:

Α:


Β:


Γ:


------- Πληροφορίες -------

Εκδόσεις Πελασγός.

Παρακαλούνται όσοι πατριώτες θέλουν να συμβάλλουν στην ιερή και εθνική αυτή πρωτοβουλία να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 210-6440021 και 6944-574645 (Ι.Γιαννάκενας), 6976-202637 (Ν.Τοτονίδης) ή να περάσουν από το βιβλιοπωλείο μου «Η Αλληλεγγύη των Φίλων» (Χαρ. Τρικούπη 14 & Ακαδημίας, Αθήνα, 15-23 Αυγούστου θα είναι κλειστό).

Επίσης και στους τραπεζικούς λογαριασμούς, στο όνομα της Ερανικής Επιτροπής:

* Γενική: 9800559223-2
* Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο: 00088966767-5

26 Αυγ 2009

[Παιδεία]: Καθηγητές ΑΕΙ «γελοιποιούν» το Σύνταγμα της Ελλάδος

Πηγή: http://www.adonisgeorgiadis.gr/

Διαβάστε την Ερώτηση και την Απάντηση που κατατέθηκε στην Βουλή.
-------
Οικοδόμηση Εθνικής Συνείδησης ...

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: Τὸν Ἀξιότιμο Ὑπουργὸ Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων κ. Σπηλιωτόπουλο Ἄρη
ΘΕΜΑ: "Οἰκοδόμηση Ἐθνικῆς Συνείδησης καὶ Παραβίαση τοῦ ἄρθρου 16, πάρ. 2 τοῦ Συντάγματος ἀπὸ Καθηγητὴ Πανεπιστημίου"


Στὴν ἐφημερίδα ΄΄ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ΄΄, τὴν Κυριακὴ 05-07-2009 δημοσιεύθηκε ἕνα ἄρθρο ποὺ ἀφορᾶ στὸν Καθηγητὴ Ἱστορίας τοῦ Πανεπιστημίου Αἰγαίου κ. Γ. Κόκκινο. Συγκεκριμένα ὁ κ. Καθηγητὴς ἂν καὶ διδάσκει σὲ Ἑλληνικὸ Πανεπιστημιακὸ Ἵδρυμα Ἱστορίας καὶ πληρώνεται ἀπὸ τὰ χρήματα τῶν Ἑλλήνων φορολογουμένων, φέρεται νὰ δηλώνει ὅτι εἶναι ΄΄γελοῖο΄΄ νὰ ἐπιμένει κάποιος στὴν οἰκοδόμηση ἐθνικῆς συνειδήσεως. Δεδομένου ὅτι τὸ Σύνταγμα τῆς χώρας μας στὸ ἄρθρο 16, πάρ. 2, ὁρίζει ὡς βασικὴ ὑποχρέωση τοῦ Κράτους, στὸν τομέα τῆς Παιδείας καὶ ἄρα καὶ τῶν Ἐκπαιδευτικῶν, νὰ οἰκοδομεῖ ἐθνικὴ συνείδηση (ἄρθρο 16, πάρ. 2) ὁ συγκεκριμένος Καθηγητὴς ὡς παραβιάζων εὐθέως τὸ Σύνταγμα τῆς χώρας. Βεβαίως, ὁ σεβασμός μας στὴν Ἀκαδημαϊκὴ ἐλευθερία εἶναι ἀπόλυτος. Ἐλευθερία ὅμως στὰ πλαίσια τοῦ Νόμου καὶ ὄχι παράνομη, διότι αὔριο κάποιος Καθηγητὴς στὰ πλαίσια τῆς Ἀκαδημαϊκῆς ἐλευθερίας θὰ μποροῦσε νὰ προπαγανδίσει π.χ. τὴ χρήση ἡρωίνης ἀπὸ τοὺς φοιτητές του ἢ ὁτιδήποτε ἄλλο.

Συνεπώς ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1. Τί μέτρα προτίθεστε νὰ λάβετε ὥστε νὰ διαπιστώσετε ἐὰν μὲ τὴν διδασκαλία του, ὁ συγκεκριμένος Καθηγητὴς ἢ καὶ ἄλλοι παραβιάζουν τὸ Σύνταγμα τῆς χώρας καὶ μάλιστα μὲ χρήματα τῶν Ἑλλήνων φορολογουμένων;

Ὁ Ἐρωτῶν Βουλευτής:
Σπυρίδων - Άδωνις Γεωργιάδης, Βουλευτής Β' Αθηνών ΛΑ.Ο.Σ.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Στὴν παραπάνω ἐρώτηση τοῦ Βουλευτοῦ, τὸ Τμῆμα Κοινοβουλευτικοῦ Ἐλέγχου τοῦ Ὑπουργείου Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων μὲ τὸ ὑπ’ ἀριθμ. πρώτ. 83445/ΙΗ /28-07-09 ἔγγραφό του, ἀπήντησε ὡς ἑξῆς: «Ἀπαντώντας στὴν ἐρώτηση μὲ ἀριθμὸ 1872/9-7-09, τὴν ὁποία κατάθεσε ὁ Βουλευτὴς κ. Σπυρίδων – Ἄδωνις Γεωργιάδης, σᾶς κοινοποιοῦμε τὸ ὑπ’ ἀριθμ. πρώτ. 4624/21-7-09 ἔγγραφο τοῦ Πρύτανη τοῦ Πανεπιστημίου Αἰγαίου.»
Σύμφωνα μὲ τὸ ὑπ’ ἀριθμ. πρώτ. 4624/21-7-09 ἔγγραφο τοῦ Πρύτανη τοῦ Πανεπιστημίου Αἰγαίου κ. Ἀνδρέα Ι. Τρούμπη πρὸς τὴν Προϊσταμένη Τμήματος Κοινοβουλευτικοῦ Ἐλέγχου ἀπαντάει ὡς ἑξῆς :
Κύριοι,
Ἐκ τοῦ κειμένου τῆς ἐρωτήσεως τοῦ Βουλευτοῦ κ. Α. Γεωργιάδη δὲν προκύπτει πεδίο παροχῆς διευκρινήσεων ἐκ μέρους τοῦ Πανεπιστημίου Αἰγαίου ὡς πρὸς τὰ ἐρωτήματα ποὺ τίθενται. Καὶ τοῦτο διότι:
Α. Ὡς ὁ ἴδιος ὁ ἐρωτῶν Βουλευτὴς ἀποδέχεται ἡ ἐλευθερία ἔκφρασης ἰδεῶν προκύπτει ἀμετακλήτως ἐκ τοῦ Συντάγματος.
Β. Ὡς πρὸς τὸ πληθωρικῶς ρητορικὸ ἐρώτημα τί θὰ συνέβαινε ἐὰν διδάσκων Ἑλληνικοῦ Πανεπιστημίου ἐπιχειρηματολογοῦσε ὑπὲρ τῆς χρήσης ἡρωίνης, δὲν δύναμαι νὰ προσθέσω κάτι σὲ ἀπάντηση ἑνὸς σχηματικοῦ ὑποθετικοῦ ζητήματος. Εἰκάζω ὅμως ἰσχυρῶς, ὅτι ἀνάλογη διδασκαλία δὲν ἔχει ἐπιχειρηθεῖ μέχρι σήμερα διότι θὰ προσέκρουε στὴν ἀπορριπτικὴ ἀντίδραση τοῦ ἀκροατηρίου καὶ τῶν συναδέλφων τοῦ θεωρητικοῦ αὐτοῦ dealer…
-------

Σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδος (wiki) άρθρο 16.1,16.2:
  1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες· η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.

  2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Και τι μας λέει ο Πρύτανης του Πανεπιστήμιου Αιγαίου;
Ότι η ελευθερία έκφρασης ιδεών προκύπτει αμετάκλητος εκ του Συντάγματος.

Δηλαδή, πως ο καθένας είναι ελεύθερος να διατυμπανίζει πως έχει γραμμένο το Σύνταγμα (και συνεπώς το Κράτος) στα άχαμνά του, και παρόλα αυτά να πληρώνεται από το ίδιο το Κράτος που έχει γραμμένο - να πληρώνεται από εμάς τους πολίτες - για να εκπαιδεύει τους νέους - τα παιδιά μας. Στην τελική το θέμα είναι, αν ο κ. Κόκκινος, άσχετα από αυτά που πιστεύει εκπαιδεύει σύμφωνα με το σύνταγμα ή όχι τους νέους - κάτι το οποίο πιστεύω δεν μπορεί να αποφανθεί μια εφημερίδα. Κανονικά θα έπρεπε να διερευνηθεί το θέμα.


Το σχετικό άρθρο μπορείτε να το βρείτε εδώ. Άσχετα με το αν ισχύει ή όχι αυτό που έγραψε η εφημερίδα, το ενδιαφέρον θέμα είναι η απάντηση του Παν/μιου.

Εκεί θα διαβάσετε και το ενδιαφέρον ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής.. παρανομεί επειδή ενώ πληρώνεται για πλήρη απασχόληση, αντί να διαμένει μόνιμα στην Ρόδο, διαμένει μόνιμα στην Αθήνα, και έτσι σύμφωνα με το άρθρο ο μισθός του θα έπρεπε να ήταν το 1/3 από αυτόν που παίρνει τώρα!

[Εθνικά]: Πυρκαγιές - Βελόπουλος | Αποκαλύψεις και Λογική

Αποκαλύψεις και Λογική.. Παρακολουθείστε τα παρακάτω βίντεο!

#1/4



#2/4


#3/4


#4/4


-----------------------------

Δείτε κι αυτό!!!! :



Το κείμενο που συνοδεύει το βίντεο:
-------
Ο ηγέτης των αλβανών Κοσοβάρων Χακίμ Θάτσι του UCK το Σαββατοκυριακο πριν την έναρξη των επεισοδίων στην Ελλάδα βρέθηκε με ταξίδι αστραπή στη Θεσσαλονίκη και συναντήθηκε με 15 επιφανείς Αλβανούς μετανάστες απο Αθήνα και άλλες περιοχές.

Στη Κομοτηνή προσπάθησαν να δημιουργήσουν επεισόδια αναρχικοί ενισχυμένοι απο μεταφερόμενους Τούρκους "Αναρχικούς"που λόγω της άμμεσης αντίδρασης του κόσμου δεν πήραν την ένταση και την έκταση που ήθελαν κάποιοι.

Προκηρύξεις στα Αλβανικά κατά της αστυνομίας
κατέκλυσαν την Αθήνα,ενώ οι μυστικές υπηρεσίες Άγγλων και Αμερικανών είναι σε επιφυλακή!
Προκηρύξεις στα ...;Αλβανικά που ρίχτηκαν στην Ομόνοια και το Πολυτεχνείο την Παρασκευή το βράδυ.

Από τη μία πλευρά έγραφαν «POLICA DERRA VRASES» και από την άλλη «HAKMARJE PER DREJTESI»

«HAKMARJE PER DREJTESI» σημαίνει:

«Οφθαλμός αντί οφθαλμού για δικαιοσύνη».

Και «POLICA DERRA VRASES» ...;

ΜΠΑΤΣΟΙ-ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ-ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

πηγή και συγκλονιστικότερα για βιασμό Ελληνίδας σε κατάστημα και σπασίματα καταστημάτων με Αλβανικές σημαίες:
http://2mnka.wordpress.com/2008/12/14/alvanoi/

Τέλος,"Αναρχικοί" φακελλώνουν αστυνομικούς τους φωτογραφίζουν και αναρτούν τις φωτογραφίες στο διαδίκτυο,ενω έχουν αναγάγει σε σπόρ το κάψιμο Ελληνικών σημαιών και βεβήλωση ιερών χώρων και συμβόλων!!

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΜΠΡΑΗΜ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

Πηγή:orthodox-world
http://orthodox-world.pblogs.gr/2008/12/apokalyptoyme-olo-to-shedio-imprahm-oi-tarahes-sthn-ellada-efrwp.html
-------

---- Μερικά βίντεο περί Βελόπουλου που βρήκα: -----

Βελόπουλος για τα Δάση και άλλα θέματα, από το 2008...


Βελόπουλος για εκγληματικότητα, αλλοδαπούς κτλ.

Γενικό βίντεο


Το παρακάτω βίντεο δείχνει την στάση μελών του ΚΚΕ. Απ' ότι κατάλαβα, αντί να καταγγείλουν παράνομες πράξεις.. κάνουν κομματικές πορείες, για να πείσουν τον λαό ότι ενδιαφέρονται!:


Περί εθνικών Θράκης - Για να ακούγονται κάποια πράγματα: ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΞΕΠΟΥΛΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!


Μερικές αυτονόητες αλήθειες:

25 Αυγ 2009

[Εθνικά]: Το ΛΑ.Ο.Σ. για τις πυρκαγιές 8/09

------- κ. Γεώργιος Καρατζαφέρης -------
#1/2


#2/2


------- κ. Άδωνις Γεωργιάδης -------
#1/4


#2/4


#3/4


#4/4


-------
Και πρίν τις πυρκαγιές:

24 Αυγ 2009

[Πολιτική]: Παπανδρέου & ΠΑΣΟΚ = Το Ξεπούλημα της Ελλάδας!

Πηγή: Παναγιώτης Τραϊανός

Από το άρθρο της πηγής παρουσιάζω μόνο κάποιες πολύ ενδιαφέροντες παραγράφους:

[...]

«Ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ είναι ο Εβραίος Ανδρέας Παπανδρέου. Το εγκαταλειμμένο παιδί ενός γνωστού "μπερμπάντη" αστού της προπολεμικής Αθήνας, ο οποίος εγκατέλειψε την Εβραία σύζυγό του ελάχιστο χρόνο μετά το γάμο τους. Αυτός ο μικρός Εβραίος, που μεγάλωσε μέσα σε ένα αμιγώς εβραϊκό περιβάλλον, χωρίς την παραμικρή επαφή με τον πατέρα του, εμφανίστηκε στη συνέχεια σαν "κληρονόμος" του ονόματός του και "συνεχιστής" του έργου του. Μη έχοντας καμία φυσική, πνευματική, ιδεολογική, πολιτική ή πολιτισμική σχέση με τον άγνωστο πατέρα του, στην πραγματικότητα "έκλεψε" το επίθετό του, για να πραγματοποιήσει με ασφάλεια το δικό του έργο, που ήταν τελείως διαφορετικό.

Μιλάμε απερίφραστα για "κλοπή", γιατί είναι βέβαιον ότι ο μικρός Εβραίος μεγάλωσε με το μίσος των Εβραίων Μινέικο εναντίον του Έλληνα Παπανδρέου. Ένα μίσος όμως, που δεν τους απέτρεψε από το να διεκδικήσουν το όνομά του ως κληρονομιά. Ένα μίσος, που τους έστρεψε εναντίον του άλλου γιου του "Γέρου", τον οποίο τον αντιλαμβάνονταν ως σφετεριστή της ίδιας κληρονομιάς.»

[...]

«Κάτι τέτοιο συνέβαινε στη ζωή του μονίμως "βρεγμένου" Ανδρέα. Ακόμα και χωρίς κανένα στοιχείο είσαι βέβαιος ότι κάτι ύποπτο συνέβαινε με το άτομό του. Όταν οι άλλοι έμπαιναν φυλακή για τις επιλογές τους, ο Ανδρέας εξασφάλιζε ατιμωρησία. Αυτό δεν γίνεται χωρίς "δεκανίκια". Όταν οι άλλοι σκόρπιζαν τις ζωές τους στα ξερονήσια, εξαιτίας των νεανικών τους επιλογών, ο Ανδρέας έπαιρνε βίζες για το αμερικανικό "όνειρο". Τα βήματά του σχεδόν στο σύνολό τους ήταν προφανέστατα υπό την καθοδήγηση και τη χρηματοδότηση των Εβραίων. Τίποτε από αυτά που "πέτυχε" ο Παπανδρέου στη ζωή του δεν μπορεί να γίνει χωρίς κάποια "άνωθεν" προστασία και βέβαια χρηματοδότηση. Αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει εμάς είναι να δούμε πώς "ανταπόδωσε" τις εξυπηρετήσεις που δέχθηκε και πόσο αυτές οι "ανταποδώσεις" κόστισαν στον ελληνικό λαό.

Η πορεία του είναι ευρέως γνωστή, έστω κι αν δεν έχει αξιολογηθεί μέχρι τώρα στη σωστή της βάση. Ως "θείο βρέφος" ξεκίνησε τα "θαύματά" του από νωρίς. Ο "κόκκινος" και φτωχός Ανδρέας της προπολεμικής περιόδου "κατόρθωσε" να σπουδάσει στις φασιστικές και πανάκριβες ΗΠΑ. Στις ΗΠΑ, που εκείνη την εποχή δεν έδιναν βίζα σε κάποιον και μόνον με την πληροφορία ότι αυτός κάπου, κάποτε, χαιρέτησε έναν κομμουνιστή. Στις ΗΠΑ, που δεν δέχονταν κανέναν και μόνο με την υπόνοια ότι θα μπορούσε να έχει φιλοκομμουνιστικές απόψεις. Το "θαύμα" όμως δεν σταματάει εδώ.

Ακόμα και στον οικονομικό τομέα δεν είχε πρόβλημα ο μικρός "θαυματοποιός". Ο Εβραίος γιος της "φτωχής" Μινέικο και του φυλακισμένου και άρα άνεργου εκείνη την εποχή πατέρα του, "κατόρθωσε" κι εξασφάλισε τους πόρους που απαιτούσαν οι σπουδές του. Σπουδές βέβαια όχι όπου κι όπου, αλλά στο πανάκριβο για τους κοινούς θνητούς Χάρβαρντ. Στο Χάρβαρντ, που φοβάσαι ακόμα και να προφέρεις το όνομά του, μήπως και σου ζητήσουν χρήματα από πνευματικά δικαιώματα

Η συνέχεια είναι εξίσου εντυπωσιακή και παράξενη. Ο "κόκκινος" Ανδρέας και μετέπειτα θαυμαστής του αλβανικού μοντέλου, κατόρθωσε να γίνει αμερικανός πολίτης και μάλιστα να υπηρετήσει τη θητεία του σε "βυσματική" και άκαπνη θέση του αμερικανικού ναυτικού. Όταν τα παιδιά των πραγματικών Αμερικανών σκοτώνονταν στα διάφορα μέτωπα του πολέμου, ο "κόκκινος" εμιγκράντης κουβαλούσε τις "πάπιες" του ναυτικού. Μετά την "επική" στρατιωτική του καριέρα, διακρίθηκε στις ΗΠΑ και ως πολίτης. Ο "Έλληνας" Ανδρέας και "φίλος" των Παλαιστινίων κατόρθωσε και έγινε καθηγητής στο πιο εβραιοκρατούμενο πανεπιστήμιο του κόσμου. Στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια. Στο πανεπιστήμιο, που, αν δεν είσαι Εβραίος ή φανατικός φιλοεβραίος, ούτε καφέ στο κυλικείο του δεν μπορείς να πας να πιεις.

Όμως, προφανώς ο στόχος του Ανδρέα δεν ήταν η διάκρισή του στις ΗΠΑ. Οι Εβραίοι "επένδυσαν" σ' αυτόν, για να ελέγξουν την Ελλάδα. Επένδυσαν σ' αυτόν, γιατί είχε "κληρονομήσει" ένα όνομα "κλειδί" για την ελληνική πολιτική σκηνή. Επένδυσαν στον μοναδικό κληρονόμο του "Γέρου", εφόσον κατά "τύχη" ο έτερος συγκληρονόμος του ιδίου ονόματος ήταν λιγάκι "λωλός". Ο Ανδρέας ήταν η μεγάλη ευκαιρία των Εβραίων να εγκατασταθούν μόνιμα στην κορυφή της ελληνικής κοινωνίας. Εκεί επένδυσαν. Αυτό αποδεικνύεται και μέσα από το βιβλίο ενός πρώην συνεργάτη και εξ απορρήτων του Ανδρέα. Αυτός μας λέει —χωρίς να τον διαψεύδει κανένας— ότι το ΠΑΚ και μετέπειτα ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε την πορεία του με χρηματοδότηση των Εβραίων της Νέας Υόρκης. Αυτό σημαίνει ότι ο μόνιμος στόχος όλων ήταν η επιστροφή του Ανδρέα στην Ελλάδα.

Η αμερικανική "καριέρα" του προφανώς ήταν οι λαμπερές "χάντρες", για να εντυπωσιαστούν οι ιθαγενείς της πατρίδας του. Μ' αυτόν τον σκοπό γίνονταν όλα τα "θαυμαστά" στην άλλη άκρη του ωκεανού. Ο δειλός Ανδρέας, χάρη στα εβραιοκρατούμενα αμερικανικά ΜΜΕ, εμφανίστηκε σαν ο γενναίος Έλληνας, που θα έσωζε την πατρίδα του. Υπό τη μόνιμη σκηνοθεσία του επίσης Εβραίου Ντασέν "ξιφουλκούσε" εκ του ασφαλούς εναντίον της Χούντας. Ο δειλός των δειλών. Γέλασαν μαζί του οι ασφαλίτες του Μεταξά και γέλασαν μαζί του και οι συνάδερφοί τους του Παπαδόπουλου. Ακόμα γελάνε, όταν θυμούνται τον κλαψιάρη, που ήταν έτοιμος να προδώσει τον οποιονδήποτε και να ομολογήσει το οτιδήποτε.

Αυτός ο "γενναίος" άνθρωπος διαμόρφωσε το "αντιδραστικό" προφίλ του σε μια πραγματικά δύσκολη εποχή για τη διεθνή πολιτική σκηνή. Στην εποχή που στις ΗΠΑ "μεσουρανούσε" το κτήνος που λέγεται Κίσινγκερ και ήταν επίσης Εβραίος. Σε μια εποχή, που από το γραφείο τού κτήνους έφευγαν εντολές για πολιτικές δολοφονίες τύπου Αλιέντε ή για γενοκτονίες τύπου Ανατολικού Τιμόρ, ο Ανδρέας έπαιζε "παιχνιδάκια". Μέσα στην "αυλή" των Αμερικανών που τον τάιζαν, ο Ανδρέας παρίστανε τον "αντιαμερικανό".

Αυτός, που φοβόταν την αστεία Χούντα των συνταγματαρχών, έβγαζε "γλώσσα" στο πραγματικά φασιστικό κι επικίνδυνο θηρίο της Ουάσιγκτον.

Επί μακαρθισμού ο ένας ο Αμερικανός φοβόταν τον άλλο και ο "γενναίος" Ανδρέας σχεδίαζε "τρίτους δρόμους" και υμνούσε τον αντιιμπεριαλισμό των "αδέσμευτων". Ο Κίσινγκερ δεν εμπιστευόταν και παρακολουθούσε τους ίδιους τους συνεργάτες του και του "ξέφυγε" ένας φλύαρος ομοεθνής του, που ελάχιστο καιρό μετά κέρδισε την εξουσία στην Ελλάδα με το σύνθημα "φονιάδες των λαών Αμερικάνοι". Όλα αυτά μόνον μία λογική εξήγηση έχουν. Ήταν ένα θέατρο, που κάποιοι το είχαν "στήσει" με πολύ έξυπνο τρόπο. Τίποτε από αυτά που βλέπαμε δεν ήταν πραγματικό. Κάποιοι τα δημιουργούσαν και τα πρόσφεραν προς "κατανάλωση" στους Έλληνες. Ο Ανδρέας ήταν "τροφή" για τους ιθαγενείς και όχι για τον υπόλοιπο κόσμο.

Μόλις το "προϊόν" πήρε την επιθυμητή "γυαλάδα" του, το έστειλαν στην Ελλάδα. Ο έλεγχος της Ελλάδας εκείνη την εποχή ήταν ζωτικής σημασίας για τα συμφέροντα τόσο των Εβραίων όσο και των Αμερικανών. Γιατί; Γιατί η Ελλάδα στις δεκαετίες του 60 και του 70 είχε μια ανέλπιστη τύχη. Εξαιτίας της υπανάπτυξής της και της γειτνίασής της με τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, είχε αρχίσει ν' αναπτύσσεται βιομηχανικά. Το χαμηλό κόστος παραγωγής και η μικρή απόστασή της από τη Δύση την έκαναν τον "παράδεισο" των επενδύσεων. Πού βρισκόταν ο κίνδυνος; Η εκβιομηχάνισή της θα την μετέτρεπε σε ένα ισχυρό κεφαλαιοκρατικό κράτος, που δεν θα ελεγχόταν εύκολα. Ένα κράτος με μεγάλη "αδράνεια" στους υπερεθνικούς σχεδιασμούς του δυτικού καπιταλιστικού συστήματος.

Ο έλεγχος της Ελλάδας ήταν ζωτικής σημασίας τόσο για τα αμερικανικά όσο και για τα εβραϊκά συμφέροντα. Οι Αμερικανοί θεωρούσαν την Ελλάδα ως το προκεχωρημένο "φυλάκιο" του χριστιανικού καπιταλισμού στην νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εσχατιά του καπιταλισμού δίπλα στον κομμουνισμό και η εσχατιά του χριστιανισμού δίπλα στο Ισλάμ. Ήταν το "φράγμα" που εμπόδιζε τον κομμουνισμό να βρει διέξοδο στη Μεσόγειο. Ήταν το "μπαλκόνι" της Δύσης στην ισλαμική Μέση Ανατολή. Η Ελλάδα έλεγχε την Κρήτη και την Κύπρο, που ήταν τα σταθερά "αεροπλανοφόρα" των Αμερικανών και τα οποία τους επέτρεπαν τον απόλυτο έλεγχο της Μέσης Ανατολής. Σ' αυτό το σημείο εμπλέκονταν και τα συμφέροντα των Εβραίων. Ο έλεγχος αυτών των νησιών επηρέαζε την ασφάλεια του ίδιου του Ισραήλ. Χωρίς αυτά τα νησιά το Ισραήλ "απομακρυνόταν" ακόμα πιο πολύ από τους προστάτες του.

Όλα αυτά η εκβιομηχάνιση της Ελλάδας τα έθετε σε κίνδυνο. Η "νεογέννητη" εργατική της τάξη θα οδηγούνταν σε μια χειραφέτηση, που θα την έκαναν δύσκολη στον έλεγχό της. Αυτή η τάξη με τα έντονα —σύμφωνα με τους Αμερικανούς— αριστερά χαρακτηριστικά, θα ήταν δυνατόν να τους απειλήσει. Έχοντας ακόμα νωπές τις εμφυλιοπολεμικές μνήμες, θα ήταν εύκολο ν' αποκτήσει εχθρικά γι' αυτούς χαρακτηριστικά. Όλοι στην Ελλάδα γνώριζαν ποιοι προκάλεσαν τον εμφύλιο. Όλοι γνώριζαν τον ρόλο των Άγγλων. Αν σ' αυτό προστεθεί και η γνώση των Ελλήνων στα όσα αφορούσαν και τη Χούντα, αντιλαμβάνεται κάποιος ότι η θέση των Αγγλοαμερικανών στην Ελλάδα δεν ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκή. Μια ισχυρή Ελλάδα με έντονο αντιαμερικανισμό ήταν εφιάλτης γι' αυτούς. Η έκφραση αυτού του εφιάλτη ήταν η ελληνική εργατική τάξη.

Με τον Παπανδρέου αυτήν την τάξη θέλησαν να ελέγξουν, πολύ πριν αυτή γίνει επικίνδυνη. Πώς θα γινόταν αυτό; Με την έντονη αστικοποίησή της. Ο Παπανδρέου θα έδινε προνόμια στους αστούς, ώστε να "καπελωθεί" η εργατική τάξη πολύ πριν αυτή γίνει επικίνδυνη. Ο Παπανδρέου θα διεύρυνε και θα πριμοδοτούσε τον δημόσιο τομέα, για ν' αποκτήσει την αντεργατική ασπίδα των δημοσίων υπαλλήλων. Ο Παπανδρέου θα "άνοιγε" τα Πανεπιστήμια, για ν' αλλάξει τους συσχετισμούς δυνάμεων μεταξύ εργατών και αστών. Ήθελε να δημιουργήσει ένα ανθρώπινο δυναμικό, που θα τον ευγνωμονούσε και ταυτόχρονα θα τον είχε απόλυτη ανάγκη προκειμένου να επιβιώσει. Ένα δυσανάλογα μεγάλο για το μέγεθος της χώρας μορφωμένο ανθρώπινο δυναμικό, που δεν θα μπορούσε χωρίς την κρατική "βοήθεια" να απορροφηθεί από την ελληνική οικονομία.

Ακόμα και οι μεγάλες "κοινωνικοποιήσεις" των πρώην μεγάλων ιδιωτικών επιχειρήσεων αυτόν τον στόχο υπηρετούσαν. Να αλλοιώσουν τα χαρακτηριστικά της ελληνικής εργατικής τάξης. Να μετατρέψουν τους εργάτες σε ημιδημόσιους υπάλληλους, των οποίων η νοοτροπία θα ήταν διαφορετική από αυτήν των αυθεντικών εργατών. Το αποτέλεσμα; Το σημερινό άθλιο γυφτοαστικό ελληνικό κράτος. Το κράτος της πλάκας, που "σέρνεται" πίσω από τον κάθε ισχυρό. Το κράτος της πλάκας, όπου όλοι αναζητούν το βόλεμα του αστού. Το βόλεμα αυτού που δεν θέλει να δουλεύει, γιατί "υπηρετεί". Το βόλεμα αυτού που θα "υπηρετήσει" ακόμα και τον διάβολο, αν αυτός τον πληρώσει παραπάνω. Έτσι η Ελλάδα έγινε σταδιακά το κράτος όπου κυρίαρχοι της οικονομίας έγιναν οι έμποροι και όχι οι παραγωγοί. Κυρίαρχοι μη-κεφαλαιοκράτες της κοινωνίας έγιναν οι "μορφωμένοι" σερβιτόροι και οι "βίζιτες" των ΙΕΚ "επάργυρη χτένα" και όχι οι εργάτες και οι εργάτριες.

Αυτό ήταν το ζητούμενο από τους Δυτικούς ιμπεριαλιστές και βέβαια τους Εβραίους έμπορους. Γι' αυτό "γυάλιζαν" τον Παπανδρέου πριν τον στείλουν στην αποστολή του. Μια αποστολή που είχε ήδη αρχίσει να διευκολύνεται από τρομερές "συμπτώσεις". "Συμπτώσεις", όπως για παράδειγμα αυτήν της "εξέγερσης" του Πολυτεχνείου. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν αυθόρμητη και όχι υποκινούμενη από ξένες δυνάμεις, τίποτε δεν είναι καθαρό στην ανάλυσή της. Σε μια περίοδο που η Χούντα καταρρέει από φυσικά αίτια —λόγω της διαρκούς αντίδρασης και βέβαια της οικονομικής προόδου του ελληνικού λαού— κάποιοι γίνονται ήρωες ανατροπείς της μέσα σε λίγες μέρες. Μέσα σε λίγες μέρες ξεχάστηκαν αγωνιστές που βασανίζονταν μια ζωή για τη δημοκρατία κι αναγορεύτηκαν σε ήρωες άνθρωποι που δεν πρόλαβαν να φάνε ούτε ένα ολόκληρο σάντουιτς μέσα στο Πολυτεχνείο.

Ξεχάστηκαν πραγματικοί ήρωες της ατομικής δράσης και της ατομικής ευθύνης —που είναι το πιο δύσκολο— και εμφανίστηκαν "νεοήρωες" της "μέθης" του όχλου και των συλλογικών ευθυνών. Ξεχάστηκαν κοινωνικοί ήρωες που μπαινόβγαιναν μια ζωή στις φυλακές και εμφανίστηκαν "νεοήρωες" της μιας "τρελής βραδιάς". "Ήρωες", που δεν είχαν να πουν τίποτε απολύτως όχι για τους αγώνες τους, αλλά ούτε για τα ίδια τα κοινωνικά προβλήματα. Τι ήταν όλοι αυτοί οι νεοεμφανιζόμενοι στο προσκήνιο; Φτωχοί αστοί, που απεχθάνονταν την εργασία και είχαν ανάγκη το βόλεμα του "υπηρέτη". Φτωχοί αστοί, που είχαν συγκρουόμενα συμφέροντα με τους εργάτες. Φτωχοί αστοί, που ήθελαν να μετατρέψουν το ταπεινό "πτυχιάκι" τους σε χρυσοφόρο ορυχείο. Φτωχοί αστοί, που ήθελαν να ζήσουν πλούσιοι, εξαργυρώνοντας μόνιμα το …"εδώ πολυτεχνείο".

Τα "φώτα" της δημοσιότητας κατά "σύμπτωση" πέφτουν πάνω σ' αυτούς που συνέφερε τους ιμπεριαλιστές να ευνοηθούν και σε άλλη περίπτωση δεν θα είχαν καμία τύχη απέναντι στους σκληρούς συνδικαλιστές εργάτες. Δεν θα είχαν τύχη τα εικοσάχρονα φοιτητάκια απέναντι σε σκληρούς εργάτες.

Ακόμα κι αν αγνοήσουμε τις φήμες ότι οι πρωταγωνιστές του Πολυτεχνείου πηγαινοέρχονταν στην αμερικανική πρεσβεία, ήταν μεγάλη η "τύχη" των αστών. Ακόμα κι αν αγνοήσουμε τις φήμες ότι γύρω από το Πολυτεχνείο ήταν ακροβολισμένοι πράκτορες της Μοσάντ, ήταν μεγάλη η "τύχη" των αστών. Ακόμα κι αν αγνοήσουμε τις φήμες ότι το περίφημο ολλανδικό τηλεοπτικό συνεργείο, που αποθανάτισε τον ηρωισμό των φοιτητών, ήταν εγκατεστημένο ημέρες πριν συμβεί η "εξέγερση" και ήταν εβραϊκών συμφερόντων, ήταν μεγάλη η "τύχη" των αστών.

Τα πάντα ήταν έτοιμα. "Ήρωες" υπήρχαν και ο Παπανδρέου ήξερε ποιους θα ευνοούσε κατά την επιστροφή του στην Ελλάδα. "Ολοκαύτωμα" υπήρχε και άρα υπήρχε και δικαιολογία για την εύνοια. Επίσης υπήρχαν και ψευδοήρωες και ο Παπανδρέου ήξερε με ποιους θα γίνει "κολλητός", προκειμένου να υπερασπιστούν από κοινού τα κοινά "αντιστασιακά" τους συμφέροντα. Όλα αυτά με βάση τη λογική δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς "άνωθεν" βοήθεια. Ακόμα θα έτρωγαν μπουνιές και κλωτσιές οι εικοσάχρονοι "ήρωες", αν επιχειρούσαν να "καπελώσουν" από μόνοι τους το εργατικό κίνημα. Το είδαμε όμως κι αυτό να συμβαίνει.

Από εκεί και πέρα τα πράγματα στην "πορεία" του Παπανδρέου προς την εξουσία γίνονται ακόμα πιο μυστηριώδη κι επικίνδυνα. Ο Εβραίος "σωτήρας" δεν ήταν μόνον "θαυματοποιός", αλλά και "τυχερός". Κάποιοι υπέρ του δέοντος βολικοί θάνατοι άνοιξαν διάπλατα τον "δρόμο" του Ανδρέα. Σκοτώνεται σε ένα μυστήριο αυτοκινητικό "δυστύχημα" ο Αλέκος Παναγούλης. Ένας πραγματικά γενναίος Έλληνας, που δεν είχε σχέση με τους "νεοήρωες" της μιας βραδιάς του Πολυτεχνείου. Ένας γενναίος άντρας, που θα μπορούσε να ηγηθεί του προοδευτικού εργατικού χώρου στα χρόνια που θ' ακολουθούσαν την πτώση της Χούντας. Ένας γενναίος άντρας, τον οποίο μισούσε ο Ανδρέας και ο οποίος σίγουρα θα ήταν εμπόδιο για έναν εισαγόμενο και κοινώς γνωστό δειλό, που θα "πουλούσε" γενναιότητα στους ιθαγενείς με αντάλλαγμα την εξουσία. Έναν δειλό, που μέχρι τότε έκανε "αντίσταση" στα ξενοδοχεία της Δύσης χάρη στα χρήματα των αφελών. Ένα δειλό σεξομανή, που προήγαγε συντρόφισσες ανάλογα με το πώς εξέφραζαν τον "θαυμασμό" τους προς το άτομό του.

Το ίδιο βολικός θάνατος για την εξέλιξη της καριέρας του ήταν και ο θάνατος του αστυνομικού Παντελή Πέτρου. Τον βόλεψε τα μέγιστα η εκτέλεση του υπαρχηγού των ΜΑΤ, υποτίθεται από τη 17 Νοέμβρη. Γιατί τον βόλεψε; Γιατί σε μια εποχή που τα πράγματα στην ελληνική κοινωνία ήταν σχετικά ήρεμα —και μέσα σε ένα πνεύμα συμφιλίωσης— κάποιοι εξαγρίωσαν την αστυνομία, ενεργοποιώντας τα πιο άγρια ένστικτά της. Πολύ βολικό για κάποιον που στη συνέχεια κέρδισε τις εκλογές με το σύνθημα …"ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά". Τα ένστικτα της αστυνομίας "θύμισαν" στον ελληνικό λαό αυτό το οποίο βόλευε τον Ανδρέα.

Με βάση τις γνώσεις του γράφοντος η μόνη δολοφονική οργάνωση που "παράγει" πολιτική μέσω των φόνων και της προβοκάτσιας είναι η εβραϊκή Μοσάντ. Η μόνη εγκληματική συμμορία που ανοίγει "δρόμους" σε Εβραίους, είναι το σιδερένιο "χέρι" του σιωνισμού.»

[...]

«Όταν όμως υπάρχουν δύσκολα "εμπόδια", ποιος επιστρατεύεται για να "βοηθήσει"; Μα το ευαγές ίδρυμα που ακούει στο όνομα Μοσάντ. Τι έκανε; Άνοιξε την "τύχη" του Γιωργάκη. Εξέθεσε τον υπουργό και προϊστάμενό του και τον ανάγκασε σε παραίτηση. Τα πράγματα είναι απλά στην υπόθεση Οτσαλάν, η οποία ήταν αυτή που άνοιξε τον "δρόμο" του Γιωργάκη. Ούτε οι Έλληνες πρόδωσαν τον Οτσαλάν ούτε οι Τούρκοι τον συνέλαβαν. Τον Οτσαλάν τον συνέλαβαν και τον παρέδωσαν μέσω Ελλάδας στους Τούρκους οι Εβραίοι της Μοσάντ. Ο ίδιος ο αρχηγός της βρισκόταν στο Ναϊρόμπι ως επικεφαλής της επιχείρησης σύλληψής του. Οι Τούρκοι έλαβαν ως "δώρο" τον μεγάλο εχθρό τους και ο μικρός έλαβε ως "δώρο" τη θέση του υπουργού εξωτερικών.»

[...]

«Ποια είναι τα εγκλήματα για τα οποία κατηγορούμε τη σιωνιστική ιδιοκτησία του ΠΑΣΟΚ;


Έγκλημα 1ον
Εκχώρησαν σε ξένους το δικαίωμα να ελέγχουν τη χώρα στον απόλυτο βαθμό. Τόσο στο θέμα της άμυνας όσο και στον τομέα της αστυνόμευσης υπάρχει απόλυτος έλεγχος των όσων συμβαίνουν στην Ελλάδα από τους Δυτικούς. Οι Δυτικοί, χρησιμοποιώντας τις “πολυδουλεμέ¬νες” μεθόδους της προβοκάτσιας, μπήκαν στα "άδυτα των αδύτων" των μηχανισμών ασφαλείας, που διασφαλίζουν την ανεξαρτησία μιας χώρας. Με την προβοκάτσια της βαλκανικής κρίσης, ελέγχουν την άμυνά της. Με την προβοκάτσια της δολοφονίας ενός θλιβερού Βρετανού αποικιοκράτη αξιωματούχου ελέγχουν τις αστυνομικές της αρχές. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν Έλληνες αξιωματούχοι, οι οποίοι πληρώνονται από τον ελληνικό λαό και δουλειά τους είναι να δίνουν καθημερινή αναφορά σε ξένες μυστικές υπηρεσίες. Οι προσωπικοί φάκελοι των Ελλήνων πολιτών κάνουν καθημερινά "βόλτες" στα γραφεία όλων των ξένων μυστικών υπηρεσιών.


Έγκλημα 2ον
Εκχώρησαν στρατηγικούς τομείς του εθνικού συστήματος σε ξένους. Το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας, ο τομέας της διατροφής του λαού (σούπερ μάρκετ), στρατηγικά σημεία (διώρυγα της Κορίνθου, λιμάνια κλπ.), οι τηλεπικοινωνίες, η ενέργεια κλπ. και ό,τι ξεχωρίζει ένα ελεύθερο κράτος από μια αποικία, ανήκουν στη σφαίρα ελέγχου των Δυτικών. Κάθε φορά που ο ελληνικός λαός θ' αντιδρά, θα ελέγχεται, γιατί οι ξένοι θα μπορούν να τον εκβιάζουν, προκαλώντας δυσλειτουργία στους νευραλγικούς τομείς της άμυνας, της οικονομίας και των υπηρεσιών. Πώς μπορείς ν' αντιδράσεις εναντίον κάποιου, όταν αυτός ελέγχει τις επικοινωνίες σου, τις "πύλες" εισόδου και εξόδου της χώρας σου, την ενεργειακή σου αυτονομία ή ακόμα και τα αποθέματα της τροφής σου; Τι είδους ανεξάρτητη πολιτική μπορεί ν' ασκήσει ένα κράτος, όταν δεν ελέγχει τις επικοινωνίες του, την ενέργεια που του επιτρέπει να λειτουργεί και το σημαντικότερο όταν δεν μπορεί να διασφαλίσει μια υποτυπώδη αυτοδυναμία σε είδη διατροφής που είναι απαραίτητα για την επιβίωση της κοινωνίας;


Έγκλημα 3ον
Επέτρεψαν σε ξένους ν' αγοράζουν τίτλους ιδιοκτησίας ελληνικής γης και να εκμεταλ¬λεύονται τουριστικά, ως ιδιοκτήτες πλέον, τη φυσική ομορφιά της χώρας. Σε λίγο καιρό τα ξενοδοχεία ξένων συμφερόντων θα μπουν σε "κλειστά" τουριστικά κυκλώματα και θα λειτουργούν σαν κράτος εν κράτει. Ο ελληνικός λαός σε λίγο καιρό θα περιοριστεί στον ρόλο του γραφικού ιθαγενή, που θα χορεύει για να διασκεδάζει τους τουρίστες. Το μεγαλύτερο όμως μέρος του εισπραττόμενου κέρδους από την τουριστική δραστηριότητα θα το εισπράττουν οι πολυεθνικές του τουρισμού. Οι πολυεθνικές, που εισπράττουν ήδη τη μερίδα του λέοντος από τις ενοικιάσεις δωματίων, αυτοκινήτων κλπ.. Οι πολυεθνικές, που εισπράττουν ήδη τα μέγιστα από την κατανάλωση των τουριστών στη χώρα.


Έγκλημα 4ον
"Άνοιξαν" αυθαίρετα και χωρίς κανέναν στόχο την ελληνική αγορά στο σύνολό της, επιτρέποντας τη μονοπώλησή της από τα προϊόντα των πολυεθνικών. Βιομηχανικά προϊόντα, που πωλούνται αδασμολόγητα —κι επιπλέον, επειδή κατασκευάζονται σε φτηνές τριτοκοσμικές χώρες, είναι ασυναγώνιστα—, κατέστρεψαν την ελληνική παραγωγή στο σύνολό της. Προϊόντα ειδών διατροφής αμφιβόλου ποιότητας, που προορίζονται για την "πλέμπα", απειλούν διαρκώς την υγεία του ελληνικού λαού. Αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχει ούτε ένα ελληνικό προϊόν που να μπορεί να επιβιώσει στην ελληνική αγορά. Καταστράφηκε η ελληνική κεφαλαιοκρατική τάξη και οι Έλληνες εργάτες "πετάχτηκαν" άνεργοι στους δρόμους. Κάθονται σήμερα κάποιοι κι απορούν γιατί φεύγουν οι μεγάλες παραγωγικές επιχειρήσεις από τη χώρα κι εγκαθίστανται στα γειτονικά Σκόπια ή τη Βουλγαρία. Κάθονται σήμερα κάποιοι κι απορούν γιατί στα μεγάλα σούπερ μάρκετ των πολυεθνικών τα μαρούλια έχουν γεύση μπέικον.


Έγκλημα 5ον
Επέτρεψαν την αθρόα εισροή μεταναστών σε μια χώρα, η οποία είναι γνωστό σε όλους ότι αντιμετωπίζει δημογραφικό πρόβλημα. Με τη νομιμοποίησή τους αλλάζουν την πληθυσμιακή σύνθεση της χώρας και προσφέρουν στους Δυτικούς έναν τεράστιο μοχλό πίεσης εις βάρος του ελληνικού λαού. Γιατί οι φτωχοί μετανάστες είναι μοχλός πίεσης των ισχυρών; Γιατί, κάθε φορά που θ' αντιδρά ο λαός στη δυτική κηδεμονία, οι καθ’ όλα συμπαθείς και δυστυχείς μετανάστες θα ταυτίζονται με τις δυτικές επιλογές. Επειδή εκ των δεδομένων οι γηγενείς και οι μετανάστες έχουν συγκρουόμενα συμφέροντα, οι επιμέρους κοινωνικές συμμαχίες είναι επίσης δεδομένες. Όσο κι αν διαφέρουν οι εντάσεις των συμφερόντων, είναι δεδομένο ότι τόσο το γερμανόφωνο θηρίο, που διευθύνει το αεροδρόμιο της Αθήνας, όσο και ο τελευταίος Πακιστανός μετανάστης, που εργάζεται στη χώρα μας, έχουν κοινά συμφέροντα.


Τα δεδομένα είναι απλά. Βρίσκονται καί οι δύο σε ξένη χώρα και ζουν από το δικό της κεφάλαιο εις βάρος των γηγενών. Αυτή η υπερσυγκέντρωση ξένων δεν έγινε ούτε από άγνοια ούτε από τυχαίες συγκυρίες. Αν συνέβαινε εξαιτίας αυτών των παραγόντων, θα ήταν ένα φαινόμενο που θα το βλέπαμε και αιώνες πριν. Αυτό έγινε, γιατί βόλευε τα μέγιστα και τους τοπικούς Εβραίους, εφόσον βρήκαν την ανθρώπινη μάζα για να κρύβονται πίσω της κάθε φορά που θα απειλούνται τα προνόμιά τους.

Αντιλαμβανόμενοι την προκλητικότητα της όλης δραστηριότητάς τους, έχουν ανάγκη από μια μαζική ανθρώπινη "ασπίδα". Πίσω από το δικαίωμα ύπαρξης του φτωχού τριτοκοσμικού μετανάστη θα "περνάνε" άκριτα και τα προνόμια των Εβραίων. Αποτέλεσμα αυτού του φαινομένου είναι ότι, κάθε φορά που ο ελληνικός λαός θ' αντιδρά στις μεθοδεύσεις των ιμπεριαλιστών, οι μετανάστες —ακόμα και οι πιο φτωχοί— θα ευθυγραμμίζονται με τους "προστάτες" τους και με τη μαζικότητά τους θ' ακυρώνουν την αντιδραστικότητα του λαού. Ας τολμήσει ο ελληνικός λαός να δώσει την εξουσία σε κάποιον πλην του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και θα βρεθεί προ εκπλήξεων.


Έγκλημα 6ον
Διέλυσαν τα ασφαλιστικά ταμεία και καταχράστηκαν τα χρήματα του ελληνικού λαού. Σε λίγο καιρό αυτός ο λαός, που κατέθεσε τους κόπους μιας ζωής για ν' αποκτήσει το δικαίωμα της ιδιόκτητης σύνταξης, θα σέρνεται στα δημόσια ταμεία για δημόσιες συντάξεις. Πώς θ' αντιδράσει αυτός ο λαός, όταν αυτές οι συντάξεις θα είναι αποτέλεσμα της χρηματοδότησης των ταμείων από τους Δυτικούς; Τα δικά του χρήματα έγιναν σπίτια στις "Εκάλες", καταθέσεις στην Ελβετία και κότερα. Από τη στιγμή που αυτά τα χρήματα χάθηκαν, οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι θα βρίσκονται στο έλεος αυτών που τους συντηρούν. Όταν το αποδεχθούν αυτό, θα γίνουν όμηροι των Δυτικών, που θα τους συντηρούν με τα "ψίχουλα" της αποικιοκρατίας. Αυτά τα "ψίχουλα" δεν είναι προϊόντα της μεγαλοψυχίας των Δυτικών. Είναι το αντίστοιχο με τα κασόνια ουίσκι που έδωσαν οι αποικιοκράτες στους Ινδιάνους, προκειμένου να πάρουν με νομιμοφανή τρόπο τη γη τους.


Έγκλημα 7ον
Έβαλαν τον ελληνικό λαό στο "σφαγείο" του Χρηματιστηρίου και του άρπαξαν τις αποταμιεύσεις. Επέτρεψαν στο ιδιωτικό τραπεζικό σύστημα να του "πουλάει" ψέματα και να τον παρασύρει στον δανεισμό. Να του "πουλάει" όνειρα και να τον οδηγεί στην άσκοπη υπερ¬κατανάλωση. Γιατί; Για να εξανεμίσουν τα αποθέματά του και να τον "χρεώσουν" στις τράπεζες. Αυτό ήταν το ζητούμενο. Γιατί; Για δύο λόγους. Ο πρώτος ήταν για να μπορέσουν ν' αρπάξουν σχεδόν τζάμπα μεγάλο μέρος του ελληνικού κεφαλαίου από τους υπερχρεωμένους ιδιοκτήτες του. Ο δεύτερος ήταν για να τον υποτάξουν στη θέλησή τους, ώστε να μην αντιδρά στις μεθοδεύσεις τους. Ο υπερχρεωμένος ελληνικός λαός χωρίς τις αποταμιεύσεις του είναι ευάλωτος στις πιέσεις και τους εκβιασμούς αυτών που μοιράζουν τα κάθε είδους επιδόματα. Αν αυτό συνδυαστεί με τα άδεια ασφαλιστικά ταμεία, τα πράγματα γίνονται τραγικά. Ο φτωχός πλέον ελληνικός λαός, βλέποντας άδεια αυτά τα ασφαλιστικά ταμεία, εύκολα θα "σέρνεται" από αυτούς που θα του υπόσχονται αυτά τα επιδόματα και άρα επιβίωση. Τα επιδόματα, που απλά είναι κάποια "ψίχουλα" από τη μεγάλη ληστεία του ελληνικού λαού.


Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά απ' ό,τι φαντάζεται. Η χώρα βρίσκεται υπό ξένη κατοχή και κανείς δεν αντιδρά, γιατί τον έχουν "υπνωτίσει" με τα άθλια ΜΜΕ και την ελεγχόμενη ενημέρωση. Έχει απολέσει το κεφάλαιό της, έχει καταστραφεί η παραγωγή της και έχει λεηλατηθεί ο πλούτος του λαού της. Αυτό είναι μια καταστροφή που το μέγεθός της μόνον με πολεμική ήττα μπορεί να συγκριθεί. Σ' αυτό το επίπεδο καταστροφής όμως δεν υπάρχει δικαιολογία.

Δεν υπάρχει άγνοια. Όταν ως κυβέρνηση παραδίδεις το κράτος και την περιουσία του σε ξένους, υπάρχει προδοσία. Οι προδότες όμως δεν έχουν ποτέ καλό τέλος. Αυτό πρέπει να το γνωρίζουν όλοι όσοι συμμετείχαν σ' αυτήν την αθλιότητα. Πρέπει να το γνωρίζουν οι Έλληνες προδότες.»

Τώρα την συνέχεια θα την κάνει ο Παπανδρέου Junior!..
Αρκεί να του δώσετε ΤΥΦΛΑ την ψήφο σας, όταν θα έρθει η ώρα!...

ΠΡΟΣΟΧΗ:
- ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΣΟΚ/ΝΔ. - Από την Siemens βγήκαν ΠΡΟΔΟΤΕΣ ακόμα μια φορά!
- ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ/ΚΚΕ/ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ. - Πληροφορίες αποτροπής κι ΕΔΩ.

σσ. αν η κ. Τζαβέλα είναι ο μόνος λόγος να μην ψηφίσει κάποιος το μόνο ελπιδοφόρος ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, τότε δεν μπορώ να πω κάτι!...!

Ενημερωθείτε για την κρίσιμη ώρα της κάλπης! - ΜΗΝ δώσετε ψήφο σε ΠΡΟΔΟΤΕΣ!


------- Ανανέωση 26/8/09

Κάποιος στο συγκεκριμένο θέμα μου έγραψε:
-------
Δες όμως και αυτό σε παρακαλω.

http://www.youtube.com/watch?v=BDtEpmAH3ew

"Κάποτε λέμε όχι." Από το 1995 ποιός άλλος το έχει πει? Προφητικότατος, ότι έλεγε τότε το 1995 το βλέπουμε σήμερα.
-------

Η Απάντησή μου:
-------
Με αφορμή το βίντεο που μου έδωσες, παραθέτω σχετικό κείμενο από:
http://www.antibaro.gr/national/kontarinhs_makedoniko.php

-------
Το 1993 την διακυβέρνηση της Ελλάδας αναλαμβάνει το ΠΑΣΟΚ με τον Ανδρέα Παπανδρέου. Μιά από τις πρώτες ενέργειες της νέας κυβέρνησης ήταν η διακοπή των διαπραγματεύσεων με τα Σκόπια και η αποχώρηση της Ελλάδας από τις δεσμεύσεις της με την Ενδιάμεση Συμφωνία. Ήταν το πρώτο τραγικό λάθος από μιά σειρά λάθη που θα ακολουθήσουν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις, που περιέκλειε το περιεχόμενο της Ενδιάμεσης αυτής Συμφωνίας, και μετά την αποδέσμευση της Ελλάδας από αυτήν, τα Σκόπια αυτομάτως αποκτούσαν το δικαίωμα να διατηρήσουν την συνταγματική τους ονομασία Δημοκρατία της Μακεδονίας και να ζητήσουν την αναγνώριση του ονόματός τους, έστω και με διμερείς συμφωνίες. Ουσιαστικά γιά μιά ακόμη φορά η Ελλάδα έδινε την ευκαιρία στους Σκοπιανούς να κινούνται μόνοι τους μέσα στον διεθνή χώρο. Κάτι που το εκμεταλεύτηκαν έξυπνα, σωστά και φυσικά με μεγάλα οφέλη τα οποία τώρα η Ελλάδα αγωνίζεται να τα παραμερίσει πάλι με κινήσεις, που κάθε άλλο παρά το συμφέρον της χώρας εξυπηρετούν. Ήδη σήμερα 120 από τις 170 χώρες του ΟΗΕ έχουν αναγνωρίσει τα Σκόπια με την ονομασία Δημοκρατία της Μακεδονίας με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά ανάμεσά τους.

Το 1994 η κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου προχωράει σε οικονομικό εμπάργκο προς τα Σκόπια. Ήταν μιά ενέργεια σκληρή και χαρακτηρίστηκε εγκληματική από άλλα κράτη που εγκληματούν πολύ περισσότερο κατά της ανθρωπότητας. Ήταν όμως, όπως αποδείχτηκε, ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να συνετίσει τους Σκοπιανούς. Το λίγο χρόνο που κράτησε το εμπάργκο, το κρατίδιο αυτό κυριολέκτηκα πλησίασε τον αφανισμό.

Με την επέμβαση των Αμερικανών το εμπάργο θα αρθεί αλλά οι Σκοπιανοί από την ίδια στιγμή θα δείξουν ότι δεν έχουν σκοπό να αλλάξουν τακτική στο θέμα της ονομασίας.

Η νέα αντίδραση της Ελλάδας αυτή τη φορά θα προέλθει από τον βιομηχανικό κόσμο. Αρκετοί Έλληνες βιομήχανοι, κυριολεκτικά θα σηκώσουν τις βιομηχανίες τους και θα τις μεταφέρουν στα Σκόπια. Γιά μιά ακόμη φορά το χρήμα θα παραμερίσει την πατρίδα. Περιοχές ευαίσθητες όπως η Θράκη και η Μακεδονία θα ερημώσουν βυθισμένες στην ανεργία ενώ τα Σκόπια θα ευημερούν οι Έλληνες βιομήχανοι θα θησαυρίζουν.
-------

Εκ' του αποτελέσματος ακόμα και γι' αυτό το θέμα, μας διέλυσε από τότε, και εκ τους ονόματος (με την διακοπή των διαπραγματεύσεων - η εύκολη λύση, που δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό), και εκ της οικονομίας (με το εμπάρκο που επέβαλε για λίγο χρόνο)... Μήπως όλα ήταν.. προσχεδιασμένα; Λέω εγώ τώρα!
-------

Και δείτε που έχουμε φτάσει σήμερα, με τους Μουσουλμάνους Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ!!!